Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 277 takich materiałów
    Triumph TR6 –
    27 października 2022, 21:35 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Triumph Spitfire –
    24 września 2022, 21:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wraz z Danielem "Bułą" Bukowskim przetestowaliśmy dla Was nowego Triumph Speed Triple 1200 RR. Niewykluczone, że to nie tylko najlepiej wyglądający, ale i najlepiej jeżdżący motocykl sezonu 2022.
    9 sierpnia 2022, 11:51 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Triumph Spitfire Mk2 – Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Produkcję drugiego wcielenia modelu, Mark II, uruchomiono w marcu 1965 roku. Nowy Spitfire był podobny do pierwszej generacji, zastosowano jednak bardziej wysilony silnik. Zmiany objęły układ rozrządu, chłodzony cieczą kolektor dolotowy oraz kolektor wydechowy o innym przekroju. Zmiany zaowocowały wzrostem mocy maksymalnej do 68 KM, która w pierwszej generacji wynosiła 64 KM. Prędkość maksymalna wzrosła ze 148 km/h do 154 km/h, a czas przyspieszenia 0-60 mil skrócił się o 1,8 sekundy i wynosił 15,5 sekundy. Kosmetycznym zmianom poddano także nadwozie oraz elementy kabiny pasażerskiej.
    Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Produkcję drugiego wcielenia modelu, Mark II, uruchomiono w marcu 1965 roku. Nowy Spitfire był podobny do pierwszej generacji, zastosowano jednak bardziej wysilony silnik. Zmiany objęły układ rozrządu, chłodzony cieczą kolektor dolotowy oraz kolektor wydechowy o innym przekroju. Zmiany zaowocowały wzrostem mocy maksymalnej do 68 KM, która w pierwszej generacji wynosiła 64 KM. Prędkość maksymalna wzrosła ze 148 km/h do 154 km/h, a czas przyspieszenia 0-60 mil skrócił się o 1,8 sekundy i wynosił 15,5 sekundy. Kosmetycznym zmianom poddano także nadwozie oraz elementy kabiny pasażerskiej.
    6 kwietnia 2022, 21:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    17 stycznia 2022, 15:23 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Triumph TR6 –
    30 listopada 2021, 21:08 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Triumph Spitfire –
    25 października 2021, 23:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj