Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 40 takich materiałów
    Alfa Romeo 155 V6 TI DTM –
    1 marca 2014, 23:06 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 155 V6 TI DTM –
    25 października 2013, 19:22 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 155 V6 TI DTM – Samochód, który wprowadził niemałe zamieszanie debiutując  w serii wyścigowej DTM ('93).
Tym samochodem Nicola Larini wygrał 11 wyścigów w sezonie '93 (w tym 6 z rzędu) w 2 nie brał udziału.
    Samochód, który wprowadził niemałe zamieszanie debiutując w serii wyścigowej DTM ('93).
    Tym samochodem Nicola Larini wygrał 11 wyścigów w sezonie '93 (w tym 6 z rzędu) w 2 nie brał udziału.
    19 października 2013, 11:48 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ma­se­ra­ti Qu­at­tro­por­te –
    23 sierpnia 2013, 8:43 przez Karlos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 1900 – Zaprojektowana w 1950 roku jako następca modelu 6C 2500 – nazwa serii ’6C’ wzięła się od 6-cylindrowych silników. Nasza 1900 taka nie była – zaprezentowany na Paris Motor Show w tym samym roku samochód już od początku miał być pojazdem osobowym średniej klasy. W 3 wersjach nadwoziowych nie aspirował do sportowych sukcesów, w odróżnieniu do poprzedników. Jednak trochę pazura w nim było. Trzy wersje nadwoziowe: sedan, coupe i cabrio (spider), a do tego cztery silniki: od 80 do 115 KM potrafiły nieźle rozpędzić Alfę, mimo że miały tylko cztery cylindry ułożone w rzędzie. Moc na tylną oś przenosiła czterobiegowa skrzynia. Standardowo, gdyż w wersji ‘Super Sprint’ występowała skrzynia pięciobiegowa. Takie zestawienie pozwalało na rozpędzenie topowej wersji ’1900′ do 180 km/h. Na przestrzeni lat powstało wiele różnych wersji różniących się od siebie.
Berlina, 1900 Sprint, 1900 Super, 1900 TI Super – czyli Super Sprint, wersja topowa. To nie koniec. Wpływ na bryłę samochodu mieli tacy mistrzowie jak Zagato, Pinifarina, Ghia czy Bertone.
    Zaprojektowana w 1950 roku jako następca modelu 6C 2500 – nazwa serii ’6C’ wzięła się od 6-cylindrowych silników. Nasza 1900 taka nie była – zaprezentowany na Paris Motor Show w tym samym roku samochód już od początku miał być pojazdem osobowym średniej klasy. W 3 wersjach nadwoziowych nie aspirował do sportowych sukcesów, w odróżnieniu do poprzedników. Jednak trochę pazura w nim było. Trzy wersje nadwoziowe: sedan, coupe i cabrio (spider), a do tego cztery silniki: od 80 do 115 KM potrafiły nieźle rozpędzić Alfę, mimo że miały tylko cztery cylindry ułożone w rzędzie. Moc na tylną oś przenosiła czterobiegowa skrzynia. Standardowo, gdyż w wersji ‘Super Sprint’ występowała skrzynia pięciobiegowa. Takie zestawienie pozwalało na rozpędzenie topowej wersji ’1900′ do 180 km/h. Na przestrzeni lat powstało wiele różnych wersji różniących się od siebie.
    Berlina, 1900 Sprint, 1900 Super, 1900 TI Super – czyli Super Sprint, wersja topowa. To nie koniec. Wpływ na bryłę samochodu mieli tacy mistrzowie jak Zagato, Pinifarina, Ghia czy Bertone.
    22 sierpnia 2013, 14:59 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brembo zawsze mile widziane – Rodzinna Alfa Romeo 159 Ti
210KM ponad 400Nm
    Rodzinna Alfa Romeo 159 Ti
    210KM ponad 400Nm
    19 lipca 2013, 15:28 przez ~Maru93 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    2.5 V6, bez doładowania(!)
    480KM @ 11,900RPM
    1060Kg
    15 czerwca 2013, 21:05 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 159 TI –
    27 kwietnia 2013, 1:31 przez Menline (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Giulia TI –
    13 kwietnia 2013, 15:46 przez nowysacz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI – DTM
    DTM
    30 listopada 2012, 10:37 przez GrzesMis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)