Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 75 takich materiałów
    Modelarstwo : Kawasaki Ninja "Stunt" – Przedstawiam Wam własnoręcznie przerobiony motocykl Kawasaki na Stunt. Motocykl kupiony w normalnym sklepie, a zdjęte przezemnie owiewki, skrócony tłumik itp. :) Mam nadzieję, że się podoba.
    Przedstawiam Wam własnoręcznie przerobiony motocykl Kawasaki na Stunt. Motocykl kupiony w normalnym sklepie, a zdjęte przezemnie owiewki, skrócony tłumik itp. :) Mam nadzieję, że się podoba.
    12 października 2012, 17:07 przez Borek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (32)
    Źródło:

    Moje.

    Jakie Waszym zdaniem jest zbędne wyposażenie w samochodzie? – Moim zdaniem to Diesel, lub co gorsza Hybryda (o podtlenku LPG nawet nie wspominając) w automacie. Gwizdki na tłumik też wydają mi się wręcz zabawne, tak samo z brą czy przesadzonymi spoilerami. Brzydzę się również kolorowymi światełkami w/na samochodzie, oraz "sportową" kierownicą. Nie muszę chyba nawet wspominać o wieś tuningu z pługami, czy rozmaitymi rzeczami z kartonu.
    Moim zdaniem to Diesel, lub co gorsza Hybryda (o podtlenku LPG nawet nie wspominając) w automacie. Gwizdki na tłumik też wydają mi się wręcz zabawne, tak samo z brą czy przesadzonymi spoilerami. Brzydzę się również kolorowymi światełkami w/na samochodzie, oraz "sportową" kierownicą. Nie muszę chyba nawet wspominać o wieś tuningu z pługami, czy rozmaitymi rzeczami z kartonu.
    5 września 2012, 20:23 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Tłumik do motocykla jest niczym felga do samochodu – musi być efektowny aby zwracał uwagę.
BTW. Chyba każdy zapalony motocyklista zna to logo
    Musi być efektowny aby zwracał uwagę.
    BTW. Chyba każdy zapalony motocyklista zna to logo
    1 września 2012, 22:39 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    W końcu w moich rękach! – rocznik 1992, 1.9 TDI. Sprowadzony zza zachodniej granicy w dobrym stanie. Dach wymieniany przez poprzedniego właściciela rok temu. do minusów należy hałasujący dziurawy tłumik, i układ kierowniczy stuka na zakrętach (prawdopodobnie przeguby). jutro będzie zrobiona polerka, a w najbliższym czasie założone felgi BBS CH3. w dalszym okresie czasu chciałbym wymienić fotele na skórzane i troszkę zglebić.
    Rocznik 1992, 1.9 TDI. Sprowadzony zza zachodniej granicy w dobrym stanie. Dach wymieniany przez poprzedniego właściciela rok temu. do minusów należy hałasujący dziurawy tłumik, i układ kierowniczy stuka na zakrętach (prawdopodobnie przeguby). jutro będzie zrobiona polerka, a w najbliższym czasie założone felgi BBS CH3. w dalszym okresie czasu chciałbym wymienić fotele na skórzane i troszkę zglebić.
    30 sierpnia 2012, 11:58 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja narzeczona – Ma na imię Monika i urodziła sie w 1999r. Silnik rzędowy 4-cylindrowy o pojemności niemal 1 litra osiąga moc 150 KM. Od 0-100 przyspiesza w ok. 2,8s. Zdjęcie z zeszłego roku. W zimie   zębatka z tyłu została powiększona o 5 zębów. Zamontowany tłumik Yoshimura daje czysty rasowy dźwięk. Nowy amortyzator skrętu zapobiega delikatnym wibracjom kierownicy podczas gwałtownego ruszania. W planach malowanie na czarny mat ze złotymi detalami. Nigdy mnie nie zawiodła, ale wiosną planuje zmianę na nowszy model.
    Ma na imię Monika i urodziła sie w 1999r. Silnik rzędowy 4-cylindrowy o pojemności niemal 1 litra osiąga moc 150 KM. Od 0-100 przyspiesza w ok. 2,8s. Zdjęcie z zeszłego roku. W zimie zębatka z tyłu została powiększona o 5 zębów. Zamontowany tłumik Yoshimura daje czysty rasowy dźwięk. Nowy amortyzator skrętu zapobiega delikatnym wibracjom kierownicy podczas gwałtownego ruszania. W planach malowanie na czarny mat ze złotymi detalami. Nigdy mnie nie zawiodła, ale wiosną planuje zmianę na nowszy model.
    7 sierpnia 2012, 13:04 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Honda Civic VTEC – Honda Civic EG4 

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

plany:
OBX Twin Loop -wykonać
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm 
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm) 

Skrzynia: -wykonać
3,4 - CRX -w toku
5 ekonomiczna


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40 
Stabil przedni 
Stabil tylny 
Rozpórka od VTI 

plany:

1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
-Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
-Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
-Gumy układu kierowniczego, -wykonać
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
bębny tył

plany:

wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE 
Alufelgi 15′ 
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno 
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

ŚRODEK:

wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

    plany:
    OBX Twin Loop -wykonać
    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia: -wykonać
    3,4 - CRX -w toku
    5 ekonomiczna


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    plany:

    1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
    -Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
    -Gumy układu kierowniczego, -wykonać
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    bębny tył

    plany:

    wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    ŚRODEK:

    wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    31 lipca 2012, 20:12 przez ~djj4ck | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Potrzebne jak zającowi dzwonek na polowanie.
    30 czerwca 2012, 22:35 przez pieter_b (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Yamaha Aerox 2004r – - Cylinder 70 HEBO RR
- Gaźnik 21 mm dellorto
- Sprzegło Polini
- Wariator RMS
- Pasek RMS 
- Sportowy moduł
- Płytki karbon  :D 
- Wał TOP RAICING 
- Tłumik Laser x-pro
    - Cylinder 70 HEBO RR
    - Gaźnik 21 mm dellorto
    - Sprzegło Polini
    - Wariator RMS
    - Pasek RMS
    - Sportowy moduł
    - Płytki karbon :D
    - Wał TOP RAICING
    - Tłumik Laser x-pro
    1 czerwca 2012, 21:48 przez gilu58 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moja Suzuki Katana – Rocznik 2003, przejechane ponad 9000km, full seria, jedynie tłumik tuningowy.

Mam ją już 3 lata, przejechałem na niej ponad 6000km i jak na razie nic większego mi się w niej nie popsuło, jedynie regulator napięcia, ssanie i teraz tłumik (LeoVince ZX) pęka ze starości i zużycia.
    Rocznik 2003, przejechane ponad 9000km, full seria, jedynie tłumik tuningowy.

    Mam ją już 3 lata, przejechałem na niej ponad 6000km i jak na razie nic większego mi się w niej nie popsuło, jedynie regulator napięcia, ssanie i teraz tłumik (LeoVince ZX) pęka ze starości i zużycia.
    30 maja 2012, 18:16 przez djkrm1709 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Wydech od Scanii – nieważne jaki samochód, ważne by był odpowiednio duży tłumik
    Nieważne jaki samochód, ważne by był odpowiednio duży tłumik
    25 maja 2012, 22:44 przez smokebite (PW) | Do ulubionych | Skomentuj