Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 43 takie materiały
    BMW E46 z ekipy WrocLOW – Trochę więcej informacji:
BMW E46 Sedan Lift 
M-Pakiet Shadow Line

ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    Trochę więcej informacji:
    BMW E46 Sedan Lift
    M-Pakiet Shadow Line

    ZAWIESZENIE: H&R -55mm
    SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
    Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
    UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
    NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
    WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
    KOŁA: LM 19/9,5
    AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    9 kwietnia 2014, 13:17 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    A potem Bóg rzekł – "Niech stanie się gleba". I stało się, a samochód usiadł na maksymalnie skręconym gwincie, że aż zatrzeszczały wahacze.
    "Niech stanie się gleba". I stało się, a samochód usiadł na maksymalnie skręconym gwincie, że aż zatrzeszczały wahacze.
    6 lutego 2014, 16:53 przez BrainRabbit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Samochodziary – Pamiętacie dziewczynę i wahacze do S14a to właśnie ona i jej S14a
    Pamiętacie dziewczynę i wahacze do S14a to właśnie ona i jej S14a
    1 lutego 2014, 16:58 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Paweł Trela – Tego człowieka zna większość ale jego auto już nieco mniej. Jest to Opel GT z fabryki wyjechał jako dość ciekawy roadster ale na potrzeby driftu musiał zostać nieco zmodyfikowany. Został maksymalnie poszerzony odchudzony i obniżony miejsce miękkiego dachu zajął sztywny z tworzywa sztucznego. Zwrotnice wahacze i klatka są autorskiego projektu Pawła. Ta ostatnia jest bardzo rozbudowana i stworzona tak aby sprostać wszystkim wymogom. Trochę o nadwoziu są to głównie laminaty, przód (maska i błotniki są połączone) oraz tył (klapa i nadkola także są połączone) zostały tak zaprojektowane aby dać natychmiastowy dostęp mechanikom do wszystkich ważnych cześci. I na koniec serducho niezniszczalne 2JZ (Toyota Supra) podkręcone do 900 koni sprawia że auto ważące tylko 1150kg (było 1040 ale z powodów przepisów musiało zostać dociążone)jest w stanie bez trudu z kopa (kopnięcie w sprzęgło jedna z metod wprowadzania auta w poślizg) podnieść się z 4 biegu powodując że cała publika ginie w kłębach białego dymu. Układ paliwowy (czymś trzeba piec zalać) 3X Pompa Bosch wtryskiwacze 1000CCM i wtrysk podtlenku azotu. Tak w wielkim skrócie wygląda specyfikacja auta Pawła Treli. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej polecam stronkę Trolla link w źródle.
    Tego człowieka zna większość ale jego auto już nieco mniej. Jest to Opel GT z fabryki wyjechał jako dość ciekawy roadster ale na potrzeby driftu musiał zostać nieco zmodyfikowany. Został maksymalnie poszerzony odchudzony i obniżony miejsce miękkiego dachu zajął sztywny z tworzywa sztucznego. Zwrotnice wahacze i klatka są autorskiego projektu Pawła. Ta ostatnia jest bardzo rozbudowana i stworzona tak aby sprostać wszystkim wymogom. Trochę o nadwoziu są to głównie laminaty, przód (maska i błotniki są połączone) oraz tył (klapa i nadkola także są połączone) zostały tak zaprojektowane aby dać natychmiastowy dostęp mechanikom do wszystkich ważnych cześci. I na koniec serducho niezniszczalne 2JZ (Toyota Supra) podkręcone do 900 koni sprawia że auto ważące tylko 1150kg (było 1040 ale z powodów przepisów musiało zostać dociążone)jest w stanie bez trudu z kopa (kopnięcie w sprzęgło jedna z metod wprowadzania auta w poślizg) podnieść się z 4 biegu powodując że cała publika ginie w kłębach białego dymu. Układ paliwowy (czymś trzeba piec zalać) 3X Pompa Bosch wtryskiwacze 1000CCM i wtrysk podtlenku azotu. Tak w wielkim skrócie wygląda specyfikacja auta Pawła Treli. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej polecam stronkę Trolla link w źródle.
    Cambery przód: wahacze czy tuleje? – MotoKillerzy, chcę Was prosić o pomoc. 
Co byście doradzili jako cambery na przód: wahacze czy tuleje? Mam tutaj problem, bo do tulejek zachęca ich cena w porównaniu z wahaczami, ale nie jestem pewien, czy będzie to bezpieczne... Może ktoś z Was ma, miał albo słyszał opinie od ich użytkowników? Proszę o radę. Pozdrawiam!
    MotoKillerzy, chcę Was prosić o pomoc.
    Co byście doradzili jako cambery na przód: wahacze czy tuleje? Mam tutaj problem, bo do tulejek zachęca ich cena w porównaniu z wahaczami, ale nie jestem pewien, czy będzie to bezpieczne... Może ktoś z Was ma, miał albo słyszał opinie od ich użytkowników? Proszę o radę. Pozdrawiam!
    31 grudnia 2013, 11:33 przez saffag (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dla tych co krzyczą... – Jest to e36 które dodawałem wcześniej i dostało dużo minusów,to nic bo dodaje to co uważam za fajne...
A pod maską 4.4 litra 460KM plus nitro... rozrywa wszystkie opony które były założone, wahacze pękają na torze wchodząc w zakręty,przy 160 maska się wygina(tworzywo sztuczne).
    Jest to e36 które dodawałem wcześniej i dostało dużo minusów,to nic bo dodaje to co uważam za fajne...
    A pod maską 4.4 litra 460KM plus nitro... rozrywa wszystkie opony które były założone, wahacze pękają na torze wchodząc w zakręty,przy 160 maska się wygina(tworzywo sztuczne).
    27 listopada 2013, 21:55 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Poldek – Buda z Poloneza, silnik Volkswagena (2.8 AAA VR6), pompa paliwowa Porsche (6.5 bara), skrzynia biegów Volvo (M47). Zawias to dopiero dzieło: amortyzatory VW (MTS od Transportera), sprężyny Jaguara i customowe wahacze.
    Buda z Poloneza, silnik Volkswagena (2.8 AAA VR6), pompa paliwowa Porsche (6.5 bara), skrzynia biegów Volvo (M47). Zawias to dopiero dzieło: amortyzatory VW (MTS od Transportera), sprężyny Jaguara i customowe wahacze.
    27 sierpnia 2013, 14:34 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    MALEŃSTWO PO MODYFIKACJACH – 1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
3.  Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
9. Wymieniony filtr powietrza.
10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
11. Wymieniony płyn chłodniczy.
12. Wymieniony olej od wspomagania.
13. Wymieniony płyn hamulcowy.
14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
16. Zregenerowany rozrusznik.
17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
3. Reduktor-opuszczony 25mm
4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
    2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
    3. Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
    4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
    5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
    6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
    7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
    8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
    9. Wymieniony filtr powietrza.
    10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
    11. Wymieniony płyn chłodniczy.
    12. Wymieniony olej od wspomagania.
    13. Wymieniony płyn hamulcowy.
    14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
    15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
    16. Zregenerowany rozrusznik.
    17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
    Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
    1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
    2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
    3. Reduktor-opuszczony 25mm
    4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
    5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
    6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
    7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
    8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
    9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
    10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
    11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
    12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    11 lipca 2013, 20:03 przez ~TOMUS | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    WŁASNE

    Pierwsza taka ciężarówka z zawieszeniem niezależnym przedniej osi – 1. Wahacz górny, wahacz dolny
Podwójne wahacze trójkątne zapewniają pionowe, niezależne ruchy każdego koła.

2. Zębatkowa przekładnia kierownicza
Zapewnia bezpośrednie działanie układu kierowniczego. Jest prawie całkowicie pozbawiona luzu – samochód natychmiast reaguje na ruch kołem kierownicy.

3. Poprzeczki
Działają stabilizująco, podobnie jak belka osi przedniej w zawieszeniu konwencjonalnym.
4. Miech pneumatyczny
Amortyzuje wstrząsy i kontroluje skok, zapewniając komfort zawieszenia.
    1. Wahacz górny, wahacz dolny
    Podwójne wahacze trójkątne zapewniają pionowe, niezależne ruchy każdego koła.

    2. Zębatkowa przekładnia kierownicza
    Zapewnia bezpośrednie działanie układu kierowniczego. Jest prawie całkowicie pozbawiona luzu – samochód natychmiast reaguje na ruch kołem kierownicy.

    3. Poprzeczki
    Działają stabilizująco, podobnie jak belka osi przedniej w zawieszeniu konwencjonalnym.
    4. Miech pneumatyczny
    Amortyzuje wstrząsy i kontroluje skok, zapewniając komfort zawieszenia.
    27 czerwca 2013, 21:33 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)