Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 81 takich materiałów
    Paul Jrs. Anti Venom Bike –
    6 czerwca 2013, 21:42 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hennessey Venom GT – Przeczytałem artykuł o tym samochodzie w TopGear i jestem zniesmaczony, rekord tego samochodu miał być oficjalny, ale przecież zmienili w nim zawieszenie, skrzynię biegów oraz sterownik silnika na potrzeby próby prędkości. Natomiast gdy w Veyronie wyjęto ogranicznik ludzie zaczęli mówić, że to unieważnia rekord, na szczęście ktoś się opamiętał i stwierdził, że usunięcie ogranicznika nie jest poważnym ingerowaniem w konstrukcję, a jak jest w przypadku zmian dokonanych w Venomie? Inną kwestią, nie obrażając tego auta, jest to, że wygląda jakby lotus chciał się pozbyć swoich aut, a Hennessey je odkupił, przeciął, wydłużył i mamy Venoma GT. Naprawdę nie chcę obrażać tego auta, ma moc, ale czuję pewien niesmak związany z nim.
    Przeczytałem artykuł o tym samochodzie w TopGear i jestem zniesmaczony, rekord tego samochodu miał być oficjalny, ale przecież zmienili w nim zawieszenie, skrzynię biegów oraz sterownik silnika na potrzeby próby prędkości. Natomiast gdy w Veyronie wyjęto ogranicznik ludzie zaczęli mówić, że to unieważnia rekord, na szczęście ktoś się opamiętał i stwierdził, że usunięcie ogranicznika nie jest poważnym ingerowaniem w konstrukcję, a jak jest w przypadku zmian dokonanych w Venomie? Inną kwestią, nie obrażając tego auta, jest to, że wygląda jakby lotus chciał się pozbyć swoich aut, a Hennessey je odkupił, przeciął, wydłużył i mamy Venoma GT. Naprawdę nie chcę obrażać tego auta, ma moc, ale czuję pewien niesmak związany z nim.
    30 maja 2013, 14:01 przez ~detektyw | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Hennessey Viper Venom 1000 Twin Turbo –
    25 kwietnia 2013, 18:20 przez Leon159 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hennessey Venom GT –
    14 kwietnia 2013, 16:33 przez Drago36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Veyron znów najszybszy! – Wszystko zaczęło się od tego, gdy 1244-konny Hennessey Venom GT rozpędził się do 427 km/h i podobno mógł jechać szybciej, gdyby nie kończący się pas lotniska. Takie zbliżenie się do rekordu zaowocowało zgłoszeniem wniosku o odebranie Bugatti rekordu Veyrona Super Sport, wynoszącego 431 km/h. Argumentowano go tym, że samochody oferowane klientom wyposażone były w ogranicznik prędkości do 415 km/h, którego pozbawiony był egzemplarz ustanawiający rekord prędkości. Aby rekord Guinnessa obowiązywał, samochód musi być w 100% seryjny. Ze względu na właśnie ten elektroniczny limit prędkości maksymalnej odebrano Bugatti zaszczytny tytuł. Marka odwołała się jednak od decyzji komisji i... ponownie wróciła na szczyt! Jury uznało, że "ogranicznik nie jest modyfikacją ingerującą w konstrukcję pojazdu". Ostateczna decyzja jest według nas słuszna. Każdy kierowca wie, że z Bugatti się nie zadziera! Hennessey niech natomiast udowodni swój ewentualny prymat na dłuższym pasie startowym.
    Wszystko zaczęło się od tego, gdy 1244-konny Hennessey Venom GT rozpędził się do 427 km/h i podobno mógł jechać szybciej, gdyby nie kończący się pas lotniska. Takie zbliżenie się do rekordu zaowocowało zgłoszeniem wniosku o odebranie Bugatti rekordu Veyrona Super Sport, wynoszącego 431 km/h. Argumentowano go tym, że samochody oferowane klientom wyposażone były w ogranicznik prędkości do 415 km/h, którego pozbawiony był egzemplarz ustanawiający rekord prędkości. Aby rekord Guinnessa obowiązywał, samochód musi być w 100% seryjny. Ze względu na właśnie ten elektroniczny limit prędkości maksymalnej odebrano Bugatti zaszczytny tytuł. Marka odwołała się jednak od decyzji komisji i... ponownie wróciła na szczyt! Jury uznało, że "ogranicznik nie jest modyfikacją ingerującą w konstrukcję pojazdu". Ostateczna decyzja jest według nas słuszna. Każdy kierowca wie, że z Bugatti się nie zadziera! Hennessey niech natomiast udowodni swój ewentualny prymat na dłuższym pasie startowym.
    16 kwietnia 2013, 18:02 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    SSC Areo Ultimate znów najszybszy – Podczas ustanawiania rekordu 430 km/h model Veyron Super Sport miał dezaktywowany ogranicznik prędkości, co nie miało miejsca w żadnym z 30 sprzedanych egzemplarzy tego superauta. Bugatti tłumaczy się, że jest to spowodowane względami bezpieczeństwa.

Produkcyjne modele potrafią uzyskać maksymalnie 415 km/h więc tytuł najszybszego został modelowi odebrany.

Palmę pierwszeństwa przejmuje teraz model SSC Ultimate Aero, który rozpędził się do 411 km/h, a szanse na bycie najszybszym ma także Venom GT, który niedawno uzyskał 427 km/h.
    Podczas ustanawiania rekordu 430 km/h model Veyron Super Sport miał dezaktywowany ogranicznik prędkości, co nie miało miejsca w żadnym z 30 sprzedanych egzemplarzy tego superauta. Bugatti tłumaczy się, że jest to spowodowane względami bezpieczeństwa.

    Produkcyjne modele potrafią uzyskać maksymalnie 415 km/h więc tytuł najszybszego został modelowi odebrany.

    Palmę pierwszeństwa przejmuje teraz model SSC Ultimate Aero, który rozpędził się do 411 km/h, a szanse na bycie najszybszym ma także Venom GT, który niedawno uzyskał 427 km/h.
    9 kwietnia 2013, 14:21 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Venom GT Hennessey –
    6 kwietnia 2013, 23:56 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Filmik przedstawia jeden z najszybszych aut świata mianowicie Venom GT które na odcinku 2 Mil rozpędza się do 428 km/h
    3 kwietnia 2013, 15:13 przez ~Toldi123 | Do ulubionych | Skomentuj
    Hennessey Venom GT –
    25 marca 2013, 20:10 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hennessey Venom GT – Silnik:
- V8 6,2 l (6162 cm³) OHV 90° 16v/2v na cylinder
- Maksymalny moment obrotowy: 1318 Nm przy 4200 obr/min
- Moc maksymalna: 735 KM (podstawowa wersja), 1014 KM, 1212 KM (najmocniejsza wersja)
- 2 turbosprężarki

Osiągi (wersja 1212 KM)

- Prędkość maksymalna: 422 km/h
- Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s
- Przyspieszenie 0-160 km/h: 5,3 s
- Przyspieszenie 0-241 km/h: 8,9 s
- Przyspieszenie 0-322 km/h: 14,3 s
    Silnik:
    - V8 6,2 l (6162 cm³) OHV 90° 16v/2v na cylinder
    - Maksymalny moment obrotowy: 1318 Nm przy 4200 obr/min
    - Moc maksymalna: 735 KM (podstawowa wersja), 1014 KM, 1212 KM (najmocniejsza wersja)
    - 2 turbosprężarki

    Osiągi (wersja 1212 KM)

    - Prędkość maksymalna: 422 km/h
    - Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s
    - Przyspieszenie 0-160 km/h: 5,3 s
    - Przyspieszenie 0-241 km/h: 8,9 s
    - Przyspieszenie 0-322 km/h: 14,3 s
    10 lutego 2013, 0:49 przez kapel987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj