Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    Honda Civic Type R FD2 – Silnik K20A zmodyfikowany przez firmę Spoon.
    Silnik K20A zmodyfikowany przez firmę Spoon.
    Keiichi Tsuchiya – I jego ulubione auta
    I jego ulubione auta
    S15 TimeAttack – Nie jest to samochód wyścigowy wielkiej drużyny. 
Jest to prywatny S15 zbudowany w Scorch Racing. Co w nim ciekawego? Osiągnięcia! Między innymi rekord toru Tsukuba. Tak, pracownik korpo wykręcił lepszy czas na półslickach niż sam Keiichi Tsuchiya w Hondzie NSX JGTC na pełnym slicku! Dodatkowo końcówkę okrążenia przejechał bez silnika.
    Nie jest to samochód wyścigowy wielkiej drużyny.
    Jest to prywatny S15 zbudowany w Scorch Racing. Co w nim ciekawego? Osiągnięcia! Między innymi rekord toru Tsukuba. Tak, pracownik korpo wykręcił lepszy czas na półslickach niż sam Keiichi Tsuchiya w Hondzie NSX JGTC na pełnym slicku! Dodatkowo końcówkę okrążenia przejechał bez silnika.
    8 grudnia 2015, 6:40 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    worldtimeattack.com

    Dosyć stary materiał, 1995 rok. Jednak pokazujący całkiem duży potencjał Hondy. Nie mówię tutaj, że Hondy są najszybsze. Jak to mawiają Japończycy "They are fun to drive". Lekko zmodyfikowany Civic EG6 z B18C pod maską, moc 190 koni mechanicznych kontra S14 300 koni ze sklepu Kei Office. Czyli od samego Keiichi'ego Tsuchiya który jest także kierowcą S14. Film zawiera angielskie napisy. Nie będę zaśmiecał MKLRa tymi filmikami, w źródle link do kanału na którym gość udostępnia rożne epizody HV.
    19 listopada 2015, 16:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Hondy Civic – Tor Suzuka Twin Circuit, w oczekiwaniu na upalanie. Chciałbym do obrazka dodać właśnie przemyślenie. Otóż wielu pomyśli, "Oh! znowu kolejny Civic". Owszem Civic jakich wiele, jednak te Hondy mają inną aurę niż te postawione na stance. Po 1 jeżdżą po rodzimej japońskiej ziemi, na dodatek zostały wyprodukowane w Suzuce i są na torze Suzuka. Loop na torze jaki loop w Osace na autostradzie Hanshin. Zawierają w sobie ponad 40 lat tradycji i kultury kanjo. No dodatek każda ma pod maską B serię, niektóre także mają swap K serii. Mały zwinny przecinak, dlaczego Civic? Mała,lekka i zwinna Honda z kierowcą który ma doświadczenie czyni ją groźną bronią w starciu z mocniejszym przeciwnikiem. Następna wstawka będzie tego przykładem, przeciwnikiem EG6 będzie auto które prowadzi Keiichi Tsuchiya. Podziwiam Japończyków.
    Tor Suzuka Twin Circuit, w oczekiwaniu na upalanie. Chciałbym do obrazka dodać właśnie przemyślenie. Otóż wielu pomyśli, "Oh! znowu kolejny Civic". Owszem Civic jakich wiele, jednak te Hondy mają inną aurę niż te postawione na stance. Po 1 jeżdżą po rodzimej japońskiej ziemi, na dodatek zostały wyprodukowane w Suzuce i są na torze Suzuka. Loop na torze jaki loop w Osace na autostradzie Hanshin. Zawierają w sobie ponad 40 lat tradycji i kultury kanjo. No dodatek każda ma pod maską B serię, niektóre także mają swap K serii. Mały zwinny przecinak, dlaczego Civic? Mała,lekka i zwinna Honda z kierowcą który ma doświadczenie czyni ją groźną bronią w starciu z mocniejszym przeciwnikiem. Następna wstawka będzie tego przykładem, przeciwnikiem EG6 będzie auto które prowadzi Keiichi Tsuchiya. Podziwiam Japończyków.
    Ciekawy pojedynek aut z całkowicie innych "światów". Bardzo dużym plusem jest wersja z angielskimi napisami. Film dosyć stary bo z 2007 roku ale uważam że dla zainteresowanych będzie ciekawy. Krótko mówiąc historia napędu 4WD Mitsubishi w WRC w modelu Lancer, porównanie modelu WRC z Lan Evo IX MR a także specyfikacja obu aut. Kierowcą J'S S2K jest sam Drift King Keiichi Tsuchiya. Pojedynek zaczyna się 15:46.
    29 sierpnia 2015, 11:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Opowiedz mi jeszcze raz jak dużo mocy ma Twój driftowóz – Na zdjęciu oczywiście Keiichi Tsuchiya i jego 175 konna Toyota AE86 aka "hachi-roku".
    Na zdjęciu oczywiście Keiichi Tsuchiya i jego 175 konna Toyota AE86 aka "hachi-roku".
    26 lutego 2014, 21:28 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    DRIFT – Keiichi Tsuchiya - twórca i legenda Driftingu.
    Keiichi Tsuchiya - twórca i legenda Driftingu.
    28 września 2013, 0:11 przez pigi19 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    AE86 vs EK9

    AE86 to dość kultowy samochód, właściwie ikona driftu, pewnie dobrze wam znana?

    Kilka ciekawostek: AE86 Dorikina zostało przygotowane przez TRD (Toyota Racing Development). Pod maską siedzi swap 20V blacktopa lub silvertopa 4A-GE 1.6L, który został specjalnie przygotowany przez TRD i kręci gdzieś do 9 tysięcy obrotów i generuje na oko coś koło 180-190 koni. Swoją drogą, niektóre 20V blacktopy/silvertopy 4A-GE przygotowane przez TRD kręcą do 11 obrotów i generują ok. 240-250 koni przy pojemności 1.6L.
    20 czerwca 2013, 3:25 przez ~JustPassingThru | Do ulubionych | Skomentuj
    Animacja przedstawia nielegalne wyścigi górskie w Japonii, które dały początek dzisiejszemu driftingowi. Główny bohater jest wzorowany na osobie i historii Keiichi-ego Tsuchiya światowej legendy driftu. Na podstawie animacji nakręcono też film fabularny. Myślę, że to fajna pozycja szczególnie dla młodszych miłośników motoryzacji.
    28 lutego 2013, 9:17 przez 3vilpad (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)