Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 67 takich materiałów
    Ten wzrok, gdy pod choinką znajdziesz nowe tłoki – Właśnie kręcimy film świąteczny, a to screen z jednej ze scen.
    Właśnie kręcimy film świąteczny, a to screen z jednej ze scen.
    10 grudnia 2013, 6:27 przez FSOtrip (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mam niedługo urodziny i znajomy znalazł dla mnie ten filmik, oglądać od 30 sek, wcześniej się rozgrzewa. Jako mechanik śpieszę z wyjaśnieniem, w bolidach F1 wszystkie ruchome części silnika: wał, tłoki, korbowody, wałki rozrządu, zawory są wykonane z super lekkich materiałów - np sprężyny zaworowe nie są wykonane z metalu, działają na zasadzie kompresji azotu. Praktycznie nie stosuje się koła zamachowego, pozwala to na zmniejsze tzw. masy nie resorowanej czyli inercji całego silnika. Działa to na zasadzie takiej: jak zakręcisz piłką do siatkówki to żeby ją zatrzymać potrzebujesz mało siły, ale żeby zatrzymać piłke lekarską musisz przyłożyć dużo siły. Dzięki niskiej masie układu można płynnie zmieniać obroty silnika i dostroić go aby grał różne piosenki
    10 listopada 2013, 13:38 przez wojtepanik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mazda Cosmo Sport  MK I   '67-'72 – Pierwszy seryjny samochód z silnikiem Wankla (2 wirujące tłoki) o pojemności 982 ccm i mocy od 110 - 130 KM w zależności od generacji silnika.
    Pierwszy seryjny samochód z silnikiem Wankla (2 wirujące tłoki) o pojemności 982 ccm i mocy od 110 - 130 KM w zależności od generacji silnika.
    24 października 2013, 11:47 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój EK po drobnych modyfikacjach. – Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
-Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
-kolektor 4-2-1 
-Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
-Tłoki dopręzające z D16
-Regulowane koło rozrządu
-Skrzynia S20
-Sprężyny Eibach
-Beaks na tył czeka na założenie
-Dolot parówa Simota
-Przednia górna rozpórka Tegiwa
-Hamulce z EK4
-Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
-Tylnia dokładka a'la Type R
-Lusterka Spoon style
-Grill a'la Type R
-Fotele z CRX Del Sol
-Gałka zmiany biegów EP3
-Zegary VTI wersja USDM
-Sportowa kierownica MOMO
-Niektóre plastiki wyflockowane. 
-Kolor NH-0
    Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

    Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
    -Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
    -kolektor 4-2-1
    -Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
    -Tłoki dopręzające z D16
    -Regulowane koło rozrządu
    -Skrzynia S20
    -Sprężyny Eibach
    -Beaks na tył czeka na założenie
    -Dolot parówa Simota
    -Przednia górna rozpórka Tegiwa
    -Hamulce z EK4
    -Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
    -Tylnia dokładka a'la Type R
    -Lusterka Spoon style
    -Grill a'la Type R
    -Fotele z CRX Del Sol
    -Gałka zmiany biegów EP3
    -Zegary VTI wersja USDM
    -Sportowa kierownica MOMO
    -Niektóre plastiki wyflockowane.
    -Kolor NH-0
    21 października 2013, 9:53 przez Czarodziej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Tłoki – niezłe minki
    Niezłe minki
    16 sierpnia 2013, 22:24 przez triko88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan 200sx s14 – Nissan 200sx s14
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM

Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer:  EGT, OiL Temp, Boost.

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift

Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR

Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
    Nissan 200sx s14
    Silnik: SR20DET
    Moc: 370 KM

    Modyfikacje silnika:
    kute Korbowody Eagle
    kute Tłoki JE Pistons
    uszczelka głowicy Cosworth
    śruby głowicy ARP
    śruby podpór wału ARP
    orurowanie custom by ProjectXs
    filtr powietrza Pipercross
    BOV Blitz
    koło pasowe Unorthodox Racing
    turbosprężarka Garrett gt2871r
    downpipe 3" XsPower
    kompletny układ wydechowy HKS Silence
    kolektor wydechowy XsPower
    regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

    Modyfikacje elektroniki:
    sterowanie: EcuMaster DET II
    wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
    tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
    klocki hamulcowe EBC Red Stuff
    tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    6-palczasty spiek XTD
    Short shifter

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane D2 Drift

    Modyfikacje karoserii:
    karoseria obspawana punktowo
    konwersja na model s14a body kit AutoR

    Modyfikacje wnętrza:
    6-punktowe pasy szelkowe Nismo
    klatka bezpieczeństwa
    fotele kubełkowe Bride
    24 lipca 2013, 9:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Polski Demon – Supra Piotra Dobrowolskiego
Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h 

Turbo kit GREDDY T88H
Kute tłoki Powerhouse
kute korbowody Carillo
Większe zawory o 1mm
Podwójne sprężyny zaworowe
Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
HKS DLi
Greddy Racing BOV
Dwie pompy paliwa Walbro
Wtryski Siemens 1000cc
Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
Wydech Custom 4’’
Komputer AEM EMS
Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
Tarcze hamulcowe BREMBO ORO 
Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
Kute felgi alu CCW Competition
Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
Szpera TRD LSD
Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
Wskaźnik Greddy EGT gauge
Wskaźnik Greddy turbo gauge
Wskaźnik K&N AFR gauge
Filtr powietrza K&N
Wyścigowe pasy Sabelt
Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    Supra Piotra Dobrowolskiego
    Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h

    Turbo kit GREDDY T88H
    Kute tłoki Powerhouse
    kute korbowody Carillo
    Większe zawory o 1mm
    Podwójne sprężyny zaworowe
    Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
    HKS DLi
    Greddy Racing BOV
    Dwie pompy paliwa Walbro
    Wtryski Siemens 1000cc
    Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
    Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
    Wydech Custom 4’’
    Komputer AEM EMS
    Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
    Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
    Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
    Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
    Tarcze hamulcowe BREMBO ORO
    Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
    Kute felgi alu CCW Competition
    Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
    Szpera TRD LSD
    Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
    Wskaźnik Greddy EGT gauge
    Wskaźnik Greddy turbo gauge
    Wskaźnik K&N AFR gauge
    Filtr powietrza K&N
    Wyścigowe pasy Sabelt
    Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
    Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    13 lipca 2013, 15:42 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Mój silniczek z20let – jeszcze trochę trzeba poprawić
mały opis:
silnik zakuty tłoki wosnera 
turbo od Astry H OPC przerobiona na hybrydę dmucha 1.4 bara
wesgate forge z mocniejsza sprężyną 
wtryski 480ccm
    Jeszcze trochę trzeba poprawić
    mały opis:
    silnik zakuty tłoki wosnera
    turbo od Astry H OPC przerobiona na hybrydę dmucha 1.4 bara
    wesgate forge z mocniejsza sprężyną
    wtryski 480ccm
    1 lipca 2013, 8:03 przez bertoneopc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Serce Mechanicznej Pomarańczy – Wałek R290, głowica -2,3mm + obróbka kanałów, tłoki dodatkowe kanały olejowe, korby lekko odchudzone, zamach 4.5kg, przerobiony dolot i gaźnik + strumienica Speeder, wydech Michael Speeder ST, miska alu Abarth i świetne malowanie
    Wałek R290, głowica -2,3mm + obróbka kanałów, tłoki dodatkowe kanały olejowe, korby lekko odchudzone, zamach 4.5kg, przerobiony dolot i gaźnik + strumienica Speeder, wydech Michael Speeder ST, miska alu Abarth i świetne malowanie
    21 czerwca 2013, 13:15 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)