Profil użytkownika
BananowySong
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 29 maja 2013 - 0:27 |
Ostatnio: | 28 grudnia 2015 - 20:19 |
- Materiałów na głównej: 2 z 4 (2 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 355
- Komentarzy: 6
- Punktów za komentarze: 3
« poprzednia 1 następna »
Co to za model jesli mozna wiedziec :> ?
Od kiedy byki widzą kolory :> ? Niezły FAKE :D
co to za "Zielona pasta" jest ? jesli mozna wiedziec :)
@kartonito: Nie odnosiłem się do ciebie, autko nie jest moje... ale jak już tak ci na tym zależy to Diesel. Kolega wyżej pomylil sobie BiTurbo z TwinTurbo, a to jest ogromna różnica. Nie pieprzę głupot tylko podaje średni zakres obrotów turbin. Nikt ci tego nie wyośli. Poza tym robię z tym na codzień więc jestem pewny tego co piszę tutaj:)
Występują w tym modelu 2 motory w BiTurbo. Diesel 2.0 195km Bezyna 2.0 230km(robi robote) Smerfy taką jeżdżą :) Gdyby ktoś nie wiedział : BiTurbo to dwie turbospręzarki, jedna mała kręci się od 0rpm do 2500rmp, a duża od 2500rmp do końca. Niestety ta posiada tylko pakiet zderzaków z wersji OPC. Prawdziwe OPC posiada silnik 2.8 v6 na turbie 325km.
Aha, spoko rozumiem, wiem ze w wersji krótkiej woda dostawala się przez tylnie lampy i siedziala w nadkolach temu wszystko zżera. Wiec chyba w coupe odpada ten problem :) A powiedz mi jak często masz problem z zawieszeniem ? Jak często wymieniasz sworznie w wahaczach, łączniki, końcówki drążków i ile robisz km rocznie. Chcę widzieć jakie jest zużycie części zawiasu względem przebiegu ;) A i jeszcze 1 dlaczego nie polecasz zagazowanej :> ? Nie stać mnie na lanie do 1.6, a wydaje mi się za 1.4 to zdecydowanie za mało w takiej budzie. Wiem jak idzie ten silnik w krótkiej wersji i raczej nie bardzo da rade. Wiem też, że zwłaszcza 1.4 lubi brać olej ;) Oczywiście uszczelniacze zawsze można zrobić, ale to też są dodatkowe koszta.