Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Castellano

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 20 sierpnia 2015 - 14:41
    Ostatnio: 9 sierpnia 2016 - 21:31
    • Materiałów na głównej: 62 z 78 (16 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1685
    • Komentarzy: 0
    • Punktów za komentarze: 0
     
    Koncepcyjny Peugeot Fractal – Peugeot Fractal to niespodziewana premiera na targów samochodowych we Frankfurcie. Ten koncept to niewielkie 4-osobowe coupe typu 2+2 o bardzo nowoczesnej stylistyce, które po zdjęciu sztywnego dachu zamienia się w kabriolet (widoczny na zdjęciu). Projekt mierzy 3.81 m długości i 1.77 m szerokości, a jego masa własna to zaledwie 1000 kg.
Za napęd odpowiadają dwie jednostki elektryczne, każda o mocy 168 KM (łączna moc zestawu to 335 KM). Jeden silnik ułożono z przodu, a drugi z tyłu, co sprawia, że Peugeot Fractal dysponuje napędem na cztery koła. Dostarczane osiągi są na poziomie hot-hatcha klasy B, bo przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 6,8 sekundy. Zasięg na pełnym naładowaniu baterii to około 450 km.
Podwozie wyposażone w regulowane zawieszenie pozwala na zmianę wysokości w celu poprawienia aerodynamiki. Prześwit może wynosić od 70 mm na autostradzie, do 110 mm w mieście. 
Ciekawostka: dla podniesienia bezpieczeństwa, ciche elektryczne auto otrzymało specjalny system nagłośnieniowy, informujący otoczenie o obecności pojazdu.
    Peugeot Fractal to niespodziewana premiera na targów samochodowych we Frankfurcie. Ten koncept to niewielkie 4-osobowe coupe typu 2+2 o bardzo nowoczesnej stylistyce, które po zdjęciu sztywnego dachu zamienia się w kabriolet (widoczny na zdjęciu). Projekt mierzy 3.81 m długości i 1.77 m szerokości, a jego masa własna to zaledwie 1000 kg.
    Za napęd odpowiadają dwie jednostki elektryczne, każda o mocy 168 KM (łączna moc zestawu to 335 KM). Jeden silnik ułożono z przodu, a drugi z tyłu, co sprawia, że Peugeot Fractal dysponuje napędem na cztery koła. Dostarczane osiągi są na poziomie hot-hatcha klasy B, bo przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 6,8 sekundy. Zasięg na pełnym naładowaniu baterii to około 450 km.
    Podwozie wyposażone w regulowane zawieszenie pozwala na zmianę wysokości w celu poprawienia aerodynamiki. Prześwit może wynosić od 70 mm na autostradzie, do 110 mm w mieście.
    Ciekawostka: dla podniesienia bezpieczeństwa, ciche elektryczne auto otrzymało specjalny system nagłośnieniowy, informujący otoczenie o obecności pojazdu.
    Mercedes Klasy V AMG Line - van ze sportowym zacięciem – Debiut Mercedesa Klasy V AMG Line odbędzie się na Salonie Samochodowym we Frankfurcie nad Menem (od 19 do 27 września). Klasa V w wersji AMG z zewnątrz wyróżnia się nowym wzorem 19-calowych obręczy aluminiowych czy zderzakami przemodelowanymi na styl sportowych aut Mercedesa. Wnętrze z biznesowym układem siedzeń, to maksymalne wyposażenie ze skórą i aluminium w wykończeniu. Poza tym dostajemy jeszcze obniżone o 15 mm zawieszenie, mocniejsze hamulce i zaciski z napisem "Mercedes-Benz". Z kolei dach zastąpiono panoramicznymi, otwieranymi elektrycznie oknami. Przykre jest jednak to, że Mercedes nie zdecydował się na wprowadzenie do gamy nowego silnika.
    Debiut Mercedesa Klasy V AMG Line odbędzie się na Salonie Samochodowym we Frankfurcie nad Menem (od 19 do 27 września). Klasa V w wersji AMG z zewnątrz wyróżnia się nowym wzorem 19-calowych obręczy aluminiowych czy zderzakami przemodelowanymi na styl sportowych aut Mercedesa. Wnętrze z biznesowym układem siedzeń, to maksymalne wyposażenie ze skórą i aluminium w wykończeniu. Poza tym dostajemy jeszcze obniżone o 15 mm zawieszenie, mocniejsze hamulce i zaciski z napisem "Mercedes-Benz". Z kolei dach zastąpiono panoramicznymi, otwieranymi elektrycznie oknami. Przykre jest jednak to, że Mercedes nie zdecydował się na wprowadzenie do gamy nowego silnika.