Profil użytkownika
Amos
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 6 marca 2013 - 18:22 |
Ostatnio: | 11 lipca 2015 - 16:31 |
- Materiałów na głównej: 12 z 13 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1260
- Komentarzy: 53
- Punktów za komentarze: 86
« poprzednia 1 2 3 następna »
Kierownik niestety też dał troche d... (ciała) po manewrze minięcia, wpiął heble w opór.. A brak ABS'u posłał go na wprost. Wiadomo, nerwy, krytyczna sytuacja... Ale przecież to dla takich momentów ćwiczymy swoje nawyki
Chodziło mi bardziej o grające zawory. Bo moc swoją to on ma, a to że jest olejowym smakoszem to też norma bo to Eta ;) Rozumiem że co do spraw lakierniczych to jak wspomniałaś położony jest on ładnie i wymaga jedynie polerki ? No nic picuj, picuj. A ja będę z uśmiechem śledził twoją przygodę.
a silnik jak tam ? też już ogarnięty ? Generalnie fajne auto :) Na jakość świecenia lamp nie narzekasz ? Bo było to trochę uciążliwe szczegolnie zimą :D
@Maciek93: ^_^ Sławetne 2,7 S-Eta w Drugim życiu :D Oby dobrze służyła :)
@Charakterek: Oprócz naszego Radomskiego jest jeszcze 2 w Polsce ;) No przynajmniej były. Nie wiadomo co z drugim czarnym-matowym. Ale Wiśniowe, jeszcze nie dawno było widziane na południu kraju ;) (Kryspinów okolice Krakowa )
@Maciejson: W Radomiu ;) co zresztą można było odczytać z Forum..
@Charakterek: To może i ja uzewnętrznię swoje : Szkoda że było tak kiepskie nagłośnienie, przez co trochę kiepsko było słychać konkursy Z drugiej strony, przez to że nie niosło się to na pół okolicy, każdy niezainteresowany mógł sobie spokojnie prowadzić rozmowy nie podnosząc głosu. Drugie "ale" to szkoda że konkurs na najładniejsze/najlepsze auto zlotu, nie został poprzedzony jakimiś zapisami, czy prezentacją aut. Sama opcja prezentacji mogłaby też być samym punktem zlotu. Właśnie w celach poznawczych. Napisałem to tylko żeby być Fair, a nie napisać że według mnie były niedociągnięcia, ale nie, nie powiem o co chodziło. I tak jak napomniałeś Jacku. Najłatwiej jest usiąść i wytykać, krytykować... Dlatego też chciałbym aby mój komentarz był jednak odbierany nie jako "hejtowanie" a tylko braterskie uwagi ot na przyszłość. Bo jak już tu napomniałem w komentarzach, biję pokłon za ogrom zasięgu zlotu, i jego pospinanie aby się odbył i trzymał w ryzach przyzwoitości.
@CamaroFanBoy: Ja niestety nie zdążyłem obejrzeć, posłuchać Chevy'ego nad czym ubolewam... No ale jak wspomniałeś wypadek losowy.
@Charakterek: Ok, zwracam Honor... Co do Małego Fiata. Co do kruszejącej frekwencji też uzyskałem odpowiedź A argumentację za jakże sensowną ;) Co co spraw organizacyjnych, tak jak wspomniałem znalazłoby się kilka ale... W każdym razie przy takiej imprezie, domniemam organizując coś będąc osobą prywatną, i "na własną rękę" Wyszło to całkiem, hmmm stabilnie :)
To może ja wtrącę swoje "grosze" : Co do frekwencji zlotu, hmmm no nie można za to winić organizatora. Zaś organizacja trochę moim zdaniem kulała. A przechodząc do kwestii spornych i budzących intrygę :) @whataboutcars : " Zebraliśmy 100% pozytywnych opinii, chyba byłeś jedynym "samotnym" fanem!" Pytanie w takim razie dlaczego liczba samochodów w znaczącym stopniu kurczyła się w okolicach godziny 15. W Konkursach mogli brać udział tylko ludzie z identyfikatorami = zweryfikowani fani ? Dlaczego więc "mały fiat" wygrał jedną z konkurencji skoro był jednym z tych którzy byli dopuszczeni z "rezerwowych" ? Nie mniej jednak, ukłony za wkład w samo wykonanie planu. Za chęci, determinację i wejście na " Radomską scenę " tak wielką imprezą bądź co bądź Ogólnopolską :) W czasach i mieście gdzie "nic się nie dzieje", "nic się nie uda", " nie da się nic zorganizować "
Śmiem twierdzić, że zdjęcie jest stare... Bo właściciel zamienił e39 na e46 :P
No e46 już nie bardzo ;) Bo się na którychś zawodach skończyło dlatego też nastał powrót do e36 http://driftblog.pl/wp-content/uploads/2012/08/IMG_3800.jpg
Zawsze zastanawiam się, co człowiek ma na myśli montując czujniki parkowania w samochodach o płaskim Tyle. No CC to już w ogóle jest dla mnie szczyt, krótki samochód zakończony na płasko. Rozumiem w długich samochodach, Suv, Segment F (Mercedes klasy S BMW serii 7 Audi A8) czy "ostatecznie" Segment E ( Audi A6, BMW serii 5, Mercedes klasy E) "No ale wolnoć Tomku w swoim domku" No i oczywiście nie jest to atak w Twoją stronę, tylko luźna myśl przy okazji zdjęcia.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 22 grudnia 2013 o 13:48
Jest to opcja wyposażenia " S848A Rozszerzona wiązka kabli" I wtedy przeciągnięta jest pełna możliwa wiazka Co do zakupu tego modelu to był już temat : http://motokiller.pl/102753
Need For speed II SE http://www.youtube.com/watch?v=hdURROUlJUU Było tam sporo Egzotycznych samochodów: Ferrari F50 Ford GT90 Isdera Commendatore 112i Italdesign Cala Jaguar XJ220 Lotus Esprit V8 Lotus GT1 McLaren F1
Need For Speed 2 :) albo nawet z pierwszej części :)
"Renowacja BMW E36" wierzyłem że zobaczę tu ratowanie tej Bawarki od tych poszerzeń, wlotów w błotnikach, dziur w podłodze. Eh, Nadzieja...
Civ by John-Deer from Pyskowice :)
Ruska,Toporna ale i Kochana... Przeżyłem z Vaz/Lada 2107 całe swoje dzieciństwo. Przez 17 Lat w rodzinie. Spartańskie/proste wykonanie, jedyne udogodnienie to podłokietnik tylnej kanapy. Zero systemów wspomagających kierowcę: ABS,ESP,ASR.... Nic Brak elektrycznych szyb, Szyberdachu, Klimatyzacji.. Ale !! Pochodzenie zobowiązuje, w zimie krótki rękawek w środku nie był przesadnym negliżem :) Wspomaganie wprowadzono chyba w 2010r Przez 30 lat bez Liftingu (Planowano, ale nie wdrożono) Nazwałbym ją śmiało Mercedesem prawej strony Odry :) Obiecałem sobie że moja Miłość nie zardzewieje. I kiedyś jeszcze Sam nabędę Ładzianę
To BMW to model e12 :) E21 to seria 3 która wychodziła tylko w nadwoziu Coupe lub Baur i unikatowo jako Touring (pozostała 1 z 3 szt. )
No i odezwali się znawcy :P Akurat Adi ma rację, jest to supra mk III A nie e31 (BMW serii 8) widać po samym kształcie. a jesli ktoś nie wierzy można sprawdzić e31 ma postojówki w jednej linni z kierunkiem i halogenem. Druga sprawa ma lampy soczewkowo reflektorowe. A tu widać sam kwadratowy reflektor.
Generalnie jest to błędny nawyk Polaków. Do tego dość niebezpieczny. Według Savoir-vivre'u europejskich kierowców : Włączenie świateł awaryjnych sygnalizuje OSTRZEŻENIE osób jadących za nami o widzianym przez nas zagrożeniu/trudnej sytucacji na drodze (Korek na autostradzie, wypadek, słabo oświetlony użytkownik pobocza) Słyszałem jak i spotkałem się z tym że kierowcy innych krajów skarżą się na nasz nawyk, iż zupełnie ich dezorientuje. W sytuacji gdy np. zjadą nam do prawej krawędzi by ułatwić wyprzedzanie, a my po wykonaniu manewru wysyłamy im znak ostrzegawczy o sytuacji na drodze. Podziękowanie według nich odbywa się po przez 2krotne mignięcie na przemian kierunkowskazami (Lewy-prawy,Lewy-prawy. albo w odwrotnej kolejności :))
Radomska Piękność :)
Wrzucę jeszcze kilka ujęć ;) Właścicielem, a napewno fotografem tego samochodu (jak i wielu innych ciekawych egzemplarzy) jest Dylan Leff
Mistyczne 2,8 (M52B28) Jeżdżąc lepiej niż 2,5 , ma tyle samo Mocy (KM) i pali tyle co 2l Żywotność (pod warunkiem rzetelnej eksploatacji, dbałości o dobre smarowanie, temperaturę pracy) (Po zdjęciu głowicy w silniku bliskim 240tys przebiegu widoczne jeszcze ślady fabrycznego szlifu cylindra {samochód sprowadzony ze Szwajcarii :) ) Dobra podatność na modyfikacje, na fabrycznych podzespołach.. Elastyczny zakres pracy, dobrze radzi sobie z modelami w których jest montowany (w modelu 728i z racji gabarytu modelu dynamika nie powala)