Profil użytkownika
Spoon8
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 12 stycznia 2012 - 15:32 |
Ostatnio: | 17 sierpnia 2018 - 15:45 |
O sobie: |
Entuzjasta oldschoolu. |
- Materiałów na głównej: 113 z 126 (13 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 6266
- Komentarzy: 1239
- Punktów za komentarze: 1554
@Absolwent: może dlatego że teraz będzie już tylko m4
filmik z czasów 'ŚMIESZNE OBRAZKI MIX YOUTUBE 2008'
@Nisskyliner: ałtobianczi, nie bianjiczi, bez 'i' ;D
w tym secie wygląda jak pocisk do bicia rekordów prędkości na bonneville ;D
o, widzę blachy EP ;) A co do 'badania technicznego kierowcy'-szczerze mówiąc nie wiem jak to jest ale mam nadzieję że teraz przy tych gasnących po 15l prawkach będą pełne badania. Chociaż takie badania powinny być przeprowadzane co 5 może nawet 2 lata, zwłaszcza u starych ludzi. Mój dziadek jeździ już 40 lat ale sam ostatnio powiedział że niedługo sprzeda samochód bo widzi że jego reakcje są często za wolne, no ale takich ludzi jest mało. Jeszcze inna kwestia to wada wzroku-w żaden sposób chyba nie regulowana przez prawo-sam mam symetryczne -2.75 i bez okularów bałbym się jechać ALE MÓGŁBYM, i to jest właśnie durne. Powinno być to zaznaczone w Prawku i jakoś sprawdzane przez policję przy kontrolach, czy jakoś zacząć bardziej uświadamiać ludzi? Jestem pewien że też bym nie był w stanie obliczyć odległości samochodu po samych reflektorach w nocy bez okularów (to że bym go wtedy przepuścił to inna sprawa)
patrzcie i uczcie się: To jest prawdziwy Motokiller a nie plakaty ferrari i bilet miesięczny w portfelu
no i na co ten front?
ładnie utrzymana hondzia:D A co do m4, ostatnio miałem okazję zobaczyć i usłyszeć na żywo, robi wrażenie
@lukashhekk88: wspomniałem o nich w kontekście tych ulepszonych 914/8
@NaTeC: do pokonania tego zakrętu bez żadnej przeszkody-tak
@lukashhekk88: to tak jak x1/9 abarth, czy tam inni włoscy tunerzy, jednak wciąż cywilne samochody były według mnie zdecydowanie za słabe by wykorzystać cały swój potencjał
jeśli chodzi o design, Bertone wygrywa totalnie, jednak Fiat totalnie zafailował robiąc sportowy samochodzik (który znowu przy tej wielkości najlżejszy nie jest) z silnikami 75/85KM :/// To Porsche też mogłoby mieć mocniejsze jednostki, myślę że i x1/9 i 914 odniosłoby większy sukces z jednostkami po 150-200KM, albo chociaż w przypadku Porsche najsłabszy silnik z 911, 130KM
@M_POWER: no i kurde to rozumiem:DD szacun za kupienie furki marzeń
dobra gablota, jaka jednostka?
ktoś chyba nowy w internetach
no i na grzyb wrzucasz parę zdjęć z jednej serii jedno po drugim?
@Spoon8: throwing stars z m5 e34 nie ma za co
mogę prosić nazwę pierwszych felg?
ale druciarstwo
kurcze, co to za moda że 'Po' jest nad 'przed' :/
na pierwszy rzut oka aston
diesel musi dymić, chyba nie widzą o tym samochody wyjeżdżające z salonu, ciekawe dlaczego...może dlatego że nie potrzebują jeszcze remontu silnika
ale faza, woho...
@skota741: jeśli weźmiemy pod uwagę design to maluch taki nagorszy nie jest, linie współgrają ze sobą i ogół jest dość zwarty, estetyczny w praktyce maluszki też nie są brzydkie, zwłaszcza pierwsza seria, chociaż p4 nie było najgorsze. A to że jest daaaaleko za supersamochodami z tamtego okresu to oczywista rzecz, trzeba patrzeć na inne samochody z podobnego okresu, podobnej klasy http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/36/White_left_hand_drive_Fiat_126_produced_in_1973_4.jpg
@sizar1330: hajt na bmw?:D Mam w planach zakup e30 325ix które nadłożyłem nad w124 320ce i bardzo szanują tą bawarską markę, zwłaszcza modele do roku 2000. A co do gotowości ekonomicznej - po pierwsze często trochę większy silnik pali mniej od wyżyłowanego mniejszego, po drugie kupowanie wielkiego samochodu z RWD i tak małym silnikiem, "dla oszczędności" mija się z celem. A jeszcze prościej-nie lubisz wydawać hajsu na wachę i chcesz się tylko przemieszczać to kupujesz coś malutkiego lekkiego z 1.3, chcesz trochę poszaleć i poczuć przyjemność z jazdy-kupujesz coś mocnego i liczysz się z kosztami. Próba łączenia tych dwóch skrajnie różnych sposobów na 4 kółka to właśnie brak gotowości ekonomicznej i to głupiej gdyż tak jak napisałem mniejszy silnik nie zawsze oznacza mniejsze koszty. A to 328i kumpla to też jego pierwszy samochód, jak się jeździ z głową to nic się nikomu nie stanie. AAAAaaa malucha nie kupiłem z myślą o przyspieszeniu tylko dla splendoru i też ten samochód do ekonomicznych nie należy bo potrafi czasem łyknąć 10l., ale liczyłem się z tym kupując ten samochód, po prostu tutaj niedokładność silnika i duże spalanie do cena kultowości tego samochodu, w bmw jest to bardziej logiczne bo tam duże spalanie to po prostu koszt mocy