Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 59 takich materiałów
    7 listopada 2012, 19:01 przez dareq231 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ilu jest fanów Yamahy? –
    2 października 2012, 20:33 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    26 sierpnia 2012, 21:18 przez nurek636 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podwozie zaporożca, nadwozie z tworzyw sztucznych, do napędu użyto dwóch silników od yamahy R1. 300KM ciągnie 300kg, jest moc!
    13 lipca 2012, 22:11 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodałem ten filmik ponieważ jestem posiadaczem takiej yamahy ale nie umiem pokazać jej umiejętności jeżeli twierdzisz że to kolejny chinol to poczytaj na forach o tym motorze:)
    11 czerwca 2012, 16:07 przez kruku116 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Znacie? – Pragnę zaprezentować samochód, który posiadam już jakiś czas. To Toyota Paseo drugiej generacji. Uwielbiam to uczucie, gdy nawet najwięksi specjaliści nie są w stanie rozpoznać co to za model ;)

P.S. Zdjęcie nie jest modyfikowane. Po prostu mam taki ładny lakier :)

Wyposażenie auta jak na połowę lat 90. należy uznać za wystarczające. Samochód w standardzie posiadał 2 poduszki powietrzne, centralny zamek, ABS, szyberdach, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, w wersjach bogatszych dodatkowo klimatyzację.

Silnik o pojemności 1.5 litra i mocy 90 KM to trwały motor. Jest efektem współpracy inżynierów Toyoty i Yamahy. Dość dobrze znoszący upływ czasu, obsługiwany zgodnie z zaleceniami producenta, potrafi pokonać bardzo duże przebiegi.

Rozrząd napędzają dwa wałki. Jeden steruje zaworami wylotowymi, drugi zaworami ssącymi. Dzięki temu silnik uzyskuje większą moc i inny przebieg momentu obrotowego. Na niskich obrotach silnik jest zaskakująco ekonomiczny spalanie 6-6,5 litra na 100 km, jednak wciskając pedał gazu i dynamicznie wchodząc na obroty, motor potrafi pokazać lwi pazur.
Rozpędzenie od 0-100 km/h zajmuje 10,9 sekundy.
    Pragnę zaprezentować samochód, który posiadam już jakiś czas. To Toyota Paseo drugiej generacji. Uwielbiam to uczucie, gdy nawet najwięksi specjaliści nie są w stanie rozpoznać co to za model ;)

    P.S. Zdjęcie nie jest modyfikowane. Po prostu mam taki ładny lakier :)

    Wyposażenie auta jak na połowę lat 90. należy uznać za wystarczające. Samochód w standardzie posiadał 2 poduszki powietrzne, centralny zamek, ABS, szyberdach, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, w wersjach bogatszych dodatkowo klimatyzację.

    Silnik o pojemności 1.5 litra i mocy 90 KM to trwały motor. Jest efektem współpracy inżynierów Toyoty i Yamahy. Dość dobrze znoszący upływ czasu, obsługiwany zgodnie z zaleceniami producenta, potrafi pokonać bardzo duże przebiegi.

    Rozrząd napędzają dwa wałki. Jeden steruje zaworami wylotowymi, drugi zaworami ssącymi. Dzięki temu silnik uzyskuje większą moc i inny przebieg momentu obrotowego. Na niskich obrotach silnik jest zaskakująco ekonomiczny spalanie 6-6,5 litra na 100 km, jednak wciskając pedał gazu i dynamicznie wchodząc na obroty, motor potrafi pokazać lwi pazur.
    Rozpędzenie od 0-100 km/h zajmuje 10,9 sekundy.
    11 czerwca 2012, 20:53 przez ziomek07 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Yamaha OX99-11 – W świecie supersamochodów określenie "rajdowe auto drogowe" jest zazwyczaj tylko chwytem marketingowym. Jednak w przypadku Yamahy OX99-11 powstałej w 1992 roku takie określenie jest nadzwyczaj trafne. Dlatego można tylko ubolewać, że model ten nie wszedł nigdy do seryjnej produkcji – mógł to być jeden z niewielu samochodów, które miały by szansę pokonać McLarena F1. OX99-11 powstał w 1992 roku. Pod maską został umieszczony 3,5 litrowy silnik V12 o mocy 420 KM. W sumie powstały tylko trzy egzemplarze.
    W świecie supersamochodów określenie "rajdowe auto drogowe" jest zazwyczaj tylko chwytem marketingowym. Jednak w przypadku Yamahy OX99-11 powstałej w 1992 roku takie określenie jest nadzwyczaj trafne. Dlatego można tylko ubolewać, że model ten nie wszedł nigdy do seryjnej produkcji – mógł to być jeden z niewielu samochodów, które miały by szansę pokonać McLarena F1. OX99-11 powstał w 1992 roku. Pod maską został umieszczony 3,5 litrowy silnik V12 o mocy 420 KM. W sumie powstały tylko trzy egzemplarze.
    7 czerwca 2012, 14:08 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jak na tą pojemność to daje radę :)
    9 maja 2012, 18:39 przez ~Marian | Do ulubionych | Skomentuj
    1 października 2011, 23:51 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj