Profil użytkownika
SLAWIKBP
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 19 lipca 2012 - 23:07 |
Ostatnio: | 1 maja 2024 - 0:06 |
- Materiałów na głównej: 51 z 57 (6 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 3498
- Komentarzy: 41
- Punktów za komentarze: 41
« poprzednia 1 2 następna »
cała jest US i pod maską 2.2 turbo ma ;)
ale w przebieg nie wierze ... bo on by musiał wiecej stać niż jeździc ;)
ale leon i golf 4 maja ta samą płyte podłogową silniki i zawieszenie tyle co wygladem sie róznia ;)
MAM 18 LAT I JEŹDZIŁEM FIATEM Z TAKIM LICZNIKIEM ... MAM NADZIEJE ŻE JESZCZE BĘDE MIAŁ OKAZJE SIE PRZEJECHAĆ ;)
dobrze ze po małych miasteczkach i wsiach łączą sie ludzie z pasja ;)
ooo m- ka z okolic lubartowa :)
audi c6 szukaj z tego
dziekuje ;) i pochwale sie że przeprowadze takze kompleksowa renowacje fiata 126p oczywiscie o wszystkim bede informował !v ;)
3.5 i z tyłu bębny ? słaboo
ta w nim jest 1.6 orginalne i w palnach jest 1.8 16v dohc ale wiadomo ze nie wszystko naraz ;)
i fale ALPINA ;)
elizówka koło lublina ?
nie wiem ale Audi rs4 rs6 posiadaja takie same zalety wiec uwazam ze to nie jest najpraktyczniejszy samochod :)
według mnie te Audi Quattro lepiej chodzi od tych wszystkich lancer-ów :D
tak To jest Polo ale nie jakies IV tylko Vw Polo 9n ! polo nie ma modeli I II III IV tylko np 6n , 9n
to jest sinik VR5 z VW :D
tez tak własnie uważam co do tuningu sa tylne lampy od m pakietu srodek i kierownica ..
TAK CO CHODZI O ZAWIESZENIE jest śmiesznie tanie przy wymianach a zarazem wytrzymałe . astra w kombi jest dość komfortowa napewno bardziej niz w hatchbacku klocki tarcze tez tanie wiadomo to opel ;) a co do silnika wolałbym 2.0 dti
pomóglbyś jej jak wiesz ze umie po co ma sie meczyc ;)
szczerze to zostawcie tuning BMW niemcom ( bo to nie wygląda dobrze ) i dalej przerabiajcie Hondy ! pozdrawiam
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2013 o 21:11
KAŻDA MARKA MA SWEGO AMATORA JEDNI JARAJĄ SIĘ V.A.G INNI JDM A JESZCZE INNI BMW CZY FIATEM ALE WSZYSTKICH NAS ŁĄCZY MIŁOŚĆ DO MOTORYZACJI ! A WSZYSTKIE KŁÓTNIE O TO CO JEST LEPSZE SĄ GŁUPIE BO NICZEGO CIEKAWEGO NIE WNOSZĄ !
w takim ubraniu najchetniej zabrał bym ja na przejażdzke po moim miescie wtedy by dopiero skakały ;) a w niektorych miejscach pewnie by wyskoczyły :D (Polskie drogi)
każdy passat b3 ma minimum 300 tys kazde b4 ma minimum 250 kazde b5 ma minimum 200 tys i tyle w temacie !
66 kw - 90 km ;)
a vr6 ? 2.8 /2.9 Golf III A59 W latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła. Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło]. Dane techniczne: pojemność silnika: 1999cm³ ilość zaworów: 16 Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr. Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr Prędkość maksymalna: >250km/h Przyspieszenie 0-100: 4,2s :