Profil użytkownika
Majozen
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 26 grudnia 2012 - 14:08 |
Ostatnio: | 26 lipca 2023 - 10:05 |
O sobie: |
Fan każdej marki ;) |
- Materiałów na głównej: 84 z 87 (3 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 3845
- Komentarzy: 1802
- Punktów za komentarze: 2094
Skąd wiadomo, że to Polonia?
@Dyzio1988: Zależy jaka wersja 2.5 TDI. Wersja 180 konna już nie ma wad wersji 150 konnej i jest dość żwawym silnikiem.
Szczerze mówiąc nie podoba. Nie lubię jak samochody są oklejane czy malowane w chrom, ujmuje im piękności.
Ogrom włożonej pracy jak i efekt końcowy robią wrażenie, ale nie wiem czy zrobiłbym coś takiego na swoim GT-R'e (oczywiście gdybym go miał)
@leniwiec_13: Łada nie jest samochodem zrobionym porządnie. Tam po prostu nie ma co się zepsuć, a wszystkie części kosztuje dosłownie grosze. Poza tym to łada 2101 to Fiat 124, więc jeśli chcemy przypiąć łatkę porządnego samochodu, to właśnie Fiatowi, tymbardziej, że dla porównania Fiat 124 był zrobiony 5 razy lepiej niż Łada ;)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2016 o 13:40
Drowning Pool w tle ;)
Czy to nie czasem 320is Italo M3?
MG A Roadster
@Borsucjusz: właśnie jest na odwrót, to Jetta miała obrysówki w zderzaku, Vento był na rynek EU, gdzie obrysówki nie są wymagane.
Accord VI z silnikiem 1.6 to totalna porażka. Samochód po prostu nie jedzie. Lepiej wybrać wersję 1.8, która ma 136KM, pali tyle samo co 1.6, a daje więcej frajdy i wyprzedzania nie trzeba planować godzinę wcześniej.
Po napisach na pace, to raczej samochód przygotowany na atak muzułmanów aniżeli apokalipsę.
Jak dla mnie nie wygląda źle.
Niepotrzebnie dałeś taki opis, za dużo zdradza i wiadomo jaki będzie finał.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 grudnia 2015 o 1:02
@wookash: Pasja pasją, ale rodzice na pewno nie narzekają na brak pieniędzy. Wiele dzieci by chciało jeździć na gokartach, czy na pocket bike'ach, tylko wszystko kosztuje. Mieszkam w Olsztynie, chciałem pojechać z synem na gokarty, żeby chłopak sobie pojeździł trochę, bo czemu nie, to jak musiałem za godzinę jazdy gokartem dwuosobowym zapłacić 250zł to mi szczęka opadła. Jak ja miałem 8 lat i ojciec za godzinę jazdy płacił 20zł, fakt że były to inne czasy, no ale ludzie. A gdybym chciał, żeby młody startował w wyścigach, to musiałbym płacić 250zł 3-4 razy w tygodniu, bo trenować trzeba. Chciałem kupić prywatnego gokarta i pojeździć po torze, to nie ma takiej opcji, w życiu nie pozwolą.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 grudnia 2015 o 12:38
@jacki7878: W takim razie przepraszam, mea culpa.
To chyba 4 raz jak widzę ten film na głównej.
Co pod maską?
Popracuj jeszcze nad kołami i będzie prawdziwy kozak.
Co drzemie pod maską?
@XRTNorbert: Zgadza się, moim postem nie starałem się tłumaczyć fizyki gry, bo to bez najmniejszego sensu, chodziło mi raczej o sam fakt. Druga sprawa, to fakt, że można driftować FWD jedynie dohamowując tylne koła ręcznym, czytaj nie zaciągać hamulca do końca, lecz robić to z wyczuciem, wtedy również pojawia się poślizg, nie koniecznie tak spektakularny, ale zawsze. Jednak to wszystko teoria, w praktyce trzeba by było mieć idealne warunki i mieć naprawdę świetne wyczucie.
@Bradomfast: Nie przyszło Ci do głowy, że to mogą być Stany Zjednoczone?
@Norbi1995: Raczej tak patrząc na zdjęcie 12 i 18 gdzie z tyłu widać wyraźne poszerzenia. Standardowa E30 tuż pod linią przetłoczenia biegnącą przez cały samochód była zupełnie płaska. Standardowe E30 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/1988-1991_BMW_318i_(E30)_2-door_sedan_01.jpg E30 M3 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/BMW_M3_E30_rear_20090514.jpg
@TomekVI: Również wolałbym oryginał. Jak wstawiać V10 to już lepiej do standardowej E30, E30 M3 to prawie jednorożec.
Te porównanie robił kompletny amator jeśli chodzi o motoryzacje, bo sporo osób "driftuje" FWD. Co prawda nie jest to prawdziwy drift, a Power Slide, ale jednak. Niżej chyba dodaję jeden z najsłynniejszych filmów tego typu: https://www.youtube.com/watch?v=hyBXl56a0AY
@Ltvnsky: Kiedyś pytałem w serwisie BMW, bo byłem pewny, że E66 to właśnie LONG, ale gość mi powiedział, że E66 to wersja liftowa, więc na tym opieram swoją wypowiedź. I nie wciskaj mi proszę nie mojego toku rozumowania.