Szukaj
Znalazłem 54 takie materiały
Kahn chciał nadać Defenderowi militarnego sznytu. Przede wszystkim dzięki unikalnej srebrno-szarej barwie nadwozia połączonej z czarnymi detalami.
Tuner mocno zmodernizował wnętrze Defendera, które ze spartańskiego stało się sportowe. Wyjątkowe fotele, zmieniona kierownica, LED-owe podświetlenie kabiny czy czerwone tarcze zegarów świetnie uzupełniają wizualne zmiany dokonane na zewnątrz auta.
Rodzaj paliwa olej napędowy
Pojemność 1998 cm3
Ilość cylindrów 4/DOHC
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Moc 85 kW (115 KM) przy 3950 rpm
Moment obrotowy 280 Nm przy 1900 rpm
Stopień sprężania 19:1
Napęd:
Rodzaj napędu przód
Typ skrzyni biegów manualna
Ilość przełożeń 5
Układ hamulcowy:
Przód tarczowe wentylowane (300 mm)
Tył tarczowe (280 mm)
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h 11,2 s
Prędkość maksymalna 195 km/h
Masa własna 1555 kg
Spalanie:
Cykl miejski 7,8 litrów/100 km
Cykl pozamiejski 4,8 litrów/100 km
Cykl mieszany 5,9 litrów/100 km
Już niedługo koła 205/50/R17, myślę że mogę TU go pokazać :)
Wprawdzie model został zapowiedziany wersją koncepcyjną, jednak Ford nie planuje przeprowadzać w nim żadnych zmian. W odróżnieniu od większości vanów dostępnych na rynku, w tym od Transita, auto wygląda naprawdę atrakcyjnie. Utrzymane jest w nurcie stylistycznym kinetic design.
Tourneo Custom będzie dostępny w wersjach 8- lub 9-osobowych w krótszej (4,97 m) lub dłuższej (5,34 m) odmianie nadwoziowej. Wcześniej Ford nie ujawniał zdjęć największej wersji tego modelu, teraz przedstawił je zarówno w wersji europejskiej, jak i tej przygotowanej na rynek brytyjski.
Pod maską będzie pracowała jednostka wysokoprężna 2,2 Duratorq TDCi, dostępna w wariantach o mocy około 100 oraz 150 KM. Produkcja modelu Tourneo Custom rozpocznie się jeszcze w tym roku, a oficjalna wersja, która najprawdopodobniej nie będzie różniła się absolutnie niczym od tej zapowiadanej oraz zaprezentowanej na poniższych zdjęciach, pojawi się jeszcze na Birmingham Commercial Vehicle Show w kwietniu.
Pamiętam że nie mogłem sie doczekać jak będzie wyglądać nowy Transit, teraz jak na niego patrze na myśl mi przychodzi jedno (Kto do cholery wpuścił do Forda Kinetic design?