Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 10 takich materiałów
    Stalówka z Golfa II na żyrandol – Mój pomysł na odświeżenie felgi i wykorzystanie jej na kolejną lampę.
Tym razem zawiśnie na suficie. Cdn
    Mój pomysł na odświeżenie felgi i wykorzystanie jej na kolejną lampę.
    Tym razem zawiśnie na suficie. Cdn
    Sprawdzanie naszej roboty - przelotowego układu wydechowego do 1.8t (ok. 300KM) ze stali kwasoodpornej.
    Podoba się dźwięk?


    Audi a4 1.8t bex with complete stainless steel exhaust system made by baq-garage. downpipe 3", two 2,75" resonators and two mufflers
    7 września 2014, 13:15 przez onlyBMWpower (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    SAAB 9-3 Aero 01' – Silnik: B205R, 205hp, 285Nm 
Kolor: Steel Grey (279)
    Silnik: B205R, 205hp, 285Nm
    Kolor: Steel Grey (279)
    22 maja 2014, 17:48 przez Wariat_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    driiive.com

    Maserati Alfieri – Prototym zbudowany na stulecie marki, nazwany od imienia najważniejszego z założycieli Maserati, jednego z sześciu braci Maserati. Całość pokrywa lakier w kolorze Steel Flair z detalami takimi jak zaciski hamulców, końcówki wydechów i wloty powietrza w kolorze Maserati Blue, w tym kolorze także jest umieszczony odręczny podpis Alfieriego w miejscu tablicy rejestracyjnej. Podpis podobno jest wzorowany na archiwalnych dokumentach firmy Maserati. Zbudowany na skróconym podwoziu GranTurismo MC Stradale, wyposażony w silnik 4,7 litra v8 o mocy 460KM a także sześciostopniową skrzynię MC Shift. Podobno wystarczy decyzja sefa firmy Maserati, aby rozpocząć przygotowania do produkcji seryjnej.
    Prototym zbudowany na stulecie marki, nazwany od imienia najważniejszego z założycieli Maserati, jednego z sześciu braci Maserati. Całość pokrywa lakier w kolorze Steel Flair z detalami takimi jak zaciski hamulców, końcówki wydechów i wloty powietrza w kolorze Maserati Blue, w tym kolorze także jest umieszczony odręczny podpis Alfieriego w miejscu tablicy rejestracyjnej. Podpis podobno jest wzorowany na archiwalnych dokumentach firmy Maserati. Zbudowany na skróconym podwoziu GranTurismo MC Stradale, wyposażony w silnik 4,7 litra v8 o mocy 460KM a także sześciostopniową skrzynię MC Shift. Podobno wystarczy decyzja sefa firmy Maserati, aby rozpocząć przygotowania do produkcji seryjnej.
    10 kwietnia 2014, 23:01 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ulubiona gra – Ulubiona Gra : 18 Wheels od Steel Pedal to the Metal z modem na mape Polski, Białorusi, Ukrainy, Niemiec, Dani, Czech i Słowacji. Maszyny takie jak Ifa, Tatra, Jelcz i obecne.
    Ulubiona Gra : 18 Wheels od Steel Pedal to the Metal z modem na mape Polski, Białorusi, Ukrainy, Niemiec, Dani, Czech i Słowacji. Maszyny takie jak Ifa, Tatra, Jelcz i obecne.
    26 grudnia 2013, 20:54 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Brill Steel Carbon S14 –
    5 listopada 2013, 16:19 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Polski Demon – Supra Piotra Dobrowolskiego
Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h 

Turbo kit GREDDY T88H
Kute tłoki Powerhouse
kute korbowody Carillo
Większe zawory o 1mm
Podwójne sprężyny zaworowe
Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
HKS DLi
Greddy Racing BOV
Dwie pompy paliwa Walbro
Wtryski Siemens 1000cc
Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
Wydech Custom 4’’
Komputer AEM EMS
Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
Tarcze hamulcowe BREMBO ORO 
Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
Kute felgi alu CCW Competition
Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
Szpera TRD LSD
Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
Wskaźnik Greddy EGT gauge
Wskaźnik Greddy turbo gauge
Wskaźnik K&N AFR gauge
Filtr powietrza K&N
Wyścigowe pasy Sabelt
Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    Supra Piotra Dobrowolskiego
    Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h

    Turbo kit GREDDY T88H
    Kute tłoki Powerhouse
    kute korbowody Carillo
    Większe zawory o 1mm
    Podwójne sprężyny zaworowe
    Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
    HKS DLi
    Greddy Racing BOV
    Dwie pompy paliwa Walbro
    Wtryski Siemens 1000cc
    Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
    Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
    Wydech Custom 4’’
    Komputer AEM EMS
    Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
    Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
    Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
    Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
    Tarcze hamulcowe BREMBO ORO
    Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
    Kute felgi alu CCW Competition
    Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
    Szpera TRD LSD
    Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
    Wskaźnik Greddy EGT gauge
    Wskaźnik Greddy turbo gauge
    Wskaźnik K&N AFR gauge
    Filtr powietrza K&N
    Wyścigowe pasy Sabelt
    Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
    Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    13 lipca 2013, 15:42 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    TPA Bike – stworzony przez austriacką firmę Black-Steel Choppers.
    Stworzony przez austriacką firmę Black-Steel Choppers.
    6 grudnia 2012, 15:26 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Harley Davidson Night Rod Special ( konkurs ) – Pierwsze spojrzenie na motocykl rozwiewa wszelkie wątpliwości. Harley Davidson Night Rod Special to sprzęt totalnie bezkompromisowy, pozbawiony upiększeń. W jedynie słusznym kolorze czarny mat prezentuje się jako pojazd z piekła rodem. Smoła, siarka i sadza to chyba główne składniki tego ustrojstwa. Smaczku dodają czerwone ranty na felgach, zmieniony na efektowniejszy i efektywniejszy tłumik oraz nieskromna tylna opona o rozmiarze 240mm. Praktycznie zero chromu. Nawet to, co bazowy Night Rod miał w chromie tu zostało polakierowane na czarno. Doskonały i niezawodny silnik o mocy 120KM jako serce bije głośno i wyraźnie, dając do zrozumienia konkurencji, że aby z nim zadzierać trzeba mieć „balls of steel".
    Pierwsze spojrzenie na motocykl rozwiewa wszelkie wątpliwości. Harley Davidson Night Rod Special to sprzęt totalnie bezkompromisowy, pozbawiony upiększeń. W jedynie słusznym kolorze czarny mat prezentuje się jako pojazd z piekła rodem. Smoła, siarka i sadza to chyba główne składniki tego ustrojstwa. Smaczku dodają czerwone ranty na felgach, zmieniony na efektowniejszy i efektywniejszy tłumik oraz nieskromna tylna opona o rozmiarze 240mm. Praktycznie zero chromu. Nawet to, co bazowy Night Rod miał w chromie tu zostało polakierowane na czarno. Doskonały i niezawodny silnik o mocy 120KM jako serce bije głośno i wyraźnie, dając do zrozumienia konkurencji, że aby z nim zadzierać trzeba mieć „balls of steel".
    8 kwietnia 2012, 18:18 przez automaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1