Profil użytkownika
Majozen
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 26 grudnia 2012 - 14:08 |
Ostatnio: | 26 lipca 2023 - 10:05 |
O sobie: |
Fan każdej marki ;) |
- Materiałów na głównej: 84 z 87 (3 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 3845
- Komentarzy: 1802
- Punktów za komentarze: 2094
Strasznie irytuje mnie ten typ bez okularów...
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?33712-difference-between-S60-2-5T-and-S60R poczytaj ten temat. Wystarczyło wpisać w google ;)
Swego czasu śledziłem ten projekt, bo byłem ciekaw efektu końcowego. Ostatecznie gość zwieśniaczył CRX'a, nic więcej.
W dużej mierze wina rodziców, bo nigdy nie mają czasu, a w weekend odpoczywają. My co roku ze znajomymi urządzamy kulig, o ile pogoda pozwala. Dzieciaki mają frajdę (dorośli też, tylko wstyd się przyznać), a w przerwie zawsze robi się ognisko jako dodatkową atrakcję.
Za Sierrę byś się wziął, a nie Volvo i Volvo ;)
Do Hondy S2000 można wsadzić Turbo lub Kompresor i będzie to dobre, ale wstawienie V8 to jak domalowanie Mona Lisie "dziubka" w miejscu ust. Tego po prostu nie powinno się robić.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 grudnia 2017 o 2:08
@Mathek2015: Wersja o której mówisz, to Ryś 126R, który ma być wersją usportowioną, dodatkowo silnik na obecną chwilę generuje 140, a nie 160 KM. Poza tym szczerze mówiąc nie zachwyca wyglądem. Projektanci strasznie starają się odbudować wygląd Fiata 126p, ale wychodzi im to jak z nową Syrenką. Wygląd konceptu jest strasznie nieproporcjonalny, tył bardziej przypomina Peugeota 205 niż Fiata 126p, a przód jak coś ze stajni Land Rovera. Żeby nie zrozumiano mnie źle, jestem za tym, aby wznowić przemysł motoryzacyjny w Polsce i zacząć konkurować z innymi markami, ale starania się, aby za wszelką cenę zrobić futurystyczną wersję Fiata 126p nic nie da. Temu projektowi potrzebne jest takie podejście do design'u jak w przypadku nowego Mini, gdzie widać nawiązania do starego Mini, ale są to nawiązania, a nie wstawianie nowych rzeczy w starą budę.
R33 GT-R nigdy nie nazywano Godzillą. Wśród kierowców panowała opinia, że był to nieudany model względem R32 GT-R, czyli pełnoprawnej Godzilli.
Punto MK1, Honda CB500, MAN TGL, MAN Supreme.
@Italianiec: Może po prostu 911 też nie było seryjne. Z tego co pamiętam, to pierwszy GT-R Nismo zostawił 991 GT2 RS w tyle.
Było http://mklr.pl/287203#comment_345913
Czyli jednym słowem zniszczy Maserati za ponad 400 tysięcy dolarów, w dodatku nie dostanie grosza z odszkodowania, więc wszelkie naprawy będzie musiał pokryć z własnej kieszeni, a żeby było mało samochód stracił dużo na wartości. Taką formę protestu mógł wymyślić tylko chińczyk...
Ani Body-Kit Z-Tune, ani oryginalny Z-Tune. Ma inny przedni zderzak, jedyne czym przypomina Z-Tune, to błotniki. Poza tym Z-Tune wychodził tylko w kolorze srebrnym i wątpię, że znalazłby się ktoś, kto by go przemalował/okleił i przykręcił lotki do zderzaka.
Gdybym mógł wybrać dowolnego "mięśniaka" na świecie, zielony Challenger 426 HEMI byłby mój.
@EklerMS: a jak ktoś ma do pracy na 5? Nie mierz wszystkich swoją miarą.
A jak ze wstępem dla ludzi, którzy nie chcą wynajmować domku? Mam do Ostródy 30 minut jazdy samochodem i nie bardzo mi się opłaca wynajmować domek, bo i tak wpadłbym na 1 max 2 dni.
A to nie czasem Camaro Patryka Mikiciuka?
@ProjectGranTurismo: Tak, tylko bierz pod uwagę, że Delta Integrale to wydatek rzędu 60 tysięcy w górę ;)
Sylwetką przypomina Zonde.
Podejrzewam, że gdyby nie kamery, to policjanci już dawno straciliby cierpliwość. Mogli ich na dołek zabrać, albo na wytrzeźwiałke, bo widać, że wcięci, to by się nauczyli pokory.
Chłopaki z Auto SPA Bartoszyce ;)
Jeśli miałbym wybierać, to jedynie Mustanga bym wziął nowego, bo stare mustangi mi się przejadły, a resztą stare, jedynie Corvette wolałbym w wersji C1.
@Derve: it's*
Brat ma dwie takie, bardzo fajne samochody, mało kto o nich wie. Gdzieś mam nawet film z jazdy testowej po wstawieniu 2 gaźników.
Gość podobny do Jensona Buttona, tylko Veyron Buttona był cały czarny.