Profil użytkownika
Derve
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 16 stycznia 2014 - 18:05 |
Ostatnio: | 29 grudnia 2018 - 16:58 |
- Materiałów na głównej: 284 z 287 (3 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 10065
- Komentarzy: 1152
- Punktów za komentarze: 1317
@Majozen: Wiem wiem, zgrywam się :)
Zawsze jak słuchałem brzmienia tego silnika i rodzimego 3.0 czy 3.2 to brakowało mi tej góry, także to raczej nie jest seria.
@Spoon8: Chciał okazyjne umyć podwozie :D
W Challengerze była skrzynia 5G ale ok.
Znając życie będzie mieć wymagania z kosmosu + ogranicznik FPS.. Nie jestem typową sknerą ale im nowszy NFS tym więcej ma niedomagań.
@brojek_88: Haha, nie zdziwiłbym się gdyby tak było :D
Tłumik bezprzewodowy.
Najbardziej szkoda mi jest Syreny 110, przede wszystkim dlatego że był to jeden z pierwszych hatchnacków na świecie, jak na lata 60te było nowocześnie, niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu no i stylistyka. Połączyć to z litrowym, czterosuwowym silnikiem to być może dzisiaj jeździłby/a jego 5-6ty następca. BYĆ MOŻE.
Podobała.
Oszczędzanie na materiałach...
On go młotkiem odpalał?
To checkpoint z rampą :D
BMW zaatakowało Jaguara, normalka.
Dla mnie lekarstwem byłby MB R107 z skromną 5 litrówką pod maską, co tam że pali 20 na 100, bulgot V8 wszystko rekompensuje :)
Może miał na pieńku z mafią.
Piękna maszyna, chętnie bym poprowadził :D
Niezła przepaść czasowa między nimi
Wyślij to do BMW, niedawno jakiś Holender przejechał swoją E39 ponad milion po czym oddał ją do muzeum :D
@mrozu111: "Wiesz stary, jadę sobie pewnego dnia moim superzajebistym 350Z i natykam się na 911 GT3, no to gaz do podłogi, Porsche mnie powoli wyprzedza a tu Janusz Golfem 1.6 TD też mnie wyprzedza"
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 czerwca 2015 o 1:06
Mustang z podwójnymi lampami wygląda zdecydowanie lepiej.
Na sygnalizacji bezkierunkowej można zawracać.
Ale to motokiller a nie animal planet...
@DuDzio: Ten kto jako ostatni dojedzie do granicy Stanów Zjednoczonych z Meksykiem ten będzie recenzował Meksykański samochód w Meksyku. Hammond dojechał jako ostatni bo Jezza i Ślimak postanowili mu trochę utrudnić uruchomienie Vipera poprzez wkładanie dużych owoców do rur wydechowych, odsunięcie fotela i pedałów i wyciągnięcie bezpieczników od ich regulacji oraz odłączenie dwóch świec zapłonowych.
To dopiero musi być cierpliwy przejazd.
Koła od Iveco