Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 75 takich materiałów
    Jak wszyscy to ja też – Bashan 200cc. moc(20km)
0-90 km/h 8 sek .
Rocznik 2011.

Tuning
Rozbebeszony tłumik.
założona mniejsza zębatka na prędkość. 
Jak na razie nie zamierzam nic przerabiać w nim .
    Bashan 200cc. moc(20km)
    0-90 km/h 8 sek .
    Rocznik 2011.

    Tuning
    Rozbebeszony tłumik.
    założona mniejsza zębatka na prędkość.
    Jak na razie nie zamierzam nic przerabiać w nim .
    17 maja 2012, 20:47 przez ~Mastejasyn | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zobaczmy czy mamy tu jakiś fanów skuterów? – Yamaha Aerox. 2004 rok

- Cylinder 70 HEBO 
- Gaźnik 21 mm dellorto
- Sprzegło Polini
- Wariator RMS
- Pasek RMS 
- Sportowy moduł
- Płytki karbon wzmacniane :D 
- Wał TOP RAICING 
- Tłumik Laser x-pro ( Daje rade WYBEBESZONY )
    Yamaha Aerox. 2004 rok

    - Cylinder 70 HEBO
    - Gaźnik 21 mm dellorto
    - Sprzegło Polini
    - Wariator RMS
    - Pasek RMS
    - Sportowy moduł
    - Płytki karbon wzmacniane :D
    - Wał TOP RAICING
    - Tłumik Laser x-pro ( Daje rade WYBEBESZONY )
    14 maja 2012, 14:48 przez gilu58 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Honda Civic TURBO – Honda Civic Sedan (ES) 

Silnik: 
K20 z Civic Type-R
Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
Zawory 1mm większe Supertech

Układ paliwowy:
Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

Układ dolotowy 
Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

Układ wydechowy 
3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

Elektronika 
Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

Chłodzenie:
Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

Skrzynia biegów: 
krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

Zawieszenie:
Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

Hamulce:
Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

Dodatki: 
Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
Chłodzenie IC – system NOS Highpower
Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

Wnętrze:
Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata, 

Koła:
Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

System Audio: 
2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

Hamownia
wynik 709KM
    Honda Civic Sedan (ES)

    Silnik:
    K20 z Civic Type-R
    Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
    Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
    Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
    Zawory 1mm większe Supertech

    Układ paliwowy:
    Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

    Układ dolotowy
    Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

    Układ wydechowy
    3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

    Elektronika
    Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

    Chłodzenie:
    Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

    Skrzynia biegów:
    krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
    Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

    Zawieszenie:
    Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

    Hamulce:
    Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

    Dodatki:
    Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
    Chłodzenie IC – system NOS Highpower
    Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
    nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

    Wnętrze:
    Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata,

    Koła:
    Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

    System Audio:
    2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

    Hamownia
    wynik 709KM
    8 maja 2012, 20:45 przez DanielTel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Harley Davidson Night Rod Special ( konkurs ) – Pierwsze spojrzenie na motocykl rozwiewa wszelkie wątpliwości. Harley Davidson Night Rod Special to sprzęt totalnie bezkompromisowy, pozbawiony upiększeń. W jedynie słusznym kolorze czarny mat prezentuje się jako pojazd z piekła rodem. Smoła, siarka i sadza to chyba główne składniki tego ustrojstwa. Smaczku dodają czerwone ranty na felgach, zmieniony na efektowniejszy i efektywniejszy tłumik oraz nieskromna tylna opona o rozmiarze 240mm. Praktycznie zero chromu. Nawet to, co bazowy Night Rod miał w chromie tu zostało polakierowane na czarno. Doskonały i niezawodny silnik o mocy 120KM jako serce bije głośno i wyraźnie, dając do zrozumienia konkurencji, że aby z nim zadzierać trzeba mieć „balls of steel".
    Pierwsze spojrzenie na motocykl rozwiewa wszelkie wątpliwości. Harley Davidson Night Rod Special to sprzęt totalnie bezkompromisowy, pozbawiony upiększeń. W jedynie słusznym kolorze czarny mat prezentuje się jako pojazd z piekła rodem. Smoła, siarka i sadza to chyba główne składniki tego ustrojstwa. Smaczku dodają czerwone ranty na felgach, zmieniony na efektowniejszy i efektywniejszy tłumik oraz nieskromna tylna opona o rozmiarze 240mm. Praktycznie zero chromu. Nawet to, co bazowy Night Rod miał w chromie tu zostało polakierowane na czarno. Doskonały i niezawodny silnik o mocy 120KM jako serce bije głośno i wyraźnie, dając do zrozumienia konkurencji, że aby z nim zadzierać trzeba mieć „balls of steel".
    8 kwietnia 2012, 18:18 przez automaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ale niestety - to filmik z Oslo... U nas z miejsca by mu dowód zabrali za głośny tłumik...
    22 stycznia 2012, 16:16 przez vito126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)