Profil użytkownika
Italianiec
Turbowymiatacz
Zamieszcza materiały od: | 26 listopada 2012 - 16:17 |
Ostatnio: | 28 lutego 2023 - 17:24 |
Gadu-gadu: | 47098069 |
O sobie: |
Jeśli nie będę robił błędów ortograficznych, to znaczy że ktoś inny wszedł na moje konto. https://www.facebook.com/Italianiec19/ |
- Materiałów na głównej: 4785 z 4804 (18 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 218563
- Komentarzy: 2688
- Punktów za komentarze: 4096
« poprzednia 1 2 … 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 … 107 108 następna »
Na zdjęciu mało widać, ale nie widzę nic złego w takim tuningu. Jeszcze nie czas nazywać taki tuning przy takim samochodie "wiochą" http://www.quickmeme.com/img/c6/c6e184c37df932d599fc1db174c7c7b2c8caf5400bc6b13d6865c1393f7b3122.jpg
http://media.tumblr.com/05d4e1404c8cae32aa51578350700ac4/tumblr_inline_nh2xhxvkri1rr5l6k.gif
Koncerny samochodowe, firma jak każda inna, żeby przetrwać musi zarabiać. Poprawcie mnie jeśli się myle, ale przez takie samochody jak W123 i W124 Mercedes omal nie zbankrutował, dlatego teraz jest tak jak jest. Każda firma chce zarabiać, dlatego istnieją takie samochody jak BMW X6, serii 2 Active Tourer albo Mercedes GLE Coupe. Gdyby te samochody się nie sprzedawały to by wogóle nie istniały. BMW by nie stworzył drugiej generacji X6 a Mercedes się zdecydował na GLE Coupe, bo takie samochody przynoszą dla marki zyski. Czasy kiedy koncern po prostu "żył" się skończyły. Teraz każdy robi wszystko, żeby przetrwać. Bo jeśli będą robić bo swojemu, to zbankrutują. Na przykład Saab: GM dało im za zadanie tylko zmienić znaczki Opla Vectry/ Insignii, a oni i tak robili swoje. W 2010 GM się wkurzył i sprzedał Saaba., rok później Saab ogłosił bankructwo. Tak kończą koncerny, które robią rzeczy po swojemu, dla klienta to jest dobrze, ale dla koncernu jako firma nie.
#to #nie #jest #aventador #potwierdzone #info #to #jest #murcielago #lp640
Prima aprilis :D Ale Charakterek się bardziej postarał ^^
@MagicMan1123 ja mam na odwrót. Wole oglądać zdjęcia z internetu niż takie zdjęcia, równie samo mogę wyjść na dwór
@MeToda tak. Zanim Enzo stworzył Ferrari był kierowcą Alfy Romeo. Cytując z Wikipedii " Od 1919 był kierowcą testowym i wyścigowym w CMN (Construzioni Meccaniche Nazionale), a następnie w zespole wyścigowym Alfa Romeo, aż do 1931. Brał udział w 47 wyścigach, z czego w 13. zajął pierwsze miejsce. W 1929 Ferrari założył własny zespół wyścigowy Scuderia Ferrari, jednak nadal jeździli wozami Alfa Romeo."
@MarcinWrc szczerze, nie mam pojęcia :D Zrobiłem ten materiał na odpowiedź tego http://motokiller.pl/240656/Takich-juz-nie-przybedzie, bo uważam, że można tak mowić o każdej epoce. Technologia i motoryzacja zawsze idzie do przodu i taki mi przyszedł przykład do głowy. Pewnie w przyszłości będziemy pisać "to były czasy, istniał tylko asystent parkowania i pod maską pracowal silnik spalinowy", oby to się stało jak najpóźniej.
@TomaHawck dla tych, którzy czują potrzebe poinformowania cały świat co się zmieniło w swoim pojeździe? Skoro tak to tu nie pasuje...
Z tego co zrozumiałem, to nie przedłużyli mu kontraktu, więc jest możliwe, że kiedyś w przyszłości wróci do BBC
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2015 o 15:45
Z tego co wiem, system otwierania bagażnika od wewnątrz jest w USA standardem. Nawet w tych, gdzie dorosła osoba ledwo się zmieści https://www.youtube.com/watch?v=EsMA978hCE8
@brojek_88 już mam coś w planach ;)
Nie pierwsza nie ostatnia. Nieraz widziałem kobiety za kierownicą "ciężkiego sprzętu"
@Emilia_eS i @brojek_88 takie komentarze aż zachęcają do robienia kolejnych tego typu galerii ^^ PS. Mój rekord to 5:13.277 Red Bullem X2014 Standard w GT6.
Miata, już żadna wersja tego samochodu mnie nie zdziwi
Próby do Mercedesa G 6x6 AMG :D
Taki z niego Stig co ze mnie minister gramatyki i ortografii
Autobianchi A112, do tego na włoskich blachach ^^
@asterlock wiem wiem, zawsze to robię, bo jest wygodniej. Ale w przypadku galerii gdyby to się działo automatycznie by było lepiej, bo nie każdy zna tą "sztuczkę" ;)
Super, fajna sprawa :) Ale jest jakieś ale co do zasad: przy dwóch zdjęciach galeria jest wręcz niepotrzebna. Nie ma sensu komplikować sobie życia tylko żeby to zrobić z dwoma zdjęciami. Dlatego jestem za tym, żeby chociaż te dwuzdjęciowe sklejki pozostały "legalne". Jak bardzo będziecie rygorystyczni do tego, że ma być jeden i tylko jeden pojazd? Mogą się trafić ciekawe tematy, niekoniecznie o samochodzie, albo imprezy/zloty/ targi/ motor show, i wtedy galeria też jest świetna. Na koniec propozycja: czy to jest bardzo skomplikowane/ czasochłonne sprawić, żeby galerie się otwierały w "nowej karcie" ( klikasz na galerie i ona się otwiera w nowej karcie)? Tak nie traci się "pozycji" na stronie i według mnie jest wygodniej.
skoro o koszulkach mowa :v http://motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL/201407/1405954021_by_Italianiec.jpg
@asterlock nie ma co się dziwić. Regera ma prawie dwa razy więcej kucy. Równie samo można porównać Passata 1.9 TDI i M5
Ktoś tu oglądał filmiki z Car Throttle :D Nawet za dużo...
Takie pojazdy służą do wszystkiego: samochód miejski, terenówka, rajdówka, ciągnik, odśnieżarka, wyścigówka, karekta, "cruiser",... wszystko w jednym
Nurburgring, lata 60-te :)