Profil użytkownika
Marian
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 9 sierpnia 2012 - 15:35 |
Ostatnio: | 11 kwietnia 2018 - 20:15 |
- Materiałów na głównej: 208 z 256 (48 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 11926
- Komentarzy: 566
- Punktów za komentarze: 1050
Śliczna ;)
:O w połowie filmiku zorientowałem się co w każdą zimę robię nie tak, po zaciągnięciu ręcznego odbijam kierą do końca i kończy się moje latanie bokiem :( tyle lat w nieświadomości ale w tą zimę naprawie swoje błędy ;)
http://www.youtube.com/watch?v=4uzSvVT0TS0
I napis NSX mówi wszystko :D
niedługo na allegro "Passat B5 igła jedyny taki na allegro"
Można wiedzieć jak zakład się nazywa ? I czy ma jakąś stronkę w internecie ? ;)
Skóra na masce tzw. BRA coś takiego http://tablica.pl/oferta/skora-na-maske-bra-vento-CID5-ID2vbFX.html
Ale stoi :D
Jaka fajna pralka tam dalej stoi
Stare Hondy są o wiele ładniejsze od nowych
Dokładnie on ma "chyba" Mustanga
a co to za wersja STIG ? 555 ?
Zgodzę się z tobą, ale tylko jeśli weźmiemy pod uwagę polską scenę wyścigów na 1/4 mili, gdzie kierowca ( w 99% bo jest kilka "projektów" ) zmienia biegi rusza itd. ale jeśli weźmiemy pod uwagę dużo bardziej rozwinięte kraje np USA to okaże się że to komputer ( launch control ) zarządza startem, biegi są zmieniane najczęściej jak to w 4 biegowych amerykanach po przez samą skrzynię a reszta manuali oświadcza cię o zmianie biegów poprzez kontrolkę ( w wyścigach w sumie to też jest ale nie zależą od tego losy wyścigu ) oraz inne elektroniczne wspomagacze o których pewnie większosc z nas nawet nie słyszała
Co to za Felgi na zdjęciu ?
FAP FAP FAP 11tys obr/min :D
Na wojnie PP była - jak ja pierwszy raz zobaczyłem kopara mi opadła ;)
HAHAHAHAHAH -250 Punktów za komentarze AHHAHAAHAHAH tyle chyba wystarczy w odp. do twojego kom.
HEHE dobre
HEHE nie mam nowego samochodu
Mam właśnie tak zakonserwowanie tzn podkład nie na cała karoserię tylko na elementy głównie tyle nadkola i progi ( w sumie tylko z tym mam problem ), dopóki hajs mi sie nie zgodzi ;)
Fanka448 za jakiś czas-czytaj po zimie jeśli Hajs się zgodzi :D a mam taką cichą nadzieję, zacznę odbudowę mojej Hani i nawiązując do tematu braku ocynku w Hondach, też nie będzie mi się chciało "robić rdzy" co roku, więc troszke poszperałem i natknąłem się na pewien ( drogi, nie drogi zależy jak na to patrzeć bo np ja nie zamierzam sie pozbywać mojej Hondy i będe nią jeździł aż do śmierci ;) ) sposób mówię mianowicie o pasywacji ( http://www.capri.pl/forum/318444 ) cały proces kosztuje około 1800 funtów i po zabiegu też trzeba malować samochód , no chyba ze nie przeszkadza ci czarny mat ;) tak więc jak mówiłem tanio nie jest, ale jak chce się mieć porządnie to kosztować musi, i jest to o tyle lepsze od cynkowania galwanicznego karoserii gdyż warstwa ocynkowana galwanicznie w komorze solnej wytrzymuje około 200h do rdzy czerwonej a po pasywacji około 1000h do rdzy czerwonej ( to po 1 ) a po drugie cynkowanie galwaniczne odbuwa się w temp. ( nie chcem cię skłamac bo dos dawno o tym czytałem ) coś koło 500C a przy takiej tepm. moze nam ładnie pofalować nadwozie. ( jeśli link by nie działał to napisz jakos inaczej go wyśle ;) )
O O . O Zaraz się wypowiem , lecz najpierw idę pozbierać moją szczękę z piwnicy. Gratulacje
NOOOOO Takie rzeczy to ja lubię ;)
http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=mocne_d13
nitro2112 ^^ w turbo to zawsze mozna ( skrajny przypadek - kolega miał MZ 250 w turbo YZ125 rozwalała ale to tak mimochodem wspominając o turbo ) a słyszałem że koksy w stanach to glowice z VTEC-kiem wrzucaja doprężają itp itd oczywićsie wałki wtryski i na N/A mają 200 Km nawet w polsce z tego co słyczałem były 2 projekty D13 Vtec i moce rzędu 200 KM