Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    Rolls-Royce z sedesem.
    14 czerwca 2018, 14:46 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Fiat 125 Vignale – Zwany Samantha
    Zwany Samantha
    1952 Ferrari 225 Sport Berlinetta 'Tuboscocca' by Vignale –
    20 września 2015, 16:07 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ferrari 225 S – Tak wyglądały wyścigówki w 1952 roku, pod maską pracuje 2.7 litrowe V12 o mocy 210 KM co pozwalał się rozpędzić do 230 km/h. Karoseria zrobiona przez Vignale ukrywa rurową ramę i nowinkę jak na tamte czasy: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dzisiaj znany jako dyferencjał LSD. 
Co ciekawe ten model jako pierwszy przejechał się na słynnym torze Imola a jego następcą był Ferrari 250 ( "ten" 250, Lusso, California, GTO i inne).
    Tak wyglądały wyścigówki w 1952 roku, pod maską pracuje 2.7 litrowe V12 o mocy 210 KM co pozwalał się rozpędzić do 230 km/h. Karoseria zrobiona przez Vignale ukrywa rurową ramę i nowinkę jak na tamte czasy: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dzisiaj znany jako dyferencjał LSD.
    Co ciekawe ten model jako pierwszy przejechał się na słynnym torze Imola a jego następcą był Ferrari 250 ( "ten" 250, Lusso, California, GTO i inne).
    11 września 2015, 16:52 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ferrari 195 Inter Berlinetta – Samochód z czasów, gdy silniki V12 miały po 2 litry (a dokładniej 2.341,02 cm³) a nadwozie było robione na zamówienie u różnych rzemieślników, w tym przypadku od Vignale.
    Samochód z czasów, gdy silniki V12 miały po 2 litry (a dokładniej 2.341,02 cm³) a nadwozie było robione na zamówienie u różnych rzemieślników, w tym przypadku od Vignale.
    Maserati 3500 GT Vignale Spyder – W 1959 na Międzynarodowym Salonem Samochodowym w Paryżu została zaprezentowana wersja ze składanym dachem modelu 3500GT. Narysowany przez Giovanni Michelotti i Vignale, wszedł do produkcji rok później. 
Pod maską pracowała "rzędowa szóstka" o pojemności 3.5l i 220 KM, wersja spider jest mniejsza i lżejsza od wersji coupè.
    W 1959 na Międzynarodowym Salonem Samochodowym w Paryżu została zaprezentowana wersja ze składanym dachem modelu 3500GT. Narysowany przez Giovanni Michelotti i Vignale, wszedł do produkcji rok później.
    Pod maską pracowała "rzędowa szóstka" o pojemności 3.5l i 220 KM, wersja spider jest mniejsza i lżejsza od wersji coupè.