Profil użytkownika
Ltvnsky
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 9 lipca 2013 - 15:22 |
Ostatnio: | 26 października 2016 - 11:59 |
- Materiałów na głównej: 445 z 561 (116 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 27342
- Komentarzy: 486
- Punktów za komentarze: 657
http://wordpress.carthrottle.com/wp-content/uploads/2011/06/2jZlol.jpg :)
I wbrew pozorom to nie Ferrari jest prawdziwym potworem na tym zdjęciu. :)
W sumie takie pomieszanie przodu B3 i B4 wygląda o wiele lepiej niż seryjna maska z grillem nowszego typu. Tak jest bardziej zadziornie.
Noriyaro to jest nazwa strony internetowej geniuszu XD Także tytuł w deche xD http://noriyaro.com
@asterlock: Tak, bo baterie to są niby lekkie... Poza tym, dla bmw to byłby żaden problem by zestroić na nowo podwozie by auto prowadziło się jeszcze lepiej (seryjne i8 wypada pod tym względem średnio bo ma wąskie opony). Byłby fajny konkurent dla R8 i nowej NSX.
Roboty nie robi bo to zwykła seria. Co nie zmienia faktu że wygląda bardzo ładnie. Ale te kilka cm w dół by sporo dało, na miejscu właściciela to zamieniłbym m pakiet na obniżone zawieszenie (bo wiem że ten zderzak przy "glebie" łatwo uszkodzić).
@nitro997: Dzięki że napisałeś że to belka, bo nie wiedziałem :v To była ironia ;)
Golf jak golf, za to za nim stoi auto, które jest u nas chyba mega rzadkie i ja go nigdy na żwyo nie widziałem - Kia Rio hatchback po lifcie ;o
Japończycy lubią przesadzać. Fakt fakte, to chyba Usa, ale sam styl tuningu to typowy, klasyczny VIP/Bippu style, który narodził się w Japonii.
@rafiii81: Zero zagrożenia? A co by było jakby osoba kierująca Twingo (a skoro to Twingo, to duże prawdopodobieństwo, że kobieta za kierownicą) odruchowo gwałtownie skręciła kierownicą, albo zahamowała? W konsekwencji powodując uderzenie w bok jadącej prawym pasem ciężarówki? Przy mokrej nawierzchni o poślizg nietrudno.
Nie wierzę, że tak podpisane zdjęcie ląduje na głównej.. Adminowi tak ciężko poprawić?
Zawiodłem się... Spodziewałem się większego bólu d... fanów Golfów.
MGF jest rzadszy. ;]
@mihaus: ale nie porównuj zwykłej e36 do M3. :)To są dwie różne bajki jeśli chodzi o zawias, ba, już w E46 cała płyta podłogowa się różniła, auto było szersze itd. Stan większości egzemplarzy e36 na polskich drogach jest tragiczny (sam raz jeździłem 328i w sedanie, gdzie tył przy 60kmh na prostej drodze dosłownie pływał). Dobre, zadbane M3 w zakrętach nie da szans żadnemu Golfowi. To zupełnie dwa inne typy aut. A co do tej asekuracyjnej jazdy to bym polemizował, kierowca kierowcy nie równy, tak samo nie można stwierdzić że typek w M3 jechał na maksa swoich możliwości. ;) Każdy ma swoją opinię, jednak nie bez powodu M3 było przez wieeeelu dziennikarzy i wiele pism wymieniane jako jeden z najlepszych sportowych samochodów dekady. Tak było z E30,E36 i E46, później pojawiło się więcej konkurencji (Lex ISF, RS5 itd.), a i sama M3 niestety przytyła i E92 z tym V8 już bliżej imo do Mustanga niż starych dobrych M powerów.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2015 o 16:43
@mihaus: A żeby jeszcze dobitniej Ci pokazać, jak dobrze wyważonym i świetnie prowadzącym się autem jest M3 E36, to proszę masz taki filmik : https://www.youtube.com/watch?v=_XeEBfCunZo Stare E36 vs superauta młodsze o jakieś 20 lat, na chyba najlepiej weryfikującym umiejętności kierowców i ich maszyn torze. ;] Jak widać mimo że na prostych dużo wyższa moc Porsche i Lambo robi swoje, to jednak w ciasnych zakrętach BMW nadrabia. A teraz postaw tam podsterownego Golfa z Syncro i słabym rozkładem mas... :v
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2015 o 12:33
@mihaus: Nie popisali się? Według Ciebie niemal 100 Koni z litra pojemności (a w przypadku nowszego 3.2 równe 100)w wolnossącym silniku to jest słaby wynik? VW z niemal tej samej pojemności wyciska ledwie 190KM... A jeśli twierdzisz, że Golfem Vr6(seryjnym) objechałbyś M3 na torze, w zakrętach no to poooozdro z podłogi :) Jak ja lubię takich teoretyków co swoją wiedzę czerpią z analizy suchych papierowych danych i z jakichś filmików na yt. :D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2015 o 12:20
@Majozen: Nie. E65 jest to wersja krótka, zaś E66 to LONG. Tyle w temacie. Proponuję się doedukować. Idąc Twoim tokiem rozumowania E92 to byłoby E90 po drugim lifcie? A może jednak tylko inna wersja nadwozia.
Premiera auta będzie dziś ok. 19tej. :) QV ma mieć nie ponad 400, a aż 510 Koni! Także czekamy niecierpliwie... :)
@Majozen: A możesz mi wytłumaczyć, czym się E66 różni od E65, poza zwiększonym rozstawem osi?
Czyli jednak lepiej wrzucać golfy...
Swoją drogą, tłumaczenia Hołka są MEGA żałosne, prawie jak Kornacki który po uszkodzeniu Maserati twierdził, że auto które się nie porusza nie może spowodować kolizji (no tak, więc można sobie na przykład spokojnie otworzyć drzwi zaparkowanego na poboczu auta tuż przed motocyklistą jadącym 200km/h i jego śmierć nie będzie naszą winą bo nasze auto się nie poruszało #fucklogic). Gołym okiem widać, że gdy przejeżdża obok radiowozu to na pewno nie jedzie 90km/h, co zresztą potwierdza fakt, że gdy radiowóz po dosłownie chwili rusza, to GTR jest już daleko z przodu. No ale to może przez "specyficzne wrażenie które robią sportowe samochody".
@miras285: Nie jest to człowiek jak każdy inny, bo to on bodaj najbardziej ze wszystkich kierowców w polskim sporcie najbardziej potępia tych, którzy łamią przepisy. Patrz choćby sprawa froga, gdzie wypowiadał się jako "ekspert" i mówił, że jak ktoś chce szybko pośmigać to powinien udać się na tor. Dlatego właśnie Hołek nie powinien łamać ograniczeń prędkości, bo wtedy wychodzi na hipokrytę. Gdyby nie jego podejście do innych łamiących przepisy, to nie byłoby problemu, wtedy zrozumiałbym nawet, jakby go przy 300km/h ustrzelili.
Hahahahahah niee no, mistrzostwo. Serio takie coś przechodzi na główną? No to zaczynam wstawianie swoich ciekawostek, na pierwszy ogień idzie E36 M3 z silnikiem 1.8, a co!
Wcale jest szybki moim zdaniem... Tyle że V6 się drze. Zresztą, co by za silnik w peloponezie nie siedział, to i tak bez wymiany całego zawieszenia i ukł. kierowniczego to nie ma prawa dobrze jeździć. No chyba że na prostej.
@Testarossaxxx: Nie, wprawdzie pomyliłem się bo chodziło mi o z20let, a nie x20let, w każdym bądź razie już silnik nowszej serii montowany między innymi w Astrze G OPC (tej poliftowej). V6 Opla są fajne, no ale niestety wskutek pewnych błędów te silniki są dosyć delikatne i łatwo jest je zatrzeć. Sam już kilka takich widziałem. Tak więc do auta, które ma ******dalać to mimo wszystko wrzuciłbym rzędówkę z turbo, no ale Twój wybór. :) Pokrywy zaworów masz standardowe z plastiku czy zamieniłeś na aluminiowe? Jaka skrzynia i sprzęgło?