Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Sobol_911

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 23 września 2013 - 0:24
    Ostatnio: 3 grudnia 2017 - 17:11
    • Materiałów na głównej: 5 z 8 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 164
    • Komentarzy: 7
    • Punktów za komentarze: 2
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 lutego 2014 o 15:34

    tylko problem w tym ze od wrzesnia szukam omegi 3.0 w manualnu w dobrym stanie (bez wiekszych ingerencji lakierniczych) i ze świecą ich szukac. jak juz są to ceny z kosmosu sie biorą. Tą ze zdjecia sprzedałem rok temu a teraz mam mozliwosć odkupic i sie zastanawiam nad przerobieniem bo nie raz słyszałem ze jak sie automat posypie to bardziej opłaca sie przerobienie na manual niz naprawiac automat.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 stycznia 2014 o 11:38

    a jeśli kogoś nie kręcą osiągi to 2.0 8V z LPG uważam za dobre rozwiązanie. Miałem i polecam. Przyspieszenie prawie żadne ;P ale za to bezawaryjność, wygoda i rozsądne spalanie (8-10 trasa, 11-13 miasto) gwarantowane. ALE TYLKO DLA KOGOŚ KOGO NIE INTERESUJĄ OSIĄGI!!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 stycznia 2014 o 11:33

    2.0 16v 136KM uważam za najgorszy silnik, są o nim najróżniejsze opinie. Ja miałem styczność z trzema egzemplarzami i każdy w końcu zaczął się sypać. a mimo prawie 140 KM nie daje takiej frajdy jakby się chciało. Jak kolega Siechu polecam 3.0 w manualu (chociaż ciężko takowy znaleźć z dobrym stanie i rozsądnej cenie). Osobiście miałem 2.5 w manualu i 3.0 w automacie. 2.5 juz wywoływało uśmiech na twarzy. Ale gdyby 3.0 miało manual... to bym jej nie sprzedał. Dodam ze obie V-ki ani razu mnie nie zawiodły.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 stycznia 2014 o 10:32

    Gorąco polecam! Wiesz na co zwracać uwagę? czy Ci podpowiedzieć? Jaki rocznik?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 stycznia 2014 o 19:04

    jeśli masz instalacje gazową to sprawdź czy węże od grzania reduktora masz dobrze podłączone do obiegu. Spotkałem się z przypadkiem ze przez źle podłączenie nagrzewnica się zapowietrzała.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    9 stycznia 2014 o 12:31

    Ja miałem 14 aut z czego 10 z LPG. Instalacje były najróżniejsze, wszystkie sprawowały się DOSKONALE, trzeba jedynie umieć się z nimi obchodzić. Oczywiście można trafić na jakieś wyjątki ale są to zazwyczaj instalacje założone przez ludzi którzy nie mają o tym pojęcia, a nawet takie da się poprawić bardzo niewielkimi kosztami. Uważam ze LPG to zbawienie w obecnych czasach dla ludzi takich jak ja. którzy uwielbiają jazdę samochodem i nie mają bogatych rodziców którzy płacą im za benzynę! Bez obrazy dla tych, którzy mają takich rodziców ale nie szpanują ze jeżdżą na PB.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 grudnia 2013 o 0:14

    Niestety wybrałeś najbardziej awaryjny silnik w omedze (jesli chodzi o benzynowe)aczkolwiek zdarzają sie bezawaryjne egzemplarze. Napisz cos wiecej typu wyposazenie, rocznik itp. Ze zdjęc wygląda dobrze jak na białą omege kombi. Sam jestem fanem tych aut. Co do inwestowania to poczekaj troche zeby zobaczyc jak sie sprauje.

    « poprzednia 1 następna »