Samochód z tylnym napędem i widlastą ósemką o prędkości maksymalnej wyższej niż Lambo Miura (280 km/h). Produkowany w latach 1971-91. Pojemnoś to 5769 cm³. Masa to 1420 kg ,a moc to 330 KM.
Delta to słaby samochód co innego wersja Integrale ,która zdobyła 6 tytułów mistrza WRC w latach 1987-92. Na drogi często wkraczały limitowane serie. Moc to około 213 KM. Były 2 wersje 8 i 16 zaworowa oraz dwie wersje Evo ,które były szybsze od starszych modeli. Droge temu samochodowi otworzyło zamknięcie grupy B gdzie startowała Delta S4
Włoski projektant nadwozi Bertone musiał wziąć kredyt, żeby zrealizować i pokazać w roku 1970 na salonie samochodowym w Turynie koncepcyjny model swojego Stratosa. Autorem prototypu był wówczas 32-letni Marcello Gandini, znany z późniejszych projektów dla BMW (seria 5 - E12) i Lamborghini (Countach, Miura i Diablo). W roku następnym ukazał się model Stratos HF, w którym zastosowano silnik Ferrari V6. Zauważyła ten samochód firma Lancia i gdy w roku 1973 zaistniała potrzeba zbudowania 500 jego egzemplarzy dla uzyskania homologacji rajdowej, wynajęto firmę Bertone do wykonania tego zadania. W tym samym roku samochód Stratos odniósł pierwsze zwycięstwo w Rajdzie Firestone w Hiszpanii, ale prawdziwe sukcesy przyszły w roku następnym, już po zakończeniu produkcji dla celów homologacji, gdy model Stratos odniósł trzy kolejne zwycięstwa w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Samochód zawdzięczał te sukcesy swojej budowie. Miał stalową centralną konstrukcję klatkową z tylną ramą, na której był osadzony silnik i zawieszenie na kolumnach. Z przodu zastosowano wahacze.
Jest to Fiat 600D w wydaniu Abarth. Z silnika o pojemności 1 l ,uzyskano 100 KM. Samochód ten posiada otwartą klapę silnika gdzyż silnik nie zmieścił się w środku. Co więcej Włosi odkryli, że z otwartą klapą auto jedzie szybciej, niż bez niej. Dziwny to naród... Dziś to rzadki i drogi samochód.
Samochód stworzony przez Horacio Paganiego, założyciela firmy Pagani i jednego z projektantów Lambo Countach. Samochód ma drzwi podnoszone do góry a na jego wnętrze idzie skóra z ponad 10 krów. Jest to DRUGI modeł Pagani, pierwszym była rozwijana Zonda (ponad 10 wersji w tym F, R, Tricolore i 7.3). Samochód zadebiutował w 2011 roku. Posiada V12 AMG o pojemności 6.0 l. Moc to 700 KM a moment obrotowy 1000 NM. Do setk w 3.3 sekundy "top speed" to 375 km/h. Cena 1.1 mln $.
Samochód został stworzony przez firmę Itldesign. Posiada 3 fotele w jednym rzędzie i V8 Corvetty. Jako ciekawostka jest to jeden z pierwszych projektów niejakiego Giorgetto Giugiaro...
Liczby 8.32 oznaczają ilość cylindrów i zaworów. Silnik V8 pochodził z Ferrari 308 i miał 215 KM. Jest to najmocniejsza wersja Themy jaka powstała, jest też najbarzdiej prestiżowa. Samochód jest bardzo niepozorny, gdyż przypomina zwykłą Theme.