Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    Nissan 180SX – Produkcje tego modelu można podzielić na trzy etapy. Pierwszy: 1989-1991 r., czyli rozpoczęcie sprzedaży i podstawowa wersja 1.8L turbo o mocy 175 KM. Drugi: 1991-1996 r., gdzie silnik 1.8 zastąpiono jednostką 2.0L turbo 205 KM. Trzeci: 1996-1998 r., zmienione zostały charakterystyczne tylne lampy.

Nissan ze zdjęcia, to typowy driftowóz. 180SX posiada stroker kit TOMEI 2.2, moc 593 KM i 608 Nm momentu obrotowego.
    Produkcje tego modelu można podzielić na trzy etapy. Pierwszy: 1989-1991 r., czyli rozpoczęcie sprzedaży i podstawowa wersja 1.8L turbo o mocy 175 KM. Drugi: 1991-1996 r., gdzie silnik 1.8 zastąpiono jednostką 2.0L turbo 205 KM. Trzeci: 1996-1998 r., zmienione zostały charakterystyczne tylne lampy.

    Nissan ze zdjęcia, to typowy driftowóz. 180SX posiada stroker kit TOMEI 2.2, moc 593 KM i 608 Nm momentu obrotowego.
    Typowy Golf. Czyżby na pewno? –
    2 września 2013, 15:18 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 1100 Coupe – To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

    Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    5 lipca 2013, 14:29 przez kondzio15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    26 czerwca 2013, 12:03 przez budyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    11 maja 2013, 22:29 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Typowy Kierowca –
    8 maja 2013, 13:30 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Typowy kubński samochód –
    4 marca 2013, 13:54 przez marceldw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Czy ty też – czujesz zapach opon i ten typowy dźwięk silnika V8?
    Czujesz zapach opon i ten typowy dźwięk silnika V8?
    3 lutego 2013, 14:18 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Polski Fiat 1100 Coupe (1975 r.) – To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

    Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    18 września 2012, 21:30 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój cel na najbliższy rok – Jako, że mam słabość do Seata Leona II zaplanowałem sobie odłożyć właśnie na ten model w tym kolorze co na fotce, do tego marzą mi się czarne felgi z białą otoczką w okół nich :) Marzy mi się ten po lifcie (co na zdjęciu) jednak ze względu na ceny chyba "będę musiał" się zadowolić wersją przed rear liftem. Kocham ten samochód. W przyszłości marzy mi się Cupra. 
A jakie jest wasze zdanie o tym samochodzie? a może jednak proponujecie szukać czarnej + czarne fele a może białe?:) jakie połączenia wolicie? Dzięki za wszystkie komentarze!

PS. oczywiście silnik ′typowy′ pewnie 1.9 TDi bo na FR ani Cupre mnie JESZCZE nie stać z racji mojego wieku :)

Marzenia są piękne, prawda?!
    Jako, że mam słabość do Seata Leona II zaplanowałem sobie odłożyć właśnie na ten model w tym kolorze co na fotce, do tego marzą mi się czarne felgi z białą otoczką w okół nich :) Marzy mi się ten po lifcie (co na zdjęciu) jednak ze względu na ceny chyba "będę musiał" się zadowolić wersją przed rear liftem. Kocham ten samochód. W przyszłości marzy mi się Cupra.
    A jakie jest wasze zdanie o tym samochodzie? a może jednak proponujecie szukać czarnej + czarne fele a może białe?:) jakie połączenia wolicie? Dzięki za wszystkie komentarze!

    PS. oczywiście silnik ′typowy′ pewnie 1.9 TDi bo na FR ani Cupre mnie JESZCZE nie stać z racji mojego wieku :)

    Marzenia są piękne, prawda?!
    3 maja 2012, 2:03 przez What (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)