Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Ultimate Grand Prix 1/4 Polski
    12 maja 2014, 22:28 przez kris920 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VTG-Ultimate 1/4 Grand Prix Polski –
    11 maja 2014, 22:43 przez kris920 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Smart ForTwo Brabus 112 Ultimate – Dorzucam jeszcze zdjęcie środka, moim zdaniem kawał dobrej roboty. Dobrze dobrane kolory i ta staranność
    Dorzucam jeszcze zdjęcie środka, moim zdaniem kawał dobrej roboty. Dobrze dobrane kolory i ta staranność
    2 kwietnia 2014, 15:30 przez Samolubny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Smart ForTwo Brabus Ultimate 112 – Auto raczej mało lubiane, choć przeze mnie bardzo, przez długi czas jeździłem ForTwo I 1.0(50) cabrio. Parę informacji o tym modelu: 
Pojemność: 999cm3
Moc: 112PS (82kW)
Koła: 205/35/18 przód/ 235/30/18 tył
Auto napotkane na targach we Frankfurcie w strefie Brabus'a. Kierownik był na tyle miły że, wpuścił mnie i ojca aby móc obejrzeć auto z bliska
    Auto raczej mało lubiane, choć przeze mnie bardzo, przez długi czas jeździłem ForTwo I 1.0(50) cabrio. Parę informacji o tym modelu:
    Pojemność: 999cm3
    Moc: 112PS (82kW)
    Koła: 205/35/18 przód/ 235/30/18 tył
    Auto napotkane na targach we Frankfurcie w strefie Brabus'a. Kierownik był na tyle miły że, wpuścił mnie i ojca aby móc obejrzeć auto z bliska
    2 kwietnia 2014, 15:27 przez Samolubny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    ULTIMATE 1/4 GRAND PRIX POLSKI – UWAGA! miłośnicy i pasjonaci wyścigów na ¼ mili.
 Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB. 
 W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
 Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
 Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
 Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
 Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.

 Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

 Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
 Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.

 Terminy :
 - 11.05.2014 
 - 13.07.2014 
 - 14.09.2014 

 Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

 Podział na klasy:

 Samochody klasy DRAG: 
 FWD – Napęd przedni
 RWD – Napęd tylny 
 AWD – napęd na wszystkie koła 

 Samochody klasy STREET:
 Street Diesel
 Street FWD - silnik wolnossący
 Street FWD+ - silnik z doładowaniem
 Street RWD - silnik wolnossący
 Street RWD+ - silnik z doładowaniem
 Street AWD – napęd na wszystkie koła
 Street US Cars 

 Motocykle : 
 Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
 Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3

 Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
 Wkrótce więcej szczegółów.

 Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
    UWAGA! miłośnicy i pasjonaci wyścigów na ¼ mili.
    Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.
    W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
    Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
    Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
    Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
    Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.

    Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

    Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
    Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.

    Terminy :
    - 11.05.2014
    - 13.07.2014
    - 14.09.2014

    Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

    Podział na klasy:

    Samochody klasy DRAG:
    FWD – Napęd przedni
    RWD – Napęd tylny
    AWD – napęd na wszystkie koła

    Samochody klasy STREET:
    Street Diesel
    Street FWD - silnik wolnossący
    Street FWD+ - silnik z doładowaniem
    Street RWD - silnik wolnossący
    Street RWD+ - silnik z doładowaniem
    Street AWD – napęd na wszystkie koła
    Street US Cars

    Motocykle :
    Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
    Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3

    Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
    Wkrótce więcej szczegółów.

    Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
    SSC-Shelby SuperCars a co to? – a To: Shelby SuperCars Inc. (SSC) – amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne założone w 1999 roku przez Jeroda Shelby'ego. Siedziba firmy mieści się w West Richland, w pobliżu aglomeracji Tri-Cities w stanie Waszyngton. Firma specjalizuje się w produkcji samochodów sportowych. Flagowym jej modelem jest SSC Ultimate Aero TT, do niedawna najszybszy samochód świata (tytuł ten odebrał mu Bugatti Veyron Super Sport). Napędzany jest on przez podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 6,35 litra, generuje on moc 1183 KM. A to własnie jest ich perełka: SSC Ultimate Aero TT – supersamochód produkowany przez amerykańską firmę Shelby Super Cars, jeden z najszybszych samochodów świata, w okresie od lipca 2010 do kwietnia 2013 najszybszym samochodem świata był Bugatti Veyron Super Sport.
Został zaprojektowany jako bezpośredni rywal dla Bugatti Veyrona, miał osiągać prędkość ponad 407 km/h oraz przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę (0-96 km/h) w czasie 2,78 s (wersja Ultimate Aero TT). SSC Aero powstał przy współpracy Jeroda Shelby'ego oraz Athana Aridasa, który przez siedem lat pracował nad jego projektem. Był to najszybszy produkowany seryjnie samochód, osiągający prędkość 412 km/h; wynik ten zmierzono 13 września 2007 w West Richland. W rezultacie, 9 października 2007 SSC Aero został uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najszybszy produkowany seryjnie samochód świata.
W 2010 Bugatti Veyron odzyskał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Dzięki specjalnej wersji nazwanej Super Sport która osiąga moc 1200 KM samochód osiągnął na torze prędkość 431 km/h. Prędkość wpisana została do Księgi Rekordów Guinnessa. Lecz tytuł ten został mu odebrany ze względu na wyłączenie elektronicznego ogranicznika prędkości, które nie jest możliwe w wersji dla zwykłych nabywców.
Dostępna jest także wersja Ultimate Aero, o lepszych osiągach od bazowego Aero. Według różnych źródeł, powstać ma jedynie 25 sztuk modelu. Podstawowa wersja Aero, której produkcji zaprzestano w 2008 roku kosztowała 239 000 USD, wariant Ultimate Aero to już wydatek rzędu 620 000 USD (stan na rok 2008).
    A To: Shelby SuperCars Inc. (SSC) – amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne założone w 1999 roku przez Jeroda Shelby'ego. Siedziba firmy mieści się w West Richland, w pobliżu aglomeracji Tri-Cities w stanie Waszyngton. Firma specjalizuje się w produkcji samochodów sportowych. Flagowym jej modelem jest SSC Ultimate Aero TT, do niedawna najszybszy samochód świata (tytuł ten odebrał mu Bugatti Veyron Super Sport). Napędzany jest on przez podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 6,35 litra, generuje on moc 1183 KM. A to własnie jest ich perełka: SSC Ultimate Aero TT – supersamochód produkowany przez amerykańską firmę Shelby Super Cars, jeden z najszybszych samochodów świata, w okresie od lipca 2010 do kwietnia 2013 najszybszym samochodem świata był Bugatti Veyron Super Sport.
    Został zaprojektowany jako bezpośredni rywal dla Bugatti Veyrona, miał osiągać prędkość ponad 407 km/h oraz przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę (0-96 km/h) w czasie 2,78 s (wersja Ultimate Aero TT). SSC Aero powstał przy współpracy Jeroda Shelby'ego oraz Athana Aridasa, który przez siedem lat pracował nad jego projektem. Był to najszybszy produkowany seryjnie samochód, osiągający prędkość 412 km/h; wynik ten zmierzono 13 września 2007 w West Richland. W rezultacie, 9 października 2007 SSC Aero został uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najszybszy produkowany seryjnie samochód świata.
    W 2010 Bugatti Veyron odzyskał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Dzięki specjalnej wersji nazwanej Super Sport która osiąga moc 1200 KM samochód osiągnął na torze prędkość 431 km/h. Prędkość wpisana została do Księgi Rekordów Guinnessa. Lecz tytuł ten został mu odebrany ze względu na wyłączenie elektronicznego ogranicznika prędkości, które nie jest możliwe w wersji dla zwykłych nabywców.
    Dostępna jest także wersja Ultimate Aero, o lepszych osiągach od bazowego Aero. Według różnych źródeł, powstać ma jedynie 25 sztuk modelu. Podstawowa wersja Aero, której produkcji zaprzestano w 2008 roku kosztowała 239 000 USD, wariant Ultimate Aero to już wydatek rzędu 620 000 USD (stan na rok 2008).
    12 stycznia 2014, 16:02 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SSC Tuatara (Ultimate Aero II) – Prędkość maksymalna: 442 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s
''Pogromca Veyrona''

Co sądzicie o tym autku?
    Prędkość maksymalna: 442 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s
    ''Pogromca Veyrona''

    Co sądzicie o tym autku?
    6 stycznia 2014, 17:41 przez miley22115 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    3 grudnia 2013, 17:35 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    S2000 Ultimate Edition –
    24 października 2013, 18:08 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Shelby Ultimate Aero –
    28 sierpnia 2013, 1:22 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj