Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Jak co roku odwiedziliśmy Mrągowo i startowaliśmy W Poszukiwaniu Jądra Ziemi. Jak zawsze różnorakie przeszkody i malownicze mazurskie tereny. Jak zawsze dobrze się bawiliśmy ale niestety skończyliśmy wcześniej z powodu awarii w Samuraiu, quadzie i wizyty w szpitalu. Wszystkie nasze załogi skończyły wcześniej.

    Topielec Offroad Team Wyszków Pozdrawia dla fanów 4x4!

    zapraszamy na Facebooka


    www.facebook.com/topielecoffroadteam
    8 grudnia 2013, 20:53 przez Kapac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Szybszy niż sanie Mikołaja
    7 grudnia 2013, 18:16 przez ~loco2014 | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Ale nie wybudowali wjazdu z ziemi
    2 grudnia 2013, 10:44 przez minecraf (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dokument Discovery na temat ulicznych wyścigów. Warto obejrzeć.
    16 listopada 2013, 11:53 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AIR STARTER - taki tam V8 BiTurbo Diesel – Ten kilkutonowy kompresor ma za zadanie odpalić silnik turboodrzutowy jak wewnętrzny system startowy silnika jest niesprawny.
Spreżarka ta bo takie ma zadanie wytwarza strumień powietrza o wysokim ciśnieniu i temperaturze, które jest wtłaczane specjalnymi punktami obsługowymi do silnika. Dzięki temu można "odpalić" i lecieć dalej.
Silnik V8 DEUTZa z 2 turbinami generuje moc rzedu 617HP przy 2100rpm a silnik MTU DETROIT generuje 863HP/2100rpm (najmocniejszy model).
oczywiście przewoźnik który wie że jego maszyna akurat potrzebuje takiej obsługi na ziemi najpierw pyta lotnisko docelowe czy mają na wyposażeniu taki sprzęcik bo w przeciwnym razie lot będzie odwołany.
    Ten kilkutonowy kompresor ma za zadanie odpalić silnik turboodrzutowy jak wewnętrzny system startowy silnika jest niesprawny.
    Spreżarka ta bo takie ma zadanie wytwarza strumień powietrza o wysokim ciśnieniu i temperaturze, które jest wtłaczane specjalnymi punktami obsługowymi do silnika. Dzięki temu można "odpalić" i lecieć dalej.
    Silnik V8 DEUTZa z 2 turbinami generuje moc rzedu 617HP przy 2100rpm a silnik MTU DETROIT generuje 863HP/2100rpm (najmocniejszy model).
    oczywiście przewoźnik który wie że jego maszyna akurat potrzebuje takiej obsługi na ziemi najpierw pyta lotnisko docelowe czy mają na wyposażeniu taki sprzęcik bo w przeciwnym razie lot będzie odwołany.
    21 października 2013, 23:34 przez gelomeloman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Raj na ziemi – A dokładniej na trawie
    A dokładniej na trawie
    29 września 2013, 20:14 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercury – Amerykanin na Polskiej ziemi
    Amerykanin na Polskiej ziemi
    Ma taką siłę docisku – że sam pan Bóg trzyma go przy ziemi
    że sam pan Bóg trzyma go przy ziemi
    25 września 2013, 17:13 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VOLVO – Dla tych którzy nie wiedzą o istnieniu raju na Ziemi!
    Dla tych którzy nie wiedzą o istnieniu raju na Ziemi!
    19 września 2013, 6:19 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)