Profil użytkownika
BananQQQ
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 19 maja 2013 - 14:53 |
Ostatnio: | 20 lutego 2015 - 8:06 |
- Materiałów na głównej: 3 z 5 (2 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 154
- Komentarzy: 34
- Punktów za komentarze: 26
« poprzednia 1 2 następna »
Nawiązując do ostatniego słowa o 2,5 TDI z grupy VAG zgodze się do wadliwości silników z okresu 98-01 w poźniejszych latach były one poprawione wałki w modelach Passata B5 FL oraz Audi A6 FL. Jednak w dlaszym ciągu były awarie związane z zacierającą się pompa wtryskową. Sam osobiscie miałem w domu taki samochoód sprawował się bardzo dobrze do momentu awarii pompy
Według mnie bardzo dobry apel do podobnych osób... Tutaj skończył się tylko projekt, to tylko pieniądze... Pasja została, lecz w twoim wypadku może ona się skończyć jak ten projekt...
Ja widziałem ją tylko raz u znajomego na złomie...
Identyczny projekt powstaje u mnie w Chrzanowie, nawet w takim samym kolorze.
@bambus1121: Mnie sie wydaje, że samochód został zmatowiony przed polerowaniem.
Jezeli przebieg jest oryginalny to co ona przejechała.....
@motodoradca: No ja np kupuje na krótki okres czau samochód i sprzedaje, ponieważ nie lubię się przywiazywać do samochodu. Można powiedzieć, że jest on robiony na sprzedaż, ale dokładnie, bo nim jeżdże 2-3 miesiące, więc myję też dla klienta w przyszłości.
Jedna rzecz co mnie smieszy to mycie silnika. Ja osobiscie przy kupnie samochdou chciałbym miec silnik bez wycieków, ale w wiekszości one są więc trzeba to po uszczelniać. Więc jak uszczelnie mam zostawić brudny, zalany silnik, żeby nie był za czysty. Jako przykład podam moją Astrę, którą zakupiłem miesiąć temu. Miała wycieki z pod wtrysków i na łączeniu bloku silnika z podstawą misy olejowem. Jednym słowem silnik jest cały brudny z ropy łącznie z komorą, misa jest w piachu i oleu. Jak silnik się rozgrzeje to wszystko paruje i śmierdzi. Mnie osobiscie takie zapachy drażnią i myje silnik. Według mnie niektóre porady tego Pana są mocno naciągane i chce na siłe wdrążyć zasady z zachodu. Polacy nie są na to przygotowani. Samochód ponad 200tyś. km przebiegu złom... na zachodzie mają po 500tyś. km i jeżdzą.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2014 o 9:17
@PrzeeMOC: Dobre podsumowanie tatuś leje i daje ;D Niestety tak bywa. Każdy samochód jest dobry tylko musi byc odpowiednio eksploatowany.
@camson Czytając tego typu komentarze mam przed oczami Polaka, który robi max 10tyś km. rocznie i nie musi oszczędzać. Diesel jest oszczedny w przypadku dużej eksploatacji, a gaz to tańsza alternatywa dla diesla. Według mnie nie ma podziału na gorsze, lepsze. Jak masz pieniądze to jeżdzij na benzynie. Ja kupuje samochody tylko z silnikiem diesla lub benzyna+gaz, bo robie 50tyś km rocznie i nie stać mnie na utrzymanie benzyny.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2014 o 21:40
Oglądałem na TVN Turbo zesstawie Jeepa, Mercedesa G oraz Honkera to nie za ciekawie wypadł. Jeszcze do tego dochodzi cena i problemy z korozja oraz wałami. Ja bym tego samochodu nie kupił.
Popieram kolegę, ale chciałbym dodać jedno... Kiedyś może się zdarzyć, że mrugniesz zlodziejowi samochodów w skradzionym samochodzie. Znam takie przypadki z relacji znajomych.
Zapewne położenie będzie brał z lini na drodze, więc w Polsce sie to nie sprawdzi ;}
Znam takie powiedzienie krążące wśród handlarzy "Lanos nie dla nos", ale tutaj jest moc :D Powodzenia w kolejnych modach ;)
@asadolewski: Nie lubię golfów, ale tutaj też jest dobry projekt. Nie ma tyle mocy, ale pomysł się liczy ;D http://www.youtube.com/watch?v=c0dz9_m7qXQ
Lanos nie dla nos ;]
Jakieś zdjęcia wnętrza dodasz?
@ziomseba: Jaki koszt oklejenia samochodu? I jaka to folia? W okolicy robią 3M folią wychodzi bardzo fajnie, tylko koszty duże. Używałem kiedyś tańszych i lipa... Jeżeli robisz jakąś inną podesłałbyś firmę :) Z góry dzieki
Czym jest pomalowany? PlasticDip? Czy coś w tym rodzaju?
@snorlaxkiller: Osoby prywatne nie cofają? Jeżeli sądzisz, że nie to się mylisz, a po 2 właściciel mógł kupić kiedyś od komisu.
@brojek_88: Jakbym miał taką osobę jak ty za klienta to musialbym skręcić licznik. Nie kupiłbyś czegoś z dużym przebiegiem. W opisach aut są dwie wykluczające się rzeczy maly przebieg i bezwypadkowy. Owszem są samochody młode z małym przebiegiem za granicą, ale niestety nie sprowadza sie ich, bo są cholernie drogie. Jak jest mały przebieg to samochód jest przeznaczony do kasacji za granicą. Moim zdaniem pohandluj samochodami w kraju, a dopiero pózniej się wypowiadaj, bo gość dobrze mówi!!
@skota741: Kolego realne... Malowanie skóry kierownicy, foteli i odświeżanie licznika + z książką(chociaż nie zawsze) lub naprawa środka i od dziadka z Niemiec... Wtedy kupują to osoby, które robią rocznie 10-15tyś lub mniej i myśl, że jest to realne. Popieram wszystkich Polaków, którzy myślą zdrowo i chcą kupić sprawny samochód, a nie z małym przebiegiem.
Samochód posiada dynamiczne jednostki napędowe. Jeżeli kupowałbym Tigrę to tylko z silnikiem 1.6 16V + GAZ. Oczywiście jak to w Oplu trzeba uważać na korozję nadwozia oraz elementy metalowo-gumowe w zawieszeniu, często lecą.
@hondacbr11: W VW starych generacji jest pompa+wtryski, a nie pompo-wtryski zakładają budżet 5 tyś złotych. Co do twoich teori na temat diesla nie mogę się zgodzić, ponieważ w ostatnim czasie zakupiłem VW Polo 6n0 1.9 D 65KM w wersji Joker 1999r. za 3tys zlotych oraz Renault Thalia 1.5Dci 65KM 2003r. za 3800zł. Tylko leje i jeżdże. Moim zdaniem nie trzeba się napalać na samochody tylko czekać na okazję.
@misia1614: Co do silnika 1.9 TDI się zgodzę, ale do 5 tysięcy to nic bardzo pieknego nie kupisz. Polo 6n0 lub Golfa III. Ewentualnie rozpadlizne Golfa IV. Co do silnika 1.8 forda to weź pod uwagę, że jest tam pompa wtryskowa ze sterownikiem VP44 lub VP30. Są to pompy smarowane olejem napędowym i lubią się przycierać. Regeneracja pompy w granicach 400-500zł(sama elektronika), cała pompa (około 1200zł). Do tego przy uszkodzonej pompie często lecą wtryski od opiłków z pompy. Identyczna pompa montowana jest w silnikach Opla 2.0 DTI DTL DTH i 1.5 oraz w Audi/VW/Skoda 2,5 TDI V6. Przerabiałem temat tych pomp w Passacie, Fordzie i Oplu.