Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    MariuszPhotography

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 5 stycznia 2014 - 22:16
    Ostatnio: 16 czerwca 2017 - 15:32
    • Materiałów na głównej: 3 z 3
    • Punktów za materiały: 404
    • Komentarzy: 9
    • Punktów za komentarze: 2
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 stycznia 2016 o 23:09

    @marjuszzz: Proszę bardzo :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 września 2015 o 23:02

    @Many225: Hmm narazie ogarnę wszystko w aucie, bo mimo wszystko ciagle jest cos do zrobienia :) a pozniej bede myslał nad modyfikacjami silnika :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 września 2015 o 0:38

    @audiol12345: Oj frajdy duzoo :) a szczegolnie zdziwienie i miny ludzi, ktorych wyprzedza polonez :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 września 2015 o 0:35

    @prawda: To prawda, jest to wersja 1.9 dokładnie 1895cc ale mimo to przyjęło sie ze to 1.8 :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 września 2015 o 17:22

    @mlodzieniecfso: Tak zrobilem przy poprzednim silniku i tak zostało :D

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    28 września 2015 o 17:17

    @dober: Po głowie też chodził mi 2.0 i 2.5, a wgl to marzeniem było.. uwaga V8 i chyba od tego sie zaczęło. Głownym powodem wybrania tej jednostki napędowej był fakt ze wszedł w budę bez żadnego jej cięcia. A szkoda było ciąć bo jednak troche szkoda.. Przy tym silniku koło pasowe wału korbowego jest 2cm od pasa przedniego, wiec przy 2.5 nie obejdzie sie bez cięcia w koncu to dodatkowe 2 gary. Drugi fakt to waga, moj silnik wazy 102kg natomiast 2,5 w zaleznosci od wersji 126-136 kg a jak usłyszałem cenę za naprawę silnikow 24V to usiadłem.. :)

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 września 2015 o 17:18

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 września 2015 o 17:04

    @Bogdi: Wiecej myślenia niz pracy :) głownymi problemami to chyba misa, ktora kolidowała z belką, wiec jest druga.. drazek kierowniczy i drazek stabilizatora od poloneza 1.4 (przesuniete mocowania w aucie), no i łapy ktore sam dorabiałem oraz mocowanie (połączenie) oryginalnego mostu poloneza z wałem bmw (dorobiona flansza u tokarza), most oczywiście póki wytrzyma to zostanie ten :) Pozdrawiam

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 września 2015 o 16:52

    @Chlebek: jeszcze, a moze na razie nie :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 września 2015 o 22:06

    @pacmaneq: Narazie jeszcze nie, aktualnie czekam na paczkę z regulatorem ciśnienia paliwa :) wiec już w krotce mysle ze cos nagram :)

    « poprzednia 1 następna »