Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 208 takich materiałów
    16 lutego 2013, 0:44 przez kapel987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Bugatti Gangloff Concept – Projekt autorstwa Polaka - Pawła Czyżewskiego z Lublina. Wyrenderowany przez naszego rodaka pojazd o nazwie Bugatti Gangloff Concept nawiązuje do historycznych modeli legendarnej marki. Inspiracją dla autora było Bugatti Gangloff S typ 57 z końca lat trzydziestych dwudziestego wieku.
    Projekt autorstwa Polaka - Pawła Czyżewskiego z Lublina. Wyrenderowany przez naszego rodaka pojazd o nazwie Bugatti Gangloff Concept nawiązuje do historycznych modeli legendarnej marki. Inspiracją dla autora było Bugatti Gangloff S typ 57 z końca lat trzydziestych dwudziestego wieku.
    4 lutego 2013, 20:08 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Radziecki czołg T-55

    Czołg powstał przez modernizację czołgu T-54. Produkowany w latach 1958-1981. Głównym uzbrojeniem czołgu jest armata D-10T kal. 100 mm stabilizowana w dwóch płaszczyznach. Produkowany w ZSRR, a także na licencji w Czechosłowacji i Polsce. Czołg T-55 był ówcześnie jedną z najlepszych konstrukcji w swojej klasie. W latach 80. XX wieku był wykorzystywany przez siły zbrojne 38 państw. Wycofany z polskiej armii w 2002 r. Czołg T-55 produkowany był również w Chinach przez firmę Norinco pod nazwą Typ 59. Liczba wszystkich wyprodukowanych na świecie czołgów T-54/T-55 przekracza 95 000 egzemplarzy i przewyższa liczbę wszystkich czołgów innych typów wyprodukowanych na świecie po II wojnie światowej (stan na dzień 20.05.2004 r.).
    2 lutego 2013, 9:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Type 57SC Atlantic - Charseria samochodów wyjątkowych – W tym aucie o niczym nie zapomniano - gdzie i na co się nie spojrzy, tam jest ślicznie. Kierunkowskazy? Proszę bardzo. Lampy przednie? Zróbmy szałowe. Lampy tylne? Wyprzedźmy o 3 czy 4 epoki nasze czasy. Wydech? Ok - będzie cudny. Zegary? Zróbmy inne niż ma każdy. Wloty powietrza? Zróbmy szałowe. Komora silnika? Zróbmy coś, czego nie ma nikt... Pamiętaj - w tamtych latach nie było giętych szyb - projektant musiał się napocić mocno, by to ominąć i wkomponować proste okna w obłą sylwetkę. Współczynnik oporu powietrza wynosił 0.212, co jest rewelacyjnym wynikiem nawet dziś!

Ale przejdźmy do konkretów. Samochód zaprojektował syn założyciela Jean Bugatti, który zginął w sierpniu 1939 podczas jazd próbnych wyścigowa wersją Typ 57G Tank.

Dane techniczne:

Ogólne:
Model: Typ 57SC Atlantic
Lata produkcji: 1936 - 1939
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 3 (jeden potrącił pociąg)
Projekt nadwozia: Jean Bugatti, Joseph Walter
Masa własna: 953 kg

Opony:
Przód: 5.50 R 18
Tył: 6.50 R 18

Osiągi:
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Moc maksymalna: 210 KM
0-100 km/h: 10,2 s

Napęd:
Typ silnika: R8
Pojemność: 3257 cm³
Napęd: tylna oś

Do dziś zachowały się na pewno:
1936 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57374 kolor błękitny
1937 Bugatti Type 57S Atlantic numer nadwozia 57473 kolor siwy (potrącony przez pociąg i odbudowany)
1938 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57591 kolor czarny

Plotka głosi, że gdzieś w opuszczonym garażu jest jeszcze czwarty Atlantic. Najcenniejszy - srebrny z pasami w kolorze flagi Francuskiej idącymi przez całe auto. Pierwszy z Atlanticów zbudowany przez Jeana Bugatti dla niego samego. Zatem warto poprzeglądać szopy i opuszczone garaże...

Samochód z numerem nadwozia 57374 został sprzedany na aukcji w 2009 roku cena? Skromne 30 000 000 $. Dziś wartość każdego z aut szacowana jest na 40 000 000 $. Jest to najdroższy samochód na świecie.

Pozostałe samochody opisywane w serii Tutaj
    W tym aucie o niczym nie zapomniano - gdzie i na co się nie spojrzy, tam jest ślicznie. Kierunkowskazy? Proszę bardzo. Lampy przednie? Zróbmy szałowe. Lampy tylne? Wyprzedźmy o 3 czy 4 epoki nasze czasy. Wydech? Ok - będzie cudny. Zegary? Zróbmy inne niż ma każdy. Wloty powietrza? Zróbmy szałowe. Komora silnika? Zróbmy coś, czego nie ma nikt... Pamiętaj - w tamtych latach nie było giętych szyb - projektant musiał się napocić mocno, by to ominąć i wkomponować proste okna w obłą sylwetkę. Współczynnik oporu powietrza wynosił 0.212, co jest rewelacyjnym wynikiem nawet dziś!

    Ale przejdźmy do konkretów. Samochód zaprojektował syn założyciela Jean Bugatti, który zginął w sierpniu 1939 podczas jazd próbnych wyścigowa wersją Typ 57G Tank.

    Dane techniczne:

    Ogólne:
    Model: Typ 57SC Atlantic
    Lata produkcji: 1936 - 1939
    Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 3 (jeden potrącił pociąg)
    Projekt nadwozia: Jean Bugatti, Joseph Walter
    Masa własna: 953 kg

    Opony:
    Przód: 5.50 R 18
    Tył: 6.50 R 18

    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 200 km/h
    Moc maksymalna: 210 KM
    0-100 km/h: 10,2 s

    Napęd:
    Typ silnika: R8
    Pojemność: 3257 cm³
    Napęd: tylna oś

    Do dziś zachowały się na pewno:
    1936 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57374 kolor błękitny
    1937 Bugatti Type 57S Atlantic numer nadwozia 57473 kolor siwy (potrącony przez pociąg i odbudowany)
    1938 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57591 kolor czarny

    Plotka głosi, że gdzieś w opuszczonym garażu jest jeszcze czwarty Atlantic. Najcenniejszy - srebrny z pasami w kolorze flagi Francuskiej idącymi przez całe auto. Pierwszy z Atlanticów zbudowany przez Jeana Bugatti dla niego samego. Zatem warto poprzeglądać szopy i opuszczone garaże...

    Samochód z numerem nadwozia 57374 został sprzedany na aukcji w 2009 roku cena? Skromne 30 000 000 $. Dziś wartość każdego z aut szacowana jest na 40 000 000 $. Jest to najdroższy samochód na świecie.

    Pozostałe samochody opisywane w serii Tutaj
    31 stycznia 2013, 13:06 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Jawa 50 typ 20 (kaczka/pancerka) – Kaczuszka przed renowacją
    Kaczuszka przed renowacją
    30 stycznia 2013, 19:07 przez felix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Typ spod ciemnej gwiazdy – Piekne SEC, prawda?
    Piekne SEC, prawda?
    26 stycznia 2013, 16:23 przez bambucza89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polski Fiat 125p Pick-up – Wersja pickup będąca połączeniem części mechanicznej Polskiego Fiat 125p i nadwozia stworzonego przez FSO na podstawie nadwozia Polskiego Fiata 125p Kombi została po raz pierwszy zaprezentowana w roku 1972[28], trafiła zaś do produkcji trzy lata później[3]. Poziom produkcji wersji pick-up stanowił niewielki procent ogółu[28]. Przednia część pojazdu nie różniła się od wersji osobowej, zmiany widoczne były od środkowego słupka nadwozia, za przednimi fotelami znajduje się ściana odgradzająca część pasażerską od towarowej, zamontowano w niej okno osłonięte stalowymi prętami[28]. Po prawej stronie skrzyni ładunkowej o powierzchni 2,5 m²[29] ulokowano koło zapasowe. Podwozie pick-up charakteryzowało się wzmocnioną konstrukcją, wytrzymalsza była tylna oś z grubszymi piórami resorów, zastosowano inny typ tylnego mostu oraz ogumienia. Pick-up dostępny był zarówno z silnikiem 1300 jak i 1500[28]. Produkowana od 1975 do zakończenia produkcji FSO 125p. Wersja ta przechodziła te same modernizacje i zmiany co wersja sedan. W 1983 roku nazwa została zmieniona na FSO 125p Pick-up i przechodziła te same modernizacje i zmiany co FSO 125p. Następcą tego samochodu został FSO Polonez Truck wprowadzony do produkcji w 1988 roku.
    Wersja pickup będąca połączeniem części mechanicznej Polskiego Fiat 125p i nadwozia stworzonego przez FSO na podstawie nadwozia Polskiego Fiata 125p Kombi została po raz pierwszy zaprezentowana w roku 1972[28], trafiła zaś do produkcji trzy lata później[3]. Poziom produkcji wersji pick-up stanowił niewielki procent ogółu[28]. Przednia część pojazdu nie różniła się od wersji osobowej, zmiany widoczne były od środkowego słupka nadwozia, za przednimi fotelami znajduje się ściana odgradzająca część pasażerską od towarowej, zamontowano w niej okno osłonięte stalowymi prętami[28]. Po prawej stronie skrzyni ładunkowej o powierzchni 2,5 m²[29] ulokowano koło zapasowe. Podwozie pick-up charakteryzowało się wzmocnioną konstrukcją, wytrzymalsza była tylna oś z grubszymi piórami resorów, zastosowano inny typ tylnego mostu oraz ogumienia. Pick-up dostępny był zarówno z silnikiem 1300 jak i 1500[28]. Produkowana od 1975 do zakończenia produkcji FSO 125p. Wersja ta przechodziła te same modernizacje i zmiany co wersja sedan. W 1983 roku nazwa została zmieniona na FSO 125p Pick-up i przechodziła te same modernizacje i zmiany co FSO 125p. Następcą tego samochodu został FSO Polonez Truck wprowadzony do produkcji w 1988 roku.
    9 stycznia 2013, 19:30 przez kocyk8000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Typ WFM M06-S34 1959r – wymiary: 
długość całkowita - 2020 mm
wysokość - 980 mm
szerokość - 670 mm
prześwit - 160 mm
najmniejszy promień skrętu - 1800 mm
silnik 
dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
pojemność skokowa 123cm³ (średnica cylindra - 52 mm; skok tłoka 58 mm)
stopień sprężania - 6,6
moc maksymalna - 6,5 KM przy 5000 obr./min.
liczba biegów - 3
masa motocykla - 100 kg
prędkość maksymalna - 80 km/h
zużycie paliwa - 2,2 litra na 100 kilometrów przy prędkości 50km/h
    Wymiary:
    długość całkowita - 2020 mm
    wysokość - 980 mm
    szerokość - 670 mm
    prześwit - 160 mm
    najmniejszy promień skrętu - 1800 mm
    silnik
    dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
    pojemność skokowa 123cm³ (średnica cylindra - 52 mm; skok tłoka 58 mm)
    stopień sprężania - 6,6
    moc maksymalna - 6,5 KM przy 5000 obr./min.
    liczba biegów - 3
    masa motocykla - 100 kg
    prędkość maksymalna - 80 km/h
    zużycie paliwa - 2,2 litra na 100 kilometrów przy prędkości 50km/h
    8 stycznia 2013, 16:09 przez iras06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    JAWA 250 typ 353 1961r – 20 lat stała w garażu nalałem benzyny włożyłem akumulator i jeździ
    20 lat stała w garażu nalałem benzyny włożyłem akumulator i jeździ
    7 stycznia 2013, 9:09 przez tomaszek121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    A Taka serie golfa ktos widzial ?! – Typ: SBARRO
silnik: Porsche 930, umieszczony centralnie
pojemność: 3299cc
ukł. zasilania: K - Jetronic + kompressor KKK 0,8 bar
moc: 330KM/5500 obr./min
napęd na tył
skrzynia: 5 biegów Porsche
hamulce: 4x tarczowe Porsche
masa własna: 1100 kg
V max: 260 km/h
0-100 km/h: 5,5 s.
    Typ: SBARRO
    silnik: Porsche 930, umieszczony centralnie
    pojemność: 3299cc
    ukł. zasilania: K - Jetronic + kompressor KKK 0,8 bar
    moc: 330KM/5500 obr./min
    napęd na tył
    skrzynia: 5 biegów Porsche
    hamulce: 4x tarczowe Porsche
    masa własna: 1100 kg
    V max: 260 km/h
    0-100 km/h: 5,5 s.
    28 grudnia 2012, 19:52 przez ~zomoSJ | Do ulubionych | Skomentuj (5)