Szukaj
Znalazłem 47 takich materiałów
Szansa na nowy Polski samochód.
By osiągnąć takie rezultaty, skonstruowano samonośne, trzydrzwiowe nadwozie. Dzięki dzielonej ramie przedniej auto miało być łatwe w naprawie. To nowatorskie, jak na ówczesne czasy, rozwiązanie miało również umożliwić montaż 1-litrowego, 4-suwowego silnika. Cały projekt miał się zakończyć w 1968 roku stworzeniem popularnego hatchbacka. Tak się jednak nie stało. W latach 1965-1966 powstało zaledwie 20 egzemplarzy Syreny 110, które posłużyły do testów drogowych. Samochód został zastąpiony Fiatem 126p, na którego FSO wykupiło licencję.
Według mnie te koncepty przyjęły by się i weszły do seryjnej produkcji.
Trzymam kciuki za chłopaków, oby spełniło się ich marzenie, o odnowieniu polskiej produkcji samochodów, z resztą nie tylko ich, pewnie każdego polaka.
"Szansa była, jest i będzie!"
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›