Szukaj
Znalazłem 36 takich materiałów
Pod maską znajduję się silnik K20A. Dolot K&N, 3 calowy wydech. Pompa paliwa z DC2, listwa wtryskowa paliwa AEM oraz regulator ciśnienia paliwa, ECU Hondata K-Pro. Sprzęgło fabryczne zmienione na Exedy, szpera helikalna, przełożenie główne 4.7. Amortyzatory APEX'i, przedni i tylny stabilizator z DC2 oraz przednia górna rozpórka. NA zdjęciach widać także harness bar. Swap hamulców z DC2, pompa hamulcowa DC5. Felgi 15" Kosei K-1 z oponami Toyo RA1 205/50/15. Wnętrze rozebrane, masa 910kg. W środku 2 fotele kubełkowe. Kubeł z pasami Sparco dla kierowcy. Dla pasażera jest to zapewne Recaro z Integry. Moc silnika nie została podana ale po tych modyfikacjach można dedukować.
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996
Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,
w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:
WNĘTRZE:
Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz
zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia
drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,
podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po
otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.
ZEWNĄTRZ:
Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe
postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.
Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na
czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane
lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze
sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.
Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.
AUDIO
radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,
na przodzie MAGNATY 120W.
SILNIK
Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,
termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,
powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia
pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.
UKŁAD NAPĘDOWY
Wymienione:
simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,
nowe sprzęgło LUK-a.
UKŁAD WYDECHOWY
Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający
miły, nie za głośny pomruk.
UKŁAD HAMULCOWY
Wymienione:
tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,
bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka
hamulca ręcznego.
ZAWIESZENIE
Wymienione:
amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo
gumowe.
POZDRO
Z zewnątrz zmieniła się nieznacznie, prawie wszystko co najlepsze kryje się tam, gdzie tego zupełnie nie widać.
Plan był taki aby na początku zająć się sprawami mechanicznymi, następnie wnętrzem, nadwoziem, a na samym końcu zabawą.
Tak więc lista rzeczy które na chwilę obecną zostały zrobione:
- prawie nowe opony na tył, bo balony powyłaziły. Z przodu w miarę nowe i rześkie więc na razie nie ma sensu wymieniać.
- wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza, kabinowy)
- przewody podciśnieniowe, przelewowe
- pasek rozrządu
- uszczelka pod klawiaturę
- uszczelka podstawy filtra oleju
- wąż od odmy do bloku silnika
- wszystkie płyny (olej, chłodniczy, hamulcowy..)
- osłony przegubów
- pompa wody
- główne koło pasowe od wału
- zawór n75
- tarcze
- klocki
- pasek klinowy
- pasek wspomagania
- łożyska tył
- wycięty kat
- oryginalny grill
- nowe radio
- jakiś mały sprzęcik w bagażniku
Jak widać dużo części, ale auto ma być przede wszystkim sprawne i bezpieczne :)
Plany:
- polutować kable które jeszcze są niepewne albo wręcz urwane (np od czujnika ABSu)
- odnowić wnętrze (mieszki, plastiki, gdzie niegdzie coś odstaje więc trzeba dokręcić itd. trzeba dać do obszycia kierownicę.. ogólnie zadbać aby nic nie trzeszczało i było ładnie.
- nadwozie. gdzieś tam jakieś ogniska rdzy wyłażą, tu coś pęknięte, tu czegoś brakuje.. przedni zderzak jest popękany i zobaczę czy da się pokleić, jeśli nie to kupuję nowy.
- pompa wspomagania chyba się kończy
Życzcie mi powodzenia.
Bat de łej, komentarze o naklejkach na aucie proszę sobie darować.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›