Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Trójka na sterydach, czyli BMW M3 – BMW M3 M jak MOC
    BMW M3 M jak MOC
    15 października 2012, 21:39 przez elek25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A wam która trójka się najbardziej podoba? –
    9 października 2012, 20:15 przez Komix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Samochodem podróżowały 4 osoby. Kierowca doznał niewielkich obrażeń, trójka pasażerów wyszła ze zdarzenia bez szwanku.
    15 lipca 2012, 12:52 przez ZeToREk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa Romeo 156 - Wierszyk – Jest sobota, ósma rano
wsiadam w alfe ukochaną:)
Włączam silnik, falka mruczy
zaraz ruszę - tyle kucy:)
Jedyneczka na śledziku
ruszam sobie z asfalciku:)
Dwojka, trojka ostro wciska
mocno zęby swe zaciskam!
Czworka, piatka juz omdlewam
a do szostki sie przymierzam!
Jest juz szostka ,co sie dzieje
chyba zaraz oszaleje!!
Alfa krzyczy "wiecej mocy"!!
nie wyrobie z nia - pomocy!
Łyka Skode, Citroena
bierze sie za Volkswagena.
Beemwucha nie wyrabia,
kazde auto przy niej siada:)
Dojezdzamy juz do celu,
Alfa zwalnia, ale czemu?
"wlej paliwka moj Kochany,
to se jeszcze posmigamy"
Po powrocie juz przy domku,
uczę Alfy mej rozsadku,
by jezdzila troche wolniej
i palila troche skromniej.
Jak nie kochac tej alficzki,
co zostawia z tylu wszystkich:)
Toż to cudne dzielo przecie,
najpiekniejsza jest na swiecie.
    Jest sobota, ósma rano
    wsiadam w alfe ukochaną:)
    Włączam silnik, falka mruczy
    zaraz ruszę - tyle kucy:)
    Jedyneczka na śledziku
    ruszam sobie z asfalciku:)
    Dwojka, trojka ostro wciska
    mocno zęby swe zaciskam!
    Czworka, piatka juz omdlewam
    a do szostki sie przymierzam!
    Jest juz szostka ,co sie dzieje
    chyba zaraz oszaleje!!
    Alfa krzyczy "wiecej mocy"!!
    nie wyrobie z nia - pomocy!
    Łyka Skode, Citroena
    bierze sie za Volkswagena.
    Beemwucha nie wyrabia,
    kazde auto przy niej siada:)
    Dojezdzamy juz do celu,
    Alfa zwalnia, ale czemu?
    "wlej paliwka moj Kochany,
    to se jeszcze posmigamy"
    Po powrocie juz przy domku,
    uczę Alfy mej rozsadku,
    by jezdzila troche wolniej
    i palila troche skromniej.
    Jak nie kochac tej alficzki,
    co zostawia z tylu wszystkich:)
    Toż to cudne dzielo przecie,
    najpiekniejsza jest na swiecie.
    14 lipca 2012, 10:22 przez mateusz6657 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Trojka Pięknych Audiczek –
    30 czerwca 2012, 12:30 przez Zielu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Historia VW – Na pewno nie dowiesz się z serwisu internetowego firmy Volkswagen, że "samochód dla mas" swoje początki zawdzięcza Adolfowi Hitlerowi.
 Po I-wszej Wojnie Światowej Niemiecka gospodarka była bliska upadku, co spowodowało, że ceny samochodów były bardzo wysokie.Co za tym idzie większość społeczeństwa nie mogła sobie pozwolić na własny środek lokomocji jakim był samochód. W roku 1933 na Berlińskiej wystawie samochodów przemówił A. Hitler wysuwając pomysł stworzenia nowego i taniego samochodu dla mas.

 W tym samym jeszcze roku A. Hitler spotkał się z Ferdinandem Porche i przekazał mu podstawowe specyfikacje nowego samochodu który ma posiadać: maksymalną prędkość 100 km/h, spalać mniej niż 7l/100km i powinien pomieścić 2 dorosłe osoby z trójką dzieci. Podał mu również pomysł i prawdopodobnie podał mu także odręczny szkic (już wtedy sylwetka podobna była do "garbusa"). Prototyp miał być wybudowany przez fabrykę Daimler-Benz.
 W 1937, utworzono Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH, po roku nazwę zmieniono na Volkswagenwerk GmbH. A w roku 1938 A. Hitler otworzył fabrykę Volksvagena mieszczącą się w Wolfsburgu - produkowano tam KdF-wagen (kraft durch freude co oznaczało "siła poprzez zabawę"). Niestety wyprodukowano tylko kilka sztuk, w zamian rozpoczęto produkować samochody bojowe Schwimmwagen i Kommandeurwagen oparte na tej samej konstrukcji.
 Dopiero później odkryto to, że A. Hitler zaplanował to od początku, dodał on tylko małe zmiany do projektu Porshe (pojazd ten mógł pomieścić 3 mężczyzn, karabin maszynowy i amunicję.
 Po zakończeniu II Wojny Światowej, Anglicy przejęli fabrykę Volkswagen, w tym samym czasie zmienili nazwę samochodu z KdF-Wagen na Beetle. Po czasie rząd brytyjski chciał przekazać władzę nad fabryką wpierw dla Ford Motor Company później francuskiemu rządowi, na końcu firmie Fiat - niestety wszyscy odmówili - bojąc się start. 
 Nie mieli więc wyboru i oddali fabrykę w zaufaniu niemieckiemu rządowi. Volkswagen "garbus" stał się najlepiej sprzedającym się samochodem na świecie do dziś - sprzedano 21 milionów sztuk. 
 Logo VW zostało zaprojektowane przez Franza Xaviera Reimspiess, pracownika Porsche - wygrał konkurs na najlepsze logo, a zarazem zdobył główna nagrodę w wysokości 100 Reichsmarks (około 1.000 zł).
    Na pewno nie dowiesz się z serwisu internetowego firmy Volkswagen, że "samochód dla mas" swoje początki zawdzięcza Adolfowi Hitlerowi.
    Po I-wszej Wojnie Światowej Niemiecka gospodarka była bliska upadku, co spowodowało, że ceny samochodów były bardzo wysokie.Co za tym idzie większość społeczeństwa nie mogła sobie pozwolić na własny środek lokomocji jakim był samochód. W roku 1933 na Berlińskiej wystawie samochodów przemówił A. Hitler wysuwając pomysł stworzenia nowego i taniego samochodu dla mas.

    W tym samym jeszcze roku A. Hitler spotkał się z Ferdinandem Porche i przekazał mu podstawowe specyfikacje nowego samochodu który ma posiadać: maksymalną prędkość 100 km/h, spalać mniej niż 7l/100km i powinien pomieścić 2 dorosłe osoby z trójką dzieci. Podał mu również pomysł i prawdopodobnie podał mu także odręczny szkic (już wtedy sylwetka podobna była do "garbusa"). Prototyp miał być wybudowany przez fabrykę Daimler-Benz.
    W 1937, utworzono Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH, po roku nazwę zmieniono na Volkswagenwerk GmbH. A w roku 1938 A. Hitler otworzył fabrykę Volksvagena mieszczącą się w Wolfsburgu - produkowano tam KdF-wagen (kraft durch freude co oznaczało "siła poprzez zabawę"). Niestety wyprodukowano tylko kilka sztuk, w zamian rozpoczęto produkować samochody bojowe Schwimmwagen i Kommandeurwagen oparte na tej samej konstrukcji.
    Dopiero później odkryto to, że A. Hitler zaplanował to od początku, dodał on tylko małe zmiany do projektu Porshe (pojazd ten mógł pomieścić 3 mężczyzn, karabin maszynowy i amunicję.
    Po zakończeniu II Wojny Światowej, Anglicy przejęli fabrykę Volkswagen, w tym samym czasie zmienili nazwę samochodu z KdF-Wagen na Beetle. Po czasie rząd brytyjski chciał przekazać władzę nad fabryką wpierw dla Ford Motor Company później francuskiemu rządowi, na końcu firmie Fiat - niestety wszyscy odmówili - bojąc się start.
    Nie mieli więc wyboru i oddali fabrykę w zaufaniu niemieckiemu rządowi. Volkswagen "garbus" stał się najlepiej sprzedającym się samochodem na świecie do dziś - sprzedano 21 milionów sztuk.
    Logo VW zostało zaprojektowane przez Franza Xaviera Reimspiess, pracownika Porsche - wygrał konkurs na najlepsze logo, a zarazem zdobył główna nagrodę w wysokości 100 Reichsmarks (około 1.000 zł).
    8 czerwca 2012, 15:14 przez vagpl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Piękna trójka Konkurs – Który najlepszy ?
    Który najlepszy ?
    6 kwietnia 2012, 18:15 przez Vel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW G-Power M3 Tornado RS - NAJMOCNIEJSZA TRÓJKA – Moc: 720 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego
0 do 100 km/h w 3,7 sekundy
0 do 200 km/h w 9,5 sekundy
Prędkość maks: ponad 330 km/h
koła: 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami Michelin Super Sport o rozmiarach 255/30 ZR 20 z przodu i 295/25 ZR 20 z tyłu
    Moc: 720 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego
    0 do 100 km/h w 3,7 sekundy
    0 do 200 km/h w 9,5 sekundy
    Prędkość maks: ponad 330 km/h
    koła: 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami Michelin Super Sport o rozmiarach 255/30 ZR 20 z przodu i 295/25 ZR 20 z tyłu
    6 kwietnia 2012, 15:38 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj