Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    JaJo

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 3 lutego 2013 - 10:25
    Ostatnio: 26 listopada 2017 - 22:08
    O sobie:

    Młody człowiek zarażony pasją .

    https://www.facebook.com/jajodraw

    https://www.facebook.com/KochamyMotocross

    • Materiałów na głównej: 96 z 96
    • Punktów za materiały: 8010
    • Komentarzy: 107
    • Punktów za komentarze: 234
     
    Brawo, brawo –
    19 listopada 2013, 20:29 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    125p R32 –
    8 listopada 2013, 15:19 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Niezły pocisk, co?
    8 listopada 2013, 16:24 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Bawareczki –
    1 listopada 2013, 18:53 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gdzie mi z tą nogą?! –
    1 listopada 2013, 18:09 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Pontiac – Piękny
    Piękny
    1 listopada 2013, 18:12 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Golf A59 - Rajdowa wersja Golfa III – latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
Dane techniczne:
pojemność silnika: 1999cm³
liczba zaworów: 16
Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Prędkość maksymalna: >250km/h
Przyspieszenie 0-100: 4,2s
Masa własna: 1373kg
    Latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
    Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
    Dane techniczne:
    pojemność silnika: 1999cm³
    liczba zaworów: 16
    Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Prędkość maksymalna: >250km/h
    Przyspieszenie 0-100: 4,2s
    Masa własna: 1373kg
    31 października 2013, 20:44 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf R32 –
    26 października 2013, 0:07 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pupcia –
    26 października 2013, 0:03 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gleba+BBS –
    25 października 2013, 23:59 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)