Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    H22A

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 8 września 2015 - 15:37
    Ostatnio: 1 czerwca 2016 - 10:26
    • Materiałów na głównej: 6 z 7 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 277
    • Komentarzy: 16
    • Punktów za komentarze: 31
     
    zarchiwizowany
    Czy to już klasyk? – Civic IV generacji, zaprezentowany w 1987r. Myślę że jeszcze wtedy producent nie wiedział że stworzył auto, które będzie miało tak wielki wpływ na tuning na świecie. Ciekawa stylistyka jak na owe czasy sprawiły że od samego początku był bardzo popularny w USA. Moda na Civa IV do nas przyszła niestety troszkę później, bo dopiero w połowie lat 90-tych. Największym atutem czwórki były jednak osiągi, najsłabsza wersja robiła pierwszą setkę w 11 sekund dużo? Dla przyrównania Golf IV z silnikiem 1.9, 100 koni robi 11.3. Osoby szukające nieco wiecej wrażeń miały do dyspozycji wersję z silnikiem B16a1 z systemem VTEC, gwarantującym zabawę, od 0 do 100km/h niewiele ponad 7s.
    Civic IV generacji, zaprezentowany w 1987r. Myślę że jeszcze wtedy producent nie wiedział że stworzył auto, które będzie miało tak wielki wpływ na tuning na świecie. Ciekawa stylistyka jak na owe czasy sprawiły że od samego początku był bardzo popularny w USA. Moda na Civa IV do nas przyszła niestety troszkę później, bo dopiero w połowie lat 90-tych. Największym atutem czwórki były jednak osiągi, najsłabsza wersja robiła pierwszą setkę w 11 sekund dużo? Dla przyrównania Golf IV z silnikiem 1.9, 100 koni robi 11.3. Osoby szukające nieco wiecej wrażeń miały do dyspozycji wersję z silnikiem B16a1 z systemem VTEC, gwarantującym zabawę, od 0 do 100km/h niewiele ponad 7s.

    1