Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 106 takich materiałów
    Renault Megane Trophy –
    23 czerwca 2014, 19:44 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mégane R.S. 275 Trophy-R – Ten surowy hot hatch przejechał okrążenie Nürburgringu w 7 minut 54,36 s. Nieźle jak na na auto o rodzinnych korzeniach.
    Ten surowy hot hatch przejechał okrążenie Nürburgringu w 7 minut 54,36 s. Nieźle jak na na auto o rodzinnych korzeniach.
    Renault Megane R.S 275 Trophy-R z nowym rekordem toru Nürburgring – Renault podjęło próbę bicia czasu przejazdu na pętli północnej toru Nürburgring. Sprawa nie była taka prosta, bo niedawno poprzeczkę bardzo wysoko ustawił 280-konny Leon Cupra R. Okazało się jednak, że czas przejazdu – 7 min 58 sek – uzyskany przez hiszpańskiego producenta jest do przebicia.

Nowe auto Renault uzyskało wynik 7 min 54 sek. Aktualny rekord 20-kilometrowego toru wynosi jednak 6 min 48 sek. Został ustanowiony w 2009 roku przez samochód Radical SR8 LM. Nie jest to jednak auto mocno typowe. Nie ma dachu ani przedniej szyby, silnik generuje 449 KM, a całość waży zaledwie 650 kg.
    Renault podjęło próbę bicia czasu przejazdu na pętli północnej toru Nürburgring. Sprawa nie była taka prosta, bo niedawno poprzeczkę bardzo wysoko ustawił 280-konny Leon Cupra R. Okazało się jednak, że czas przejazdu – 7 min 58 sek – uzyskany przez hiszpańskiego producenta jest do przebicia.

    Nowe auto Renault uzyskało wynik 7 min 54 sek. Aktualny rekord 20-kilometrowego toru wynosi jednak 6 min 48 sek. Został ustanowiony w 2009 roku przez samochód Radical SR8 LM. Nie jest to jednak auto mocno typowe. Nie ma dachu ani przedniej szyby, silnik generuje 449 KM, a całość waży zaledwie 650 kg.
    International Isle of Man TT (Tourist Trophy) Race - wyścigi motocyklowe rozgrywane niemal nieprzerwanie od 1907 roku na Wyspie Man. Przez wiele lat uważane za jeden z najbardziej prestiżowych wyścigów motocyklowych na świecie. Wydarzenie to w latach 1949–1976 było częścią FIM Motocyklowych Mistrzostw Świata. Następnie w związku z kontrowersjami związanymi z bezpieczeństwem impreza wypadła z kalendarza Mistrzostw 1977. Aby zachować status wyścigów międzynarodowych w latach 1977–1990 The Isle of Man TT Races została utworzona nowa formuła wyścigów: Formuła TT. Od 1989 wyścigi są rozgrywane pod egidą Departamentu Turystyki Wyspy Man jako Isle of Man TT Festival.nt o
    27 maja 2014, 22:18 przez DanielTel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Renault Megane R.S. 275 Trophy – To model zaprezentowany kilka dni temu, który nie zastąpi jednak standardowej wersji R.S. To edycja limitowana, której silnik generuje… całe 10 KM więcej. Moment obrotowy pozostaje na tym samym poziomie 360 Nm. Nie zmienia się także zakres obrotów w jakim osiągana jest maksymalna moc i moment obrotowy. Renault twierdzi, że mimo tak imponujących osiągów Megane R.S 275 wciąż można zaliczyć do samochodów ekonomicznych. Auto wg producenta pali średnio 7,5 litra benzyny na 100 km.

W limitowanej odmianie Megane zmieniono także amortyzatory, zastosowano inne opony oraz przeprojektowano układ wydechowy. Nowa wersja wydechu wykonana jest z tytanu i wg słów Renault powoduje, że Megane R.S. 275 brzmi jeszcze lepiej. Auto będzie można z łatwością odróżnić od klasycznej edycji R.S. Model Trophy ma inny kolor splittera na przdnim zderzaku, inne nakładki progów oraz przede wszystkim – dosyć duży logotyp na boku karoserii.
    To model zaprezentowany kilka dni temu, który nie zastąpi jednak standardowej wersji R.S. To edycja limitowana, której silnik generuje… całe 10 KM więcej. Moment obrotowy pozostaje na tym samym poziomie 360 Nm. Nie zmienia się także zakres obrotów w jakim osiągana jest maksymalna moc i moment obrotowy. Renault twierdzi, że mimo tak imponujących osiągów Megane R.S 275 wciąż można zaliczyć do samochodów ekonomicznych. Auto wg producenta pali średnio 7,5 litra benzyny na 100 km.

    W limitowanej odmianie Megane zmieniono także amortyzatory, zastosowano inne opony oraz przeprojektowano układ wydechowy. Nowa wersja wydechu wykonana jest z tytanu i wg słów Renault powoduje, że Megane R.S. 275 brzmi jeszcze lepiej. Auto będzie można z łatwością odróżnić od klasycznej edycji R.S. Model Trophy ma inny kolor splittera na przdnim zderzaku, inne nakładki progów oraz przede wszystkim – dosyć duży logotyp na boku karoserii.
    TROPHY –
    26 kwietnia 2014, 8:01 przez Dj_Safar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tourist Trophy –
    22 kwietnia 2014, 16:39 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mistrzowie WRC - 1978 Markku Alén – Markku Alén (ur. 15 lutego 1951 w Helsinkach) – fiński kierowca rajdowy. Przez wiele lat był rekordzistą pod względem wygranych odcinków specjalnych w historii Rajdowych Mistrzostw Świata, jednak podczas Rajdu Katalonii 2011 jego rekord pobił Sébastien Loeb.
Alén jest jednym z najbardziej utytułowanych kierowców rajdowych w historii i jednym z "Latających Finów". Swoją karierę rajdową zaczynał w 1969 roku za kierownicą Renault 8 Gordini. Od tego czasu jeździł jeszcze w wielu innych samochodach jak Volvo, Fiat, Lancia, Subaru,Toyota i Ford. W historii startów w WRC zwyciężył w 19 rajdach.
Zanim ustworzono Rajdowe Mistrzostwa Świata w 1979, Alén wygrał FIA Cup w 1978 roku jeżdżąc wówczas dla zespołu Fiata.
Po przejściu do zespołu Lancii, Alén nadal odnosił sukcesy. W 1986 roku minimalnie przegrał mistrzostwo świata ze swoim rywalem Juhą Kankkunenem. W sezonie Alén wygrał w Rajdzie San Remo tylko dlatego, że Peugeot Kankkunena został wykluczony z rajdu przez organizatorów z powodu niedozwolonych przeróbek technicznych. Peugeot odwołał się od tej decyzji w FISA, która ostatecznie anulowała wyniki rajdu, a Alén cieszył się z tytułu mistrza świata tylko przez 11 dni.
W 1995 roku Alén ścigał się w Mistrzostwach Samochodów Turystycznych będąc kierowcą Alfa Romeo, a wcześniej startował w DTM. W1996 i 1997 roku startował w Andros Trophy.
Świętując swoje 50 urodziny w 2001 roku, Alén postanowił wystartować w Rajdzie Finlandii i zajął wówczas całkiem niezłą 16. pozycję za kierownicą Forda Focusa WRC.
W swojej karierze startował z różnymi pilotami, najdłużej (1973-1993) z Ilkką Kivimäkim. Oprócz tego pilotowali mu Juhani Toivonen, Atso Aho, Paul White i Ilkka Riipinen.
    Markku Alén (ur. 15 lutego 1951 w Helsinkach) – fiński kierowca rajdowy. Przez wiele lat był rekordzistą pod względem wygranych odcinków specjalnych w historii Rajdowych Mistrzostw Świata, jednak podczas Rajdu Katalonii 2011 jego rekord pobił Sébastien Loeb.
    Alén jest jednym z najbardziej utytułowanych kierowców rajdowych w historii i jednym z "Latających Finów". Swoją karierę rajdową zaczynał w 1969 roku za kierownicą Renault 8 Gordini. Od tego czasu jeździł jeszcze w wielu innych samochodach jak Volvo, Fiat, Lancia, Subaru,Toyota i Ford. W historii startów w WRC zwyciężył w 19 rajdach.
    Zanim ustworzono Rajdowe Mistrzostwa Świata w 1979, Alén wygrał FIA Cup w 1978 roku jeżdżąc wówczas dla zespołu Fiata.
    Po przejściu do zespołu Lancii, Alén nadal odnosił sukcesy. W 1986 roku minimalnie przegrał mistrzostwo świata ze swoim rywalem Juhą Kankkunenem. W sezonie Alén wygrał w Rajdzie San Remo tylko dlatego, że Peugeot Kankkunena został wykluczony z rajdu przez organizatorów z powodu niedozwolonych przeróbek technicznych. Peugeot odwołał się od tej decyzji w FISA, która ostatecznie anulowała wyniki rajdu, a Alén cieszył się z tytułu mistrza świata tylko przez 11 dni.
    W 1995 roku Alén ścigał się w Mistrzostwach Samochodów Turystycznych będąc kierowcą Alfa Romeo, a wcześniej startował w DTM. W1996 i 1997 roku startował w Andros Trophy.
    Świętując swoje 50 urodziny w 2001 roku, Alén postanowił wystartować w Rajdzie Finlandii i zajął wówczas całkiem niezłą 16. pozycję za kierownicą Forda Focusa WRC.
    W swojej karierze startował z różnymi pilotami, najdłużej (1973-1993) z Ilkką Kivimäkim. Oprócz tego pilotowali mu Juhani Toivonen, Atso Aho, Paul White i Ilkka Riipinen.
    16 kwietnia 2014, 22:13 przez mibar4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 kwietnia 2014, 15:39 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Seat Leon Cupra z 280-konnym silnikiem 2.0 turbo ustanowił rekord wśród pojazdów przednionapędowych na Północnej Pętli Nürburgring. Hiszpański hot hatch wykręcił czas 7:58.44 min. To blisko 9 sekund szybciej od dotychczasowego rekordzisty Renault Megane RS Trophy. Nowy Leon Cupra jest także szybszy m.in. od Audi R8 V8, Alfy Romeo 4C, Astona Martina DBS czy Porsche Caymana S. Coś niesamowitego. Samochód na bazie Golfa jest od niego piękniejszy i szybszy. Seat w końcu powraca.
    5 marca 2014, 16:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj