Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    W12 w tym Audi robi wrażenie –
    27 kwietnia 2012, 0:47 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Golf GTI W12-650 (konkurs) – Marzenie prawie każdego faceta :) 

prawie 650 koni mechanicznych, ok 325 km/h, 3,7s - 100km/h
    Marzenie prawie każdego faceta :)

    prawie 650 koni mechanicznych, ok 325 km/h, 3,7s - 100km/h
    23 kwietnia 2012, 20:12 przez pindzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Golf GTI W12 650 Edition – Szkoda że to tylko conceptcar. Choć z drugiej strony - testowali go w Top Gear. To auto WCALE nie skręcało. I miało taki sam czas okrążenia, jak Golf GTI.
    Szkoda że to tylko conceptcar. Choć z drugiej strony - testowali go w Top Gear. To auto WCALE nie skręcało. I miało taki sam czas okrążenia, jak Golf GTI.
    23 marca 2012, 20:08 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Puścił dymnego bąka i tyle go widzieli... I kto tu mówi, że TDI jest złe?
    3 stycznia 2012, 15:39 przez ~Ecotec | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi Avus Quattro – Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h i przyspieszenie do "setki" w niespełna 3 s. Bolid pozostał eksponatem w muzeum Audi w Ingolstadt. Dziś jego seryjnym odpowiednikiem jest R8. Avus jako pierwszy nie był malowany. Po prostu jego nadwozie zostało wypolerowane. Miało to na celu pokazanie wyjątkowości konstrukcji. Tam także po raz pierwszy zastosowano nowatorską konstrukcję określaną jako Audi Space Frame. Pozostaje tylko mieć ogromny żal, że auto nie weszło do produkcji seryjnej. Było by ono znakomitym konkurentem dla BMW E 31 (seria 8).
    Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h i przyspieszenie do "setki" w niespełna 3 s. Bolid pozostał eksponatem w muzeum Audi w Ingolstadt. Dziś jego seryjnym odpowiednikiem jest R8. Avus jako pierwszy nie był malowany. Po prostu jego nadwozie zostało wypolerowane. Miało to na celu pokazanie wyjątkowości konstrukcji. Tam także po raz pierwszy zastosowano nowatorską konstrukcję określaną jako Audi Space Frame. Pozostaje tylko mieć ogromny żal, że auto nie weszło do produkcji seryjnej. Było by ono znakomitym konkurentem dla BMW E 31 (seria 8).
    29 sierpnia 2011, 0:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Audi