Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Stig100

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 22 grudnia 2011 - 21:28
    Ostatnio: 9 stycznia 2015 - 23:15
    O sobie:

    Fan TG.

    • Materiałów na głównej: 117 z 118 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 8187
    • Komentarzy: 62
    • Punktów za komentarze: 14
     
    Tak to robią profesjonaliści w odpowiednich do tego autach.
    14 marca 2012, 20:38 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Rally 037 – Lancia Rally 037 była stworzona z myślą o rajdowej grupie B. Samochód rzadko spotykany na drogach. Wersja Evo II osiągała ponad 300 KM. Wszystkie modele miały 2-litrową turbodoładowaną R4 i napęd na tylne koła.
    Lancia Rally 037 była stworzona z myślą o rajdowej grupie B. Samochód rzadko spotykany na drogach. Wersja Evo II osiągała ponad 300 KM. Wszystkie modele miały 2-litrową turbodoładowaną R4 i napęd na tylne koła.
    13 marca 2012, 19:12 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Montreal – Samochód ten jest wyposażony w V8 o mocy 200 KM i pojemności 2.6 l. Projekt powstał w 1967 roku ,a stworzyła go firma Bertone. Powstało ok. 4000 takich samochodów. Dziś można kupić ten samochód za 45.000 $, czyli około 135.000 PLN.
    Samochód ten jest wyposażony w V8 o mocy 200 KM i pojemności 2.6 l. Projekt powstał w 1967 roku ,a stworzyła go firma Bertone. Powstało ok. 4000 takich samochodów. Dziś można kupić ten samochód za 45.000 $, czyli około 135.000 PLN.
    14 marca 2012, 18:11 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Włoskie samochody-Lamborghini Countach – Pierwsza generacja z czystą linią była prawdopodobnie najpiękniejszym Countachem. Niestety jest to widok dla nielicznych gdyż powstało 150 egzemplarzy egzotycznego Lambo. Na szczęscie jeden egzemplarz stoi w muzeum VW w Wolgsburgu. Przy projekcie pomagał między innymi Horacio Pagani. Samochód jest wart około 100.000 Funtów (nie znam ceny w $) czyli około pół miliona PLN.
    Pierwsza generacja z czystą linią była prawdopodobnie najpiękniejszym Countachem. Niestety jest to widok dla nielicznych gdyż powstało 150 egzemplarzy egzotycznego Lambo. Na szczęscie jeden egzemplarz stoi w muzeum VW w Wolgsburgu. Przy projekcie pomagał między innymi Horacio Pagani. Samochód jest wart około 100.000 Funtów (nie znam ceny w $) czyli około pół miliona PLN.
    12 marca 2012, 18:28 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Stratos – Zwycięsca rajdu Monte Carlo i legenda rajdów. Samochód ten miał poprzeczny silnik V6 z Ferrari Dino umiejscowiony centralnie, dodamy RWD i mamy ikone rajdów lat 70. Silnik z Lancii rozbitej podczas jazdy w rajdzie zamontowano w StratoPolonezie.

Włoski projektant nadwozi Bertone musiał wziąć kredyt, żeby zrealizować i pokazać w roku 1970 na salonie samochodowym w Turynie koncepcyjny model swojego Stratosa. Autorem prototypu był wówczas 32-letni Marcello Gandini, znany z późniejszych projektów dla BMW (seria 5 - E12) i Lamborghini (Countach, Miura i Diablo). W roku następnym ukazał się model Stratos HF, w którym zastosowano silnik Ferrari V6. Zauważyła ten samochód firma Lancia i gdy w roku 1973 zaistniała potrzeba zbudowania 500 jego egzemplarzy dla uzyskania homologacji rajdowej, wynajęto firmę Bertone do wykonania tego zadania. W tym samym roku samochód Stratos odniósł pierwsze zwycięstwo w Rajdzie Firestone w Hiszpanii, ale prawdziwe sukcesy przyszły w roku następnym, już po zakończeniu produkcji dla celów homologacji, gdy model Stratos odniósł trzy kolejne zwycięstwa w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Samochód zawdzięczał te sukcesy swojej budowie. Miał stalową centralną konstrukcję klatkową z tylną ramą, na której był osadzony silnik i zawieszenie na kolumnach. Z przodu zastosowano wahacze.
    Zwycięsca rajdu Monte Carlo i legenda rajdów. Samochód ten miał poprzeczny silnik V6 z Ferrari Dino umiejscowiony centralnie, dodamy RWD i mamy ikone rajdów lat 70. Silnik z Lancii rozbitej podczas jazdy w rajdzie zamontowano w StratoPolonezie.

    Włoski projektant nadwozi Bertone musiał wziąć kredyt, żeby zrealizować i pokazać w roku 1970 na salonie samochodowym w Turynie koncepcyjny model swojego Stratosa. Autorem prototypu był wówczas 32-letni Marcello Gandini, znany z późniejszych projektów dla BMW (seria 5 - E12) i Lamborghini (Countach, Miura i Diablo). W roku następnym ukazał się model Stratos HF, w którym zastosowano silnik Ferrari V6. Zauważyła ten samochód firma Lancia i gdy w roku 1973 zaistniała potrzeba zbudowania 500 jego egzemplarzy dla uzyskania homologacji rajdowej, wynajęto firmę Bertone do wykonania tego zadania. W tym samym roku samochód Stratos odniósł pierwsze zwycięstwo w Rajdzie Firestone w Hiszpanii, ale prawdziwe sukcesy przyszły w roku następnym, już po zakończeniu produkcji dla celów homologacji, gdy model Stratos odniósł trzy kolejne zwycięstwa w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Samochód zawdzięczał te sukcesy swojej budowie. Miał stalową centralną konstrukcję klatkową z tylną ramą, na której był osadzony silnik i zawieszenie na kolumnach. Z przodu zastosowano wahacze.
    10 marca 2012, 11:06 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Możliwości i zderzenia monster trucków.
    26 lutego 2012, 18:22 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube.pl

    RR Evoque Cabrio – To się nie uda.
    To się nie uda.
    26 lutego 2012, 18:26 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 250 Testa Rossa – Zwycięsca Le Mans i jeden z najpiękniejszych samochodów świata.
Powstały 34 sztuki tego samochodu. Projekt karoseri wykonał Sergia Scaglietti. Będzie moc to będą następne.

Prototyp tego auta (w pełni funkcjonalny) został ostatnio zlicytowany za ponad 16 000 000 $. Natomiast zwykłe sztuki, to mniejszy wydatek. To tylko skromne 9 000 000 $.
    Zwycięsca Le Mans i jeden z najpiękniejszych samochodów świata.
    Powstały 34 sztuki tego samochodu. Projekt karoseri wykonał Sergia Scaglietti. Będzie moc to będą następne.

    Prototyp tego auta (w pełni funkcjonalny) został ostatnio zlicytowany za ponad 16 000 000 $. Natomiast zwykłe sztuki, to mniejszy wydatek. To tylko skromne 9 000 000 $.
    9 marca 2012, 21:30 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    zarchiwizowany
    ćwiczenia jazda i bonus
    3 marca 2012, 19:34 przez Stig100 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube.pl

    Mustang był chyba stworzony z myślą o takim zachowaniu! Palenie gumy to jego żywioł!
    3 marca 2012, 20:42 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)