Profil użytkownika
BezMuSk
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 11 września 2013 - 22:13 |
Ostatnio: | 14 listopada 2015 - 1:26 |
- Materiałów na głównej: 20 z 20
- Punktów za materiały: 2691
- Komentarzy: 27
- Punktów za komentarze: 30
« poprzednia 1 2 następna »
Romanowóz :D
@T2xc: Dokładka i progi to firma MS Design :)
@E36Rally: E30stke i tak czeka renowacja, rozbiórka do gołej budy, malowanie i wstawienie może coś mocniejszego, zależy co wpadnie do głowy :) a felgi to 16" z przodu 8,5" i tył 9"
@snorlaxkiller: Dzięki :)
@PiereLuigi: https://www.facebook.com/wiecejnizsamochod/photos/a.592487417430541.1073741827.592481250764491/755314911147790/?type=1&theater
Też posiadam a4 z silnikiem 2.0 ALT, w avancie. Powiem tak, silnik do łatwych nie należy. Jak poszperasz w internecie to znajdziesz bardzo dużo opinii na temat tego silnika. Co do faktu brania oleju to jest prawda. Przed wymianą pierścieni i innych jakiś pierdół, silnik żłopał 1L oleju na 1000km. Teraz na 10 tys. dolałem 0,2 L co jest bardzo dobrym wynikiem i praktycznie w każdym aucie od czasu do czasu trzeba coś dolać. Kolejną bolączką tego silnika jest psujący się regulator zmiennych faz rozrządu, tzw. wariator. Spada wtedy moc, zwiększa się spalanie i klekocze na zimnym. Sam wariator jak i regeneracja jest bardzo droga, ale zrobić trzeba jak się zepsuje. A i jeszcze w tym silniku jest jedna rzecz, która lubi się często popsuć, mianowicie cewka zapłonowa. Fakt, faktem nie jest akurat droga, ale potrafi to uprzykrzyć życie, gdy po kolei cztery cewki szlag trafi. Powiem tak, miałem sprzedać swoje autko, już było wystawione, dzwonili i przyjeżdzali, ale z jakiegoś sentymentu stwierdziłem, że usunę wszelkie bolączki i sobie go zatrzymam. Bardzo dobrze mi się jeździ, fajny komfort. Zwłaszcza jak jest skóra. Przyspiesza ładnie. Nigdy nie miałem problemu żeby kilka TIRów pod rząd wyminąć. Co do gazu to się nie wypowiadam, bo jeżdze na benzynie. W trasie raz miałem spalanie około 5,5 L, chociaż nie wiem jak to zrobiłem, ale standard w trasie to od 6 - 6,5 L, w mieście trochę więcej, bo około 8,5 L, co i tak jest znośne, a tak jak ja jeżdżę w cyklu mieszanym to wychodzi mi około 7 L. Więc jakiejś tam tragedii nie ma. Weź też pod uwagę cenę części do Audi, które potrafią czasami cholernie zaskoczyć swoją wysokością. Ale tak to jest zajebiste auto i moje następne to też będzie na pewno AUDI :)
@piotrek95: Wystarczy spojrzeć na jego profil i komentarze, od razu widać, że to jakiś prowokator..
Ponieważ E30 jest lekkie i nie dużych rozmiarów, co daje idealny driftowóz na początek ;)
Dokładnie, tani nie jest :D
Bodajże ta sama za 25k stoi na allegro
Germański oprawca ;D
Przyjrzyj się dokładnie, jest tam BMW i nikt jakoś problemu nie robił :]
Powiedział to człowiek o nicku hahec :D
Zdjęcie jest przycięte i nie widać całego auta, ale jeśli ktoś się zna to rozpozna po body kit, że to e30 m3 :)
Po lewej stronie obrazka stoi E30 M3 :)
Podobne do muskowego oprawcy ;)
Zielony piczomagnes :D
Za to nasi Drifterzy starają się i wygrają, nie tylko w naszym kraju :)
2:0 w tył xD
Uszanowanko! Wow wow
Piczomagnes :D
Robione u szwagra, bo taniej ;)
e36 2.5 192 KM to fajny silnik ale ma znacznie mniejszy moment obrotowy(240Nm), niż 2.8 193KM i 285Nm. Warto trochę dorzucić i mieć trochę lepsze odejście. O m-power już nie wspomnę, bo to totalny odlot ;)
Musk!
I ten zapach spalonej gumy :D