Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Kania2796

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 22 lutego 2014 - 21:11
    Ostatnio: 22 kwietnia 2016 - 11:43
    • Materiałów na głównej: 25 z 32 (7 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2173
    • Komentarzy: 33
    • Punktów za komentarze: 35
     
    zarchiwizowany
    Polonez VR6 – MODEL: Polonez "Borewicz" 1986

Modyfikacje

Silnik: 2.8 AAA VR6

Układ dolotowy: Filtr powietrza Simota, usunięta odma. 

Układ wydechowy: Prosta rura 2.36" od kolektorów do końca, jeden przelotowy tłumiczek. 

Układ wtryskowy: Fabryczny. Pompa paliwowa 6.5 bar od Porsche, filtr od Nissana Skyline. 

Elektronika: Wiązka silnikowa VW połączona z wiązka FSO. El. szyby, el. lusterka, podgrzewanie lusterek,
elektryczna pompa wody VW z funkcja ogrzewania postojowego, el. napinacze pasów, dodatkowe halogeny. 

Układ chłodzenia: Obudowa termostatu + termostat od V5, szeroka chłodnica na dwa wentylatory od Caro.

Układ napędowy: Skrzynia M47 od Volvo, wal napędowy z różnych części, most szeroki na tarczach 4.1:1. 

Zawieszenie: Wahacze customowe, amortyzatory MTS od Volkswagena transportera, sprężyny od Jaguara xj40, 
sklepane resory + dodatkowe pióra, stabilizator od e36, przerobione drążki reakcyjne oraz kierownicze, katy i ustawienia 
według własnego pomysłu. 
POLAK POTRAFI.
    MODEL: Polonez "Borewicz" 1986

    Modyfikacje

    Silnik: 2.8 AAA VR6

    Układ dolotowy: Filtr powietrza Simota, usunięta odma.

    Układ wydechowy: Prosta rura 2.36" od kolektorów do końca, jeden przelotowy tłumiczek.

    Układ wtryskowy: Fabryczny. Pompa paliwowa 6.5 bar od Porsche, filtr od Nissana Skyline.

    Elektronika: Wiązka silnikowa VW połączona z wiązka FSO. El. szyby, el. lusterka, podgrzewanie lusterek,
    elektryczna pompa wody VW z funkcja ogrzewania postojowego, el. napinacze pasów, dodatkowe halogeny.

    Układ chłodzenia: Obudowa termostatu + termostat od V5, szeroka chłodnica na dwa wentylatory od Caro.

    Układ napędowy: Skrzynia M47 od Volvo, wal napędowy z różnych części, most szeroki na tarczach 4.1:1.

    Zawieszenie: Wahacze customowe, amortyzatory MTS od Volkswagena transportera, sprężyny od Jaguara xj40,
    sklepane resory + dodatkowe pióra, stabilizator od e36, przerobione drążki reakcyjne oraz kierownicze, katy i ustawienia
    według własnego pomysłu.
    POLAK POTRAFI.

    1