Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 36 takich materiałów
    Wymiana uszczelki – Pan przyjechał na wymianę uszczelki pod głowicą, bo woda mu uciekała, ciekawe dlaczego?
    Pan przyjechał na wymianę uszczelki pod głowicą, bo woda mu uciekała, ciekawe dlaczego?
    16 października 2015, 15:56 przez ~lux | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Polonez Atu 1.4 16V – Polonez ATU (bez plusa) jest dość rzadkim okazem, bo produkowanym tylko przez ponad rok czasu : od 1996 do połowy 1997. 
Tym bardziej ten egzemplarz jest unikatem bo posiada fabrycznie silnik 1.4. 
Kupiony został jako golas z padniętą uszczelką , ale to dla mnie nie było straszne.
    Polonez ATU (bez plusa) jest dość rzadkim okazem, bo produkowanym tylko przez ponad rok czasu : od 1996 do połowy 1997.
    Tym bardziej ten egzemplarz jest unikatem bo posiada fabrycznie silnik 1.4.
    Kupiony został jako golas z padniętą uszczelką , ale to dla mnie nie było straszne.
    "Naprawa" uszczelki pod głowica – Przegladaliśmy z kolega komorę silnika w jego Audi A3 i przypadkiem natkneliśmy się na profesjonalnie wykonaną naprawę przedmuchu uszczelki pod głowicą... pomiędzy blok silnika a głowicę ktoś wcisnął szczelinomierz i zamazał to jakims klejem. Jak widać ludzie mają pomysły.
    Przegladaliśmy z kolega komorę silnika w jego Audi A3 i przypadkiem natkneliśmy się na profesjonalnie wykonaną naprawę przedmuchu uszczelki pod głowicą... pomiędzy blok silnika a głowicę ktoś wcisnął szczelinomierz i zamazał to jakims klejem. Jak widać ludzie mają pomysły.
    Odnowa silnika Polonez GSI – Padła w moim Poldku uszczelka pod głowicą, także postanowiłem zrobić planowanie, wymienić komplet uszczelek, a przy okazji go trochę odnowić. Co ty na to?
    Padła w moim Poldku uszczelka pod głowicą, także postanowiłem zrobić planowanie, wymienić komplet uszczelek, a przy okazji go trochę odnowić. Co ty na to?
    Uszczelka pokrywy zaworow Mojej 323f – Przeglądając dysk komputera, znalazłem kilka zdjęć z małych poprawek mechaniczno-wizualnych Mojej Mazdy.
    Przeglądając dysk komputera, znalazłem kilka zdjęć z małych poprawek mechaniczno-wizualnych Mojej Mazdy.
    15 grudnia 2014, 17:23 przez dominn704 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Dopieszczanie samochodu - IBI po miesiącu u mnie – Moja Ibiza miesiąc po zakupie.
Z zewnątrz zmieniła się nieznacznie, prawie wszystko co najlepsze kryje się tam, gdzie tego zupełnie nie widać.

Plan był taki aby na początku zająć się sprawami mechanicznymi, następnie wnętrzem, nadwoziem, a na samym końcu zabawą.
Tak więc lista rzeczy które na chwilę obecną zostały zrobione:

- prawie nowe opony na tył, bo balony powyłaziły. Z przodu w miarę nowe i rześkie więc na razie nie ma sensu wymieniać.
- wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza, kabinowy)
- przewody podciśnieniowe, przelewowe
- pasek rozrządu
- uszczelka pod klawiaturę
- uszczelka podstawy filtra oleju
- wąż od odmy do bloku silnika
- wszystkie płyny (olej, chłodniczy, hamulcowy..)
- osłony przegubów 
- pompa wody
- główne koło pasowe od wału
- zawór n75
- tarcze
- klocki
- pasek klinowy
- pasek wspomagania
- łożyska tył
- wycięty kat
- oryginalny grill
- nowe radio
- jakiś mały sprzęcik w bagażniku

Jak widać dużo części, ale auto ma być przede wszystkim sprawne i bezpieczne :)

Plany:
- polutować kable które jeszcze są niepewne albo wręcz urwane (np od czujnika ABSu)
- odnowić wnętrze (mieszki, plastiki, gdzie niegdzie coś odstaje więc trzeba dokręcić itd. trzeba dać do obszycia kierownicę.. ogólnie zadbać aby nic nie trzeszczało i było ładnie.
- nadwozie. gdzieś tam jakieś ogniska rdzy wyłażą, tu coś pęknięte, tu czegoś brakuje.. przedni zderzak jest popękany i zobaczę czy da się pokleić, jeśli nie to kupuję nowy.
- pompa wspomagania chyba się kończy

Życzcie mi powodzenia.

Bat de łej, komentarze o naklejkach na aucie proszę sobie darować.
    Moja Ibiza miesiąc po zakupie.
    Z zewnątrz zmieniła się nieznacznie, prawie wszystko co najlepsze kryje się tam, gdzie tego zupełnie nie widać.

    Plan był taki aby na początku zająć się sprawami mechanicznymi, następnie wnętrzem, nadwoziem, a na samym końcu zabawą.
    Tak więc lista rzeczy które na chwilę obecną zostały zrobione:

    - prawie nowe opony na tył, bo balony powyłaziły. Z przodu w miarę nowe i rześkie więc na razie nie ma sensu wymieniać.
    - wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza, kabinowy)
    - przewody podciśnieniowe, przelewowe
    - pasek rozrządu
    - uszczelka pod klawiaturę
    - uszczelka podstawy filtra oleju
    - wąż od odmy do bloku silnika
    - wszystkie płyny (olej, chłodniczy, hamulcowy..)
    - osłony przegubów
    - pompa wody
    - główne koło pasowe od wału
    - zawór n75
    - tarcze
    - klocki
    - pasek klinowy
    - pasek wspomagania
    - łożyska tył
    - wycięty kat
    - oryginalny grill
    - nowe radio
    - jakiś mały sprzęcik w bagażniku

    Jak widać dużo części, ale auto ma być przede wszystkim sprawne i bezpieczne :)

    Plany:
    - polutować kable które jeszcze są niepewne albo wręcz urwane (np od czujnika ABSu)
    - odnowić wnętrze (mieszki, plastiki, gdzie niegdzie coś odstaje więc trzeba dokręcić itd. trzeba dać do obszycia kierownicę.. ogólnie zadbać aby nic nie trzeszczało i było ładnie.
    - nadwozie. gdzieś tam jakieś ogniska rdzy wyłażą, tu coś pęknięte, tu czegoś brakuje.. przedni zderzak jest popękany i zobaczę czy da się pokleić, jeśli nie to kupuję nowy.
    - pompa wspomagania chyba się kończy

    Życzcie mi powodzenia.

    Bat de łej, komentarze o naklejkach na aucie proszę sobie darować.
    31 lipca 2014, 15:00 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Mój pierwszy samochód - Renault R19 TXE – oto moja Renia Silnik 1,7 66KW/90KM ładnie się zbiera jak na samochód dwudziesto paro letni.
Plany na ten miesiąc nowa uszczelka pod głowicą rozrząd wszystkie uszczelki olej valvoline 10w40
i parę innych drobnostek.
    Oto moja Renia Silnik 1,7 66KW/90KM ładnie się zbiera jak na samochód dwudziesto paro letni.
    Plany na ten miesiąc nowa uszczelka pod głowicą rozrząd wszystkie uszczelki olej valvoline 10w40
    i parę innych drobnostek.
    20 maja 2014, 14:21 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne