Profil użytkownika
Szurkowski
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 28 maja 2012 - 18:21 |
Ostatnio: | 20 grudnia 2017 - 10:11 |
- Materiałów na głównej: 8 z 10 (2 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 271
- Komentarzy: 61
- Punktów za komentarze: 84
« poprzednia 1 2 3 następna »
@bogdan99: faktycznie dyskusja nie ma sensu, gdy przypisujesz ludziom słowa których nie powiedzieli. Gdzie niby napisałem, że nie widzę różnicy między autami sprzed 20 lat? Zwróciłem Ci tylko uwagę na to, że "małe" silniki są stosowane w rajdach nie od dziś. Nic w tym dziwnego bo są lekkie, a takie powinny być auta rajdowe. Zaś dźwięk za którym tęsknisz i "metrowe marchewy" nie zniknęły ze względu na zmianę pojemności silników tylko ze względu na zmianę sposobu podtrzymania ich doładowania. I ekologia nie jest tutaj niczemu winna - stary sposób przepadł, bo był nieefektywny, przegrzewał silniki i niszczył sprężarki.
@bogdan99: Chłopie, nie pogrążaj się. Rajdowa legenda grupy B, Delta S4 ma silnik 1.8
Dziwi mnie brak jednego z najdłużej utrzymujących tytuł najszybszego auta dopuszczonego do ruchu publicznego - McLarena F1
Ja jako kierowca słabszego auta przykładam szczególną uwagę do hamulców z prostego względu - jeśli chce jakiś odcinek pokonać szybciej (albo się do kogoś zbliżyć) nie mogę liczyć na moc - mogę tylko opóźniać hamowanie
Chyba każdy pierwszy samochód daje wielką frajdę z jazdy :)
@DuDzio: Ja Undergrounda 1 i 2 w całości MX-5 przeszedłem :) ale... jak pierwszy raz grałem w U2 też wybrałem 240SX i trzymałem do końca :) Swoją drogą - czy tylko mi pojawienie się AE86 i zawodów w drifcie po górskich trasach skojarzyło się z Initial D? :)
@BorucGT: Porsche 2000 też było bardzo dobrą grą ;) Tryb kariery jako testowy kierowca Porsche wciągał i to mocno :)
Jak to było jezdne? Bo nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić :D
Mam obawy, czy po takich ulepszeniach w egzaminie nie pojawią się ludzie którzy będą się bać rozkręcić silnik przy wyprzedzaniu. I bez tego się zdarza, ze ktoś nie zredukuje, ale teraz do tego dojdzie sztuczna granica obrotów. Ciekawe też, jak ludzie po takim kursie będą się zachowywać na śliskiej nawierzchni, bo tam moim zdaniem trzymanie 4 biegu i 50km/h jest wręcz niebezpieczne a na pewno utrudnia wyczucie auta
@RicoHDI: Przez Wangan Midnight zacząłem oglądać anime :)
@Yuukorashi: Vany jak vany, ale to 2 RX-7 słynęły ze wspólnego driftu ;)
Brakuje tylko białej FC ^^
@Mentor: Tak :)
Chciałbym ich zobaczyć jak pojawi się śnieg, albo szklanka :)
Całe życie marzyłem o aucie z takimi lampami :) Nawet jest na tym zdjęciu :)
Opowiedz jak to hula po zakrętach :)
Podgrzybek, czy Ty jesteś jednym z tych, którzy sądzą, że "Amerykańce nie skręcają"? Gwarantuje Ci, że dla Chevroleta prowadzenie tego auta liczyło się i to bardzo.
@asterlock: to nie jest egipska tylko japońska tablica rejestracyjna, jeśli już chcesz tak wypominać pochodzenie wszystkiego. Nie rozumiem dlaczego pod niemal każdy zdjęciem Poloneza musi się znaleźć ktoś, kto wypominać będzie, że nie jest Polskim autem.
@XRTNorbert: Swoją drogą zastanawiam się jak czuli się ludzie którzy oglądali Initiala od samego początku (rok 1998) gdy ukazał się ostatni odcinek :)
Oglądałem anime i bardzo mi się spodobało. Film jednak odradzam - oglądając go miałem wrażenie, że autorzy bardziej skupili się na ukazaniu jakichś młodzieżowych trendów niż na tym czym powinni - wyścigach i tuningu.
Urządzenie do ćwiczenia równowagi ;)
Świetnie skomponowany :)
@Maciek21: Faktycznie, nie jest ;) To jest jakiś feralny punkt, kawałek dalej blacha trzyma sie znacznie lepiej, a z drugiej strony w tym samym punkcie też jest ognisko korozji, ale dopiero sie do niego dobieram ;)
@Gapioza: Najlepiej jest ją przegonić, ze strony pokazanej na zdjęciu już mi się to udało, przynajmniej na jakiś czas ;)
959!