Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    BananowySong

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 29 maja 2013 - 0:27
    Ostatnio: 28 grudnia 2015 - 20:19
    • Materiałów na głównej: 2 z 4 (2 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 355
    • Komentarzy: 6
    • Punktów za komentarze: 3
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 kwietnia 2014 o 13:35

    Co to za model jesli mozna wiedziec :> ?

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    1 kwietnia 2014 o 13:20

    Od kiedy byki widzą kolory :> ? Niezły FAKE :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 lutego 2014 o 19:13

    co to za "Zielona pasta" jest ? jesli mozna wiedziec :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    4 lutego 2014 o 23:45

    @kartonito: Nie odnosiłem się do ciebie, autko nie jest moje... ale jak już tak ci na tym zależy to Diesel. Kolega wyżej pomylil sobie BiTurbo z TwinTurbo, a to jest ogromna różnica. Nie pieprzę głupot tylko podaje średni zakres obrotów turbin. Nikt ci tego nie wyośli. Poza tym robię z tym na codzień więc jestem pewny tego co piszę tutaj:)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    4 lutego 2014 o 17:42

    Występują w tym modelu 2 motory w BiTurbo. Diesel 2.0 195km Bezyna 2.0 230km(robi robote) Smerfy taką jeżdżą :) Gdyby ktoś nie wiedział : BiTurbo to dwie turbospręzarki, jedna mała kręci się od 0rpm do 2500rmp, a duża od 2500rmp do końca. Niestety ta posiada tylko pakiet zderzaków z wersji OPC. Prawdziwe OPC posiada silnik 2.8 v6 na turbie 325km.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 listopada 2013 o 18:54

    Aha, spoko rozumiem, wiem ze w wersji krótkiej woda dostawala się przez tylnie lampy i siedziala w nadkolach temu wszystko zżera. Wiec chyba w coupe odpada ten problem :) A powiedz mi jak często masz problem z zawieszeniem ? Jak często wymieniasz sworznie w wahaczach, łączniki, końcówki drążków i ile robisz km rocznie. Chcę widzieć jakie jest zużycie części zawiasu względem przebiegu ;) A i jeszcze 1 dlaczego nie polecasz zagazowanej :> ? Nie stać mnie na lanie do 1.6, a wydaje mi się za 1.4 to zdecydowanie za mało w takiej budzie. Wiem jak idzie ten silnik w krótkiej wersji i raczej nie bardzo da rade. Wiem też, że zwłaszcza 1.4 lubi brać olej ;) Oczywiście uszczelniacze zawsze można zrobić, ale to też są dodatkowe koszta.

    « poprzednia 1 następna »