Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    Morgan Three-Wheeler – Morgan Three-Wheeler, który pojawił się na jednym ze spotów Warsaw Youngtimer.
    Morgan Three-Wheeler, który pojawił się na jednym ze spotów Warsaw Youngtimer.
    10 lipca 2015, 17:35 przez masterafik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne - www.facebook.com/rafal.p.fotografia

    M3 E92 – Na felgach Forged Three Sixty.
    Na felgach Forged Three Sixty.
    Mustang Kena Blocka wersja Gymkhana – -SILNIK: Ford Roush Yates 6,7 l V8, 845 KM 
- NAPĘD: 6-biegowa skrzynia Sadev SC90-24, napęd na 4 koła, hydrauliczny system hamulca ręcznego 
- ZAWIESZENIE: komponenty i geometria specjalnie opracowane przez ASD Motorsports 
- BODY: nadwozie Forda Mustang 1965 zaprojektowane przez RTR, Kena Blocka oraz Hoonigan RD, w pełni rurowe zawieszenie ASD Motorsports, klatka bezpieczeństwa oraz słupki drzwi ASD Motorsports, panele obudowy z włókna węglowego RTR 
- FELGI: fifteen52 three-piece R40, 18” x 10.5” 
- OPONY: Pirelli Trofeo R, 295/30/18, mieszanka na zamówienie Kena Blocka
    -SILNIK: Ford Roush Yates 6,7 l V8, 845 KM
    - NAPĘD: 6-biegowa skrzynia Sadev SC90-24, napęd na 4 koła, hydrauliczny system hamulca ręcznego
    - ZAWIESZENIE: komponenty i geometria specjalnie opracowane przez ASD Motorsports
    - BODY: nadwozie Forda Mustang 1965 zaprojektowane przez RTR, Kena Blocka oraz Hoonigan RD, w pełni rurowe zawieszenie ASD Motorsports, klatka bezpieczeństwa oraz słupki drzwi ASD Motorsports, panele obudowy z włókna węglowego RTR
    - FELGI: fifteen52 three-piece R40, 18” x 10.5”
    - OPONY: Pirelli Trofeo R, 295/30/18, mieszanka na zamówienie Kena Blocka
    Fiat Swap Part Three – Zmiana koloru i ponownie zawieszenie 1.1. Malowane w słabych warunkach, po domowemu no i nie wyszło za pięknie, ale jesteśmy zadowoleni.
    Zmiana koloru i ponownie zawieszenie 1.1. Malowane w słabych warunkach, po domowemu no i nie wyszło za pięknie, ale jesteśmy zadowoleni.
    10 września 2014, 23:10 przez Franq95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Prywatne

    Chrysler Three Hundred – Chrysler Three Hundred jeszcze Non-Letters Version z lat ok 65-67 na blachach z USA napotkany w Warszawie na parkingu w Centrum kilka miesięcy temu. Na żywo robił na prawdę wrażenie. Wielka bestia, a zarazem piękny widok. 

Tylko dwie fotki i to takie bo się wtedy bardzo śpieszyłem. W sumie to właścicielowi też się chyba śpieszyło skoro zostawił otwarte okno i drzwi
    Chrysler Three Hundred jeszcze Non-Letters Version z lat ok 65-67 na blachach z USA napotkany w Warszawie na parkingu w Centrum kilka miesięcy temu. Na żywo robił na prawdę wrażenie. Wielka bestia, a zarazem piękny widok.

    Tylko dwie fotki i to takie bo się wtedy bardzo śpieszyłem. W sumie to właścicielowi też się chyba śpieszyło skoro zostawił otwarte okno i drzwi
    16 października 2013, 8:36 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Opel Diplomat A – W lutym 1964r. Opel wprowadził nową rodzinę flagowych modeli by zastąpić Opla Kapitäna. Początkowo samochody KAD (Kapitän, Admiral, Diplomat; czasem nazywane "The Big Three" Opla) dostępne były z rzędowymi jednostkami sześciocylindrowymi o pojemności 2,6l lub 2,8l, (100KM lub 125KM) oraz pochodzącymi od Chevroleta silnikami 283-V8 4,6l (190KM) do których montowano dwubiegowe automatyczne skrzynie Powerglide. Ten ostatni został wyparty przez motor 327-V8 (5,4l – 230KM) w październiku 1966r. Jako topowy model Opla, Diplomat dostępny był tylko z silnikiem V8.
    W lutym 1964r. Opel wprowadził nową rodzinę flagowych modeli by zastąpić Opla Kapitäna. Początkowo samochody KAD (Kapitän, Admiral, Diplomat; czasem nazywane "The Big Three" Opla) dostępne były z rzędowymi jednostkami sześciocylindrowymi o pojemności 2,6l lub 2,8l, (100KM lub 125KM) oraz pochodzącymi od Chevroleta silnikami 283-V8 4,6l (190KM) do których montowano dwubiegowe automatyczne skrzynie Powerglide. Ten ostatni został wyparty przez motor 327-V8 (5,4l – 230KM) w październiku 1966r. Jako topowy model Opla, Diplomat dostępny był tylko z silnikiem V8.
    25 maja 2013, 23:37 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj