Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 66 takich materiałów
    Model silnika w układzie VR czyli cylindry pod kątem ale z jedną głowicą. Bardziej znana jest wersja sześciocylindrowa Volkswagena, ale silnik VR4 występował na przykład w kultowej Lancii Fulvii.
    21 stycznia 2015, 2:41 przez tailgunner (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mitsubishi Galant VR-4 (EC5A) – Najbardziej pożądana wersja. V6 2.5L twin turbo, 280 KM, 367 Nm, napęd na cztery koła. Samochód produkowany w drugiej połowie lat 90, niestety nie sprzedawany oficjalnie w Europie i Ameryce.
    Najbardziej pożądana wersja. V6 2.5L twin turbo, 280 KM, 367 Nm, napęd na cztery koła. Samochód produkowany w drugiej połowie lat 90, niestety nie sprzedawany oficjalnie w Europie i Ameryce.
    Mitsubishi Galant VR-4 (E39A) – Pierwszy Galant VR-4. Ten piękny i rasowy samochód w wersji VR-4 został zaprezentowany 27 lat temu (w 1987 roku), wyposażono go w silnik 4G63T (znany z Lancera Evolution) czyli 4-cylindry 2.0L 205 KM (w 1989 miał 220 KM, a w 1990 r. już 240 KM). Tak jak każdy Galant VR-4, ma napęd na cztery koła. Jeden z najfajniejszych sedanów z lat 80.
    Pierwszy Galant VR-4. Ten piękny i rasowy samochód w wersji VR-4 został zaprezentowany 27 lat temu (w 1987 roku), wyposażono go w silnik 4G63T (znany z Lancera Evolution) czyli 4-cylindry 2.0L 205 KM (w 1989 miał 220 KM, a w 1990 r. już 240 KM). Tak jak każdy Galant VR-4, ma napęd na cztery koła. Jeden z najfajniejszych sedanów z lat 80.
    Kultowe rajdówki – Mitsubishi Galant VR-4
Mitsubishi Lancer Evolution I,II,III

na zdjęciach:
 Galant
 Lancer Evo II
 Galant i Evo III. 

Cała czwórka była na na tyle podobną konstrukcją, że nie ma sensu wstawiać kilku materiałów z nimi, są jednak na tyle ważne, że przynajmniej w tej formie znaleźć się muszą.
    Mitsubishi Galant VR-4
    Mitsubishi Lancer Evolution I,II,III

    na zdjęciach:
    Galant
    Lancer Evo II
    Galant i Evo III.

    Cała czwórka była na na tyle podobną konstrukcją, że nie ma sensu wstawiać kilku materiałów z nimi, są jednak na tyle ważne, że przynajmniej w tej formie znaleźć się muszą.
    3 czerwca 2014, 14:15 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Galant VR-4 –
    26 maja 2014, 22:17 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brutalna VR'ka –
    17 kwietnia 2014, 21:52 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VR z troche innej perspektywy. – Jak doprowadze komore silnika do czystosci po zimie to dodam fotke.
    Jak doprowadze komore silnika do czystosci po zimie to dodam fotke.
    22 marca 2014, 17:04 przez MisiekTBU (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    V6 dla mylacych ten silnik z VR – Na zdj widać że silnik ma dwie głowice wiec jest to pełno prawne V6, a nie mylone przez wiele osób VR6. V6 posiada 2 głowice po 3 cylindry na stronę, a VR6 ma 1 głowice z 6 cylindrami. Myślę ze na sam widok widać różnice. Nie zależy mi na głównej, chce tylko pokazać że V6 to nie to samo co VR6. Specjalnie dla was ściągnąłem obudowy silnika.
    Na zdj widać że silnik ma dwie głowice wiec jest to pełno prawne V6, a nie mylone przez wiele osób VR6. V6 posiada 2 głowice po 3 cylindry na stronę, a VR6 ma 1 głowice z 6 cylindrami. Myślę ze na sam widok widać różnice. Nie zależy mi na głównej, chce tylko pokazać że V6 to nie to samo co VR6. Specjalnie dla was ściągnąłem obudowy silnika.
    19 marca 2014, 16:25 przez DBS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    Lamborghini Countach – Może kogoś te dane zainteresują

Marka i model	Lamborghini Countach LP400
Okres produkcji	1974 - 1978
Długość (mm)	4140 mm
Szerokość (mm)	1890 mm
Wysokość (mm)	1070 mm
Rozstaw osi (mm)	2450 mm
Masa (kg)	1065 kg
Opony	Pirelli P7
Rozmiar kół pojazdu (mm)	przód: 205/70 VR 14
tył: 215/70 ZR 14
Napęd	na tył
Typ silnika	V12 24v
Pojemność skok. (cm³)	3919 cm ³
Skrzynia biegów (M/A)	5-biegowa (M)
Moc kW (KM)	276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
Moment obrotowy (Nm)	365 Nm przy 5000 obr / min.
Osiągi (s)
0-100 km/h (s)	5,6 s
0-1000 m (s)	25,2 s
Śr. zużycie paliwa	23 l/100 km
Prędkość maksymalna (km/h)	316 km/h
Stosunek masy do mocy (kg/KM)	2,84 kg/KM
Pojemność zbiornika paliwa (l)	120 l (2 x 60 l)
Pojemność bagażnika (l)	240 l
    Może kogoś te dane zainteresują

    Marka i model Lamborghini Countach LP400
    Okres produkcji 1974 - 1978
    Długość (mm) 4140 mm
    Szerokość (mm) 1890 mm
    Wysokość (mm) 1070 mm
    Rozstaw osi (mm) 2450 mm
    Masa (kg) 1065 kg
    Opony Pirelli P7
    Rozmiar kół pojazdu (mm) przód: 205/70 VR 14
    tył: 215/70 ZR 14
    Napęd na tył
    Typ silnika V12 24v
    Pojemność skok. (cm³) 3919 cm ³
    Skrzynia biegów (M/A) 5-biegowa (M)
    Moc kW (KM) 276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
    Moment obrotowy (Nm) 365 Nm przy 5000 obr / min.
    Osiągi (s)
    0-100 km/h (s) 5,6 s
    0-1000 m (s) 25,2 s
    Śr. zużycie paliwa 23 l/100 km
    Prędkość maksymalna (km/h) 316 km/h
    Stosunek masy do mocy (kg/KM) 2,84 kg/KM
    Pojemność zbiornika paliwa (l) 120 l (2 x 60 l)
    Pojemność bagażnika (l) 240 l
    31 lipca 2013, 0:45 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Golfik z VR Tutbo 460 KM –
    26 lipca 2013, 8:55 przez seba_1239 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne