Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 66 takich materiałów
    MORDECZKA  VR 4 –
    28 czerwca 2013, 16:10 przez luk89duzynissan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    KOMBI NIE MUSI BYĆ NUDNE – MITSUBISHI GALANT VR 4
    MITSUBISHI GALANT VR 4
    28 czerwca 2013, 16:22 przez luk89duzynissan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    0:35 ten ryk to po prostu poezja
    25 marca 2013, 21:35 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Galant VR-4 – Ciężko od niego oderwać wzrok...
    Ciężko od niego oderwać wzrok...
    Były już silniki w układzie V, R, VR, Boxer, Wankel – A co powiecie na układ delta z trzema wałami korbowymi i trzema parami tłoków w trzech cylindrach, a do tego - dwusuw?
    A co powiecie na układ delta z trzema wałami korbowymi i trzema parami tłoków w trzech cylindrach, a do tego - dwusuw?
    Mitsubishi Galant VR 4 – Cudowne auto przez wielu niedoceniane
    Cudowne auto przez wielu niedoceniane
    11 marca 2013, 22:58 przez Exo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Na nowy sezon dla VR –
    18 stycznia 2013, 8:28 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Galant VR-4 (E39A) – Szósta generacja Galanta przyniosła ze sobą wersję VR-4, która powstała na potrzeby rajdów (grupa A). VR-4 w tej generacji produkowano od 1987 do 1992 roku. Samochód posiadał napęd na cztery koła, a pod maską kultowy silnik 4G63T (R4 2.0L turbo, znany później m.in. z dziewięciu generacji Lancera Evo) którego moc była podnoszona w ciągu lat: 205 KM (1987 r.), następnie 220 KM (1989 r.) i ostatecznie 240 KM (1990 r.). Więcej zdjęć po kliknięciu poniżej na źródło (lub wpisaniu na google: The Long Awaited Professional Pics of Galant VR4).
    Szósta generacja Galanta przyniosła ze sobą wersję VR-4, która powstała na potrzeby rajdów (grupa A). VR-4 w tej generacji produkowano od 1987 do 1992 roku. Samochód posiadał napęd na cztery koła, a pod maską kultowy silnik 4G63T (R4 2.0L turbo, znany później m.in. z dziewięciu generacji Lancera Evo) którego moc była podnoszona w ciągu lat: 205 KM (1987 r.), następnie 220 KM (1989 r.) i ostatecznie 240 KM (1990 r.). Więcej zdjęć po kliknięciu poniżej na źródło (lub wpisaniu na google: The Long Awaited Professional Pics of Galant VR4).
    10 grudnia 2012, 17:14 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi 3000GT (GTO) VR-4 – Szkoda, że takie samochody (sportowe coupe) spod znaku trzech diamentów już nie wrócą. Silnik 6G72 V6 twin turbo 3.0L, 325 KM i 427 Nm. Napęd na cztery łapy.
    Szkoda, że takie samochody (sportowe coupe) spod znaku trzech diamentów już nie wrócą. Silnik 6G72 V6 twin turbo 3.0L, 325 KM i 427 Nm. Napęd na cztery łapy.
    VR 46 –
    25 listopada 2012, 13:37 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj