Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 59 takich materiałów
    Toyota Corolla TSport Compressor TTE – Toyota Corolla Tsport Compressor TTE - Oficjalnie nie oferowana w Polsce, tylko na specjalne zamówienia, cena auta w salonie to grubo ponad 100 tys. złotych. Jest to bardzo unikatowa wersja uzbrojona w silnik Yamahy 1.8 VVL-I 192 KM ale to nie koniec. Taki samochód transportowany jest do Niemiec do fabryki TTE - TOYOTA TEAM EUROP, która to buduje samochody rajdowe Toyota - tam do silnika fabrycznie dokładany jest kompresor i jego moc podnoszona jest do 225KM!
    Toyota Corolla Tsport Compressor TTE - Oficjalnie nie oferowana w Polsce, tylko na specjalne zamówienia, cena auta w salonie to grubo ponad 100 tys. złotych. Jest to bardzo unikatowa wersja uzbrojona w silnik Yamahy 1.8 VVL-I 192 KM ale to nie koniec. Taki samochód transportowany jest do Niemiec do fabryki TTE - TOYOTA TEAM EUROP, która to buduje samochody rajdowe Toyota - tam do silnika fabrycznie dokładany jest kompresor i jego moc podnoszona jest do 225KM!
    25 stycznia 2014, 9:38 przez karolekh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pomimo tego iż film trwa 20min sympatycznie się go ogląda. A może kogoś to zaciekawi, pomoże rozwiać pewne wątpliwości. Miłego seansu.
    28 grudnia 2013, 20:23 przez MagicMan1123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ducati przyjechało mi pod choinkę – Jest to model w skali 1:12 na którym Valentino Rossi jeździł w latach 2011-2012, ale nie osiągnął na nim żadnych sukcesów (w 2013 wrócił do Yamahy).
    Jest to model w skali 1:12 na którym Valentino Rossi jeździł w latach 2011-2012, ale nie osiągnął na nim żadnych sukcesów (w 2013 wrócił do Yamahy).
    24 grudnia 2013, 18:07 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Dracula - Polski projekt – Silniczek Yamahy Drag Star 1100
    Silniczek Yamahy Drag Star 1100
    19 listopada 2013, 17:13 przez Maxiking (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ciekawy Design Yamahy –
    11 listopada 2013, 17:57 przez Maxiking (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moje pierwsze motocykle! – Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego 
i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
No i na razie tyle
Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego
    i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
    No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
    No i na razie tyle
    Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
    A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    15 września 2013, 22:56 przez vain124 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Yamahy – spotkane nad jeziorem Czorsztyńskim
    Spotkane nad jeziorem Czorsztyńskim
    31 lipca 2013, 1:53 przez maryha69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Celica St202 – Prawie seryjna Kosiarka ze stajni Yamahy...
2.0 170km
    Prawie seryjna Kosiarka ze stajni Yamahy...
    2.0 170km
    29 kwietnia 2013, 19:21 przez ~dlugi999 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    1000 cm3 170 koni
    11 marca 2013, 17:39 przez Ronisol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trzy Yamahy –
    25 lutego 2013, 23:31 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj