Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    GreenZonePhoto

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 28 czerwca 2014 - 1:19
    Ostatnio: 16 października 2016 - 21:13
    • Materiałów na głównej: 18 z 19 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 661
    • Komentarzy: 3
    • Punktów za komentarze: 2
     
    Pontiac Bonneville 67'  MK IV – Pontiac Bonneville czwartej generacji.
2-door hardtop
Rocznik 67'
Standardowy silnik to 400 cu in (6.6 L) V8.
    Pontiac Bonneville czwartej generacji.
    2-door hardtop
    Rocznik 67'
    Standardowy silnik to 400 cu in (6.6 L) V8.
    Oldsmobile Cutlass MK III 72' 450KM – Sesja tego auta u mnie na fb. Zapraszam.
    Sesja tego auta u mnie na fb. Zapraszam.
    Warszawa 210 – Warszawa 210 (1964r)
Całkowicie nowa koncepcja Warszawy, z zastosowaniem wielu nowatorskich pomysłów. Konstrukcja nadwozia była wzorowana na Fordzie Falkonie. W tym modelu, miał być zastosowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2500ccm i mocy 90KM lub 4-cylindrowy o pojemności 1656ccm i mocy 66KM, oba silniki polskiej konstrukcji.
Najprawdopodobniej wyprodukowano dwa egzemplarze Warszawy 210, jeden obecny na dzisiejszym pokazie i drugi w formie makiety.
Drugi egzemplarz, wg nieoficjalnych przekazów trafił do zakładów GAZ, jako wzór dla opracowywanej w Związku Radzieckim Wołgi M-24.
Przedstawiony egzemplarz jest jedynym, który się zachował. Cała konstrukcja wykonana jest ręcznie i przedstawia niedokończony prototyp Warszawy 210.
Silnik i skrzynia biegów, które miały się znaleźć w tym modelu, pozostały jedynie w postaci projektów czy makiet.

Dane techniczne:
Silnik: 2485ccm, 6-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą.
Moc maksymalna: 85KM przy 4200 obr./min.
Prędkość maksymalna: 150km/ h.
Ilość biegów: 4 synchronizowane, sterowane przy kolumnie kierowniczej.
Napęd: tylny, klasyczny (silnik umieszczony wzdłużnie, napęd na tylną oś).
    Warszawa 210 (1964r)
    Całkowicie nowa koncepcja Warszawy, z zastosowaniem wielu nowatorskich pomysłów. Konstrukcja nadwozia była wzorowana na Fordzie Falkonie. W tym modelu, miał być zastosowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2500ccm i mocy 90KM lub 4-cylindrowy o pojemności 1656ccm i mocy 66KM, oba silniki polskiej konstrukcji.
    Najprawdopodobniej wyprodukowano dwa egzemplarze Warszawy 210, jeden obecny na dzisiejszym pokazie i drugi w formie makiety.
    Drugi egzemplarz, wg nieoficjalnych przekazów trafił do zakładów GAZ, jako wzór dla opracowywanej w Związku Radzieckim Wołgi M-24.
    Przedstawiony egzemplarz jest jedynym, który się zachował. Cała konstrukcja wykonana jest ręcznie i przedstawia niedokończony prototyp Warszawy 210.
    Silnik i skrzynia biegów, które miały się znaleźć w tym modelu, pozostały jedynie w postaci projektów czy makiet.

    Dane techniczne:
    Silnik: 2485ccm, 6-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą.
    Moc maksymalna: 85KM przy 4200 obr./min.
    Prędkość maksymalna: 150km/ h.
    Ilość biegów: 4 synchronizowane, sterowane przy kolumnie kierowniczej.
    Napęd: tylny, klasyczny (silnik umieszczony wzdłużnie, napęd na tylną oś).
    Zabytki na Molo w Sopocie 09.2014 – Prestiżowy pokaz aut zabytkowych.
    Prestiżowy pokaz aut zabytkowych.
    Kaskaderzy w Brodnicy – Grupa kaskaderska Streets Owners.
    Grupa kaskaderska Streets Owners.
    Ford GT 40 w Sopocie – Jeden z uczestników tegorocznej edycji Gran Turismo Polonia 2014. Ten i inne auta spotkane na przystanku w Sopocie.
    Jeden z uczestników tegorocznej edycji Gran Turismo Polonia 2014. Ten i inne auta spotkane na przystanku w Sopocie.