Szukaj
Znalazłem 58 takich materiałów
Pojemność: 999cm3
Moc: 112PS (82kW)
Koła: 205/35/18 przód/ 235/30/18 tył
Auto napotkane na targach we Frankfurcie w strefie Brabus'a. Kierownik był na tyle miły że, wpuścił mnie i ojca aby móc obejrzeć auto z bliska
Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.
W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.
Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.
Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.
Terminy :
- 11.05.2014
- 13.07.2014
- 14.09.2014
Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.
Podział na klasy:
Samochody klasy DRAG:
FWD – Napęd przedni
RWD – Napęd tylny
AWD – napęd na wszystkie koła
Samochody klasy STREET:
Street Diesel
Street FWD - silnik wolnossący
Street FWD+ - silnik z doładowaniem
Street RWD - silnik wolnossący
Street RWD+ - silnik z doładowaniem
Street AWD – napęd na wszystkie koła
Street US Cars
Motocykle :
Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3
Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
Wkrótce więcej szczegółów.
Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
Został zaprojektowany jako bezpośredni rywal dla Bugatti Veyrona, miał osiągać prędkość ponad 407 km/h oraz przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę (0-96 km/h) w czasie 2,78 s (wersja Ultimate Aero TT). SSC Aero powstał przy współpracy Jeroda Shelby'ego oraz Athana Aridasa, który przez siedem lat pracował nad jego projektem. Był to najszybszy produkowany seryjnie samochód, osiągający prędkość 412 km/h; wynik ten zmierzono 13 września 2007 w West Richland. W rezultacie, 9 października 2007 SSC Aero został uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najszybszy produkowany seryjnie samochód świata.
W 2010 Bugatti Veyron odzyskał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Dzięki specjalnej wersji nazwanej Super Sport która osiąga moc 1200 KM samochód osiągnął na torze prędkość 431 km/h. Prędkość wpisana została do Księgi Rekordów Guinnessa. Lecz tytuł ten został mu odebrany ze względu na wyłączenie elektronicznego ogranicznika prędkości, które nie jest możliwe w wersji dla zwykłych nabywców.
Dostępna jest także wersja Ultimate Aero, o lepszych osiągach od bazowego Aero. Według różnych źródeł, powstać ma jedynie 25 sztuk modelu. Podstawowa wersja Aero, której produkcji zaprzestano w 2008 roku kosztowała 239 000 USD, wariant Ultimate Aero to już wydatek rzędu 620 000 USD (stan na rok 2008).
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›