Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
9 lipca 2013 - 15:22 |
Ostatnio: |
26 października 2016 - 11:59 |
-
Materiałów na głównej: 445 z 561 (116 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 27343
- Komentarzy: 486
- Punktów za komentarze: 657
Slicznotka, która jest obecnie na sprzedaż.
28 lipca 2014, 18:48
przez
Ltvnsky
(
PW)
|
Skomentuj
Źródło:
gieldaklasykow.pl
Druga generacja serii 5, będąca rozwinięciem modelu E12. E28 było w produkcji od 1980 do 1988 roku. Na tym modelu bazowała pierwsza odsłona modelu M5. Co ciekawe, o ile w przypadku E24 modele M6 i M635Csi to było praktycznie to samo, to w E28 występowały równolegle dwie wersje przygotowane przez M gmbh -M535i, wyposażone w silnik 3,5 o mocy 218-221KM, oraz M5, które miało silnik taki jak w modelu M6 i M1 -na rynek amerykański 256KM, na europę zaś 286. Osiągi M5 to 6,1s do 100km/h i prędkość maksymalna 251km/h, czyniło to ten model najszybszą limuzyną w tamtym okresie. Na prospekcie widoczne jest M5 w amerykańskiej wersji.
22 lipca 2014, 23:35
przez
Ltvnsky
(
PW)
|
Skomentuj
Reklama pierwszej generacji BMW serii 7, produkowanej od 1976 do 1986 roku. Świetna limuzyna, która zaskakiwała zwinnością i precyzją prowadzenia. O ile w Mercedesie S bardziej wypadało być wożonym, o tyle "siódemka" była autem stworzonym dla kierowcy. Była to również pierwsza limuzyna z silnikiem benzynowym z turbo -topowy model 745i, o pojemności 3.5 litra i mocy 252, a później 256 koni. Osiągi to 7,5-7,3 sekundy do 100km/h i prędkość maksymalna ponad 220 km/h. Co ciekawe, 745i na rynek południowoafrykański miało silnik m88 pochodzący z modelu M1 o mocy 286KM (0-100km/h w 7 sekund i v max 240km/h)
22 lipca 2014, 23:10
przez
Ltvnsky
(
PW)
|
Skomentuj
Qashqai z silnikiem od GTR'a podkręconym do 1100 koni. Podobno szybszy od McLarena P1.
21 lipca 2014, 19:21
przez
Ltvnsky
(
PW)
|
Skomentuj (1)