Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    A cóż to za piękny uśmiech? – Ujęcie z parady - Międzynarodowy zlot pojazdów zabytkowych Oława 2015 - piękna Pani uśmiecha się z Citroena B12 torpedo.
    Ujęcie z parady - Międzynarodowy zlot pojazdów zabytkowych Oława 2015 - piękna Pani uśmiecha się z Citroena B12 torpedo.
    Brasier 22/30 Torpedo 1911 r. –
    10 września 2015, 14:14 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/mathieubonneviephotography

    Tucker Torpedo – Skonstruowany w połowie XX wieku, na pewno nie należy do najpiękniejszych, ale jest określany jako wóz, który wyprzedził swoją epokę. Osiągał zawrotne jak na tamte czasy 201 km/h.
    Skonstruowany w połowie XX wieku, na pewno nie należy do najpiękniejszych, ale jest określany jako wóz, który wyprzedził swoją epokę. Osiągał zawrotne jak na tamte czasy 201 km/h.
    Pontiac Torpedo 1941 –
    19 maja 2014, 15:30 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2.0 16v 150KM by Miki – Torpedo
    Torpedo
    7 maja 2014, 1:26 przez ~MikiWBR | Do ulubionych | Skomentuj
    Iveco Strator to jedyny obecnie produkowany w Europie ciężki samochód ciężarowy typu "torpedo", to znaczy z kabiną za silnikiem. Po tym jak Scania w 2005 roku zakończyła produkcję serii T nie było w europie drugiego takiego modelu. W roku 2007 holenderska firma Charles Feijts Groep na targach w Amsterdamie zaprezentowała pierwszego Stratora. Iveco Strator jest podobnym modelem do Iveco Powerstar, którego pierwsza generacja produkowana jest w Australii od końca lat '90. Powerstar jest w dużej mierze oparty na podzespołach australijskich i amerykańskich producentów. Koszty transportu i ceł byłyby tak duże, że sprzedaż w europie nie byłaby opłacalna. Dlatego firma CFG zdecydowała się na modernizację modelu Stralis na wariant torpedo. Tak powstało Iveco Strator. Dzięki zastosowanym materiałom Strator jest jedynie o 200kg. cięższy od swojego bliźniaka. Jednak jego długość (130cm. więcej niż Stralis) wyklucza go z użytkowania w zestawie z typowej długości naczepami, pozostają cysterny, wywrotki oraz naczepy specjalistyczne. Mimo tych ograniczeń Strator zyskał sporą rzeszę fanów w Europie.
    3 lutego 2014, 13:57 przez brojek_88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj