Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    Plymouth jest jak wino – Im starszy, tym lepszy!
    Im starszy, tym lepszy!
    14 lipca 2013, 23:29 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 9000 CD  rok produkcji 1988 – Samochód ten został zaprojektowany na wspólnej platformie (płycie podłogowej) Saaba i Fiata. W ten sposób powstały cztery samochody: Alfa Romeo 164, Fiat Croma, Lancia Thema i Saab 9000. Oprócz Alfy Romeo samochody te miały współwymienne niektóre elementy karoserii (drzwi) czy np. szybę przednią (Saab 9000 – Fiat Croma). Początkowo model 9000 występował jako pięciodrzwiowy liftback, ale od roku 1988 również jako 4-drzwiowy sedan. Wersja CC występowała od 1984 roku do 1991 roku. W późniejszym czasie zastąpiono ją wersją CS. Od tej pory liftbacka oznaczano CS lub CSE a sedana CD lub CDE w zależności od wersji wyposażenia. Wszystkie modele 9000 były wyposażone tylko w przedni napęd. Wersje CSE i CDE miały lepsze i bardziej komfortowe wyposażenie. Stosowano silniki o spektrum mocy od 126 do 225 KM. Wersja Aero dostępna od 1993 roku występowała tylko w nadwoziu liftback, wyposażona była ona w silnik 2.3l i 2.0l obydwa wyposażone w turbosprężarkę o mocach od 185 do 225 KM w zależności od występowania na rynku, ze względów podatkowych we Włoszech dostępna była tylko słabsza wersja 2-litrowa. Saab 9000 Aero był najmocniejszym i najszybszym seryjnym Saabem, jaki był produkowany w latach 1993-1999. Samochód ten ceniony był za przestronne wnętrze wg amerykańskiej agnecji EPA, bardzo dobre wyposażenie, niezłe osiągi, dobre prowadzenie i niezawodność. W roku 1998 zastąpiony został nowszym modelem, mianowicie Saab 9-5 jednak bazującym już częściowo na podzespołach Opla. Co negatywnie wpłynęło na wizerunek firmy. Ponadto Saab 9-5 nie oferował już tyle miejsca wewnątrz, co starszy model 9000. Także bagażnik był mniejszy. Jednak komfort jazdy znacznie się poprawił, wnętrze modelu 9-5 bardzo przypominało odświeżoną wersję kokpitu 9000,. Ponadto pojawiła się wersja kombi, nie dostępna w starszych modelach serii 9000. Saab 9000 uchronił się skutecznie przed silnikami diesla, których nie posiadał w ogóle w ofercie podczas swojej produkcji. Jednak nie ominęły je już następcy modelu 9-5
    Samochód ten został zaprojektowany na wspólnej platformie (płycie podłogowej) Saaba i Fiata. W ten sposób powstały cztery samochody: Alfa Romeo 164, Fiat Croma, Lancia Thema i Saab 9000. Oprócz Alfy Romeo samochody te miały współwymienne niektóre elementy karoserii (drzwi) czy np. szybę przednią (Saab 9000 – Fiat Croma). Początkowo model 9000 występował jako pięciodrzwiowy liftback, ale od roku 1988 również jako 4-drzwiowy sedan. Wersja CC występowała od 1984 roku do 1991 roku. W późniejszym czasie zastąpiono ją wersją CS. Od tej pory liftbacka oznaczano CS lub CSE a sedana CD lub CDE w zależności od wersji wyposażenia. Wszystkie modele 9000 były wyposażone tylko w przedni napęd. Wersje CSE i CDE miały lepsze i bardziej komfortowe wyposażenie. Stosowano silniki o spektrum mocy od 126 do 225 KM. Wersja Aero dostępna od 1993 roku występowała tylko w nadwoziu liftback, wyposażona była ona w silnik 2.3l i 2.0l obydwa wyposażone w turbosprężarkę o mocach od 185 do 225 KM w zależności od występowania na rynku, ze względów podatkowych we Włoszech dostępna była tylko słabsza wersja 2-litrowa. Saab 9000 Aero był najmocniejszym i najszybszym seryjnym Saabem, jaki był produkowany w latach 1993-1999. Samochód ten ceniony był za przestronne wnętrze wg amerykańskiej agnecji EPA, bardzo dobre wyposażenie, niezłe osiągi, dobre prowadzenie i niezawodność. W roku 1998 zastąpiony został nowszym modelem, mianowicie Saab 9-5 jednak bazującym już częściowo na podzespołach Opla. Co negatywnie wpłynęło na wizerunek firmy. Ponadto Saab 9-5 nie oferował już tyle miejsca wewnątrz, co starszy model 9000. Także bagażnik był mniejszy. Jednak komfort jazdy znacznie się poprawił, wnętrze modelu 9-5 bardzo przypominało odświeżoną wersję kokpitu 9000,. Ponadto pojawiła się wersja kombi, nie dostępna w starszych modelach serii 9000. Saab 9000 uchronił się skutecznie przed silnikami diesla, których nie posiadał w ogóle w ofercie podczas swojej produkcji. Jednak nie ominęły je już następcy modelu 9-5
    4 lipca 2013, 8:44 przez Kabu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Żółty malanek – Starszy pan (ok. 80lat) jeździ nim tylko i wyłącznie w niedziele do kościoła. Malanek nie ma najmniejszego śladu rdzy. Istna perełka
    Starszy pan (ok. 80lat) jeździ nim tylko i wyłącznie w niedziele do kościoła. Malanek nie ma najmniejszego śladu rdzy. Istna perełka
    6 czerwca 2013, 16:49 przez masterafik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Piękny starszy "wąsaty" pan. – Buick GNX 86'
    Buick GNX 86'
    24 kwietnia 2013, 22:03 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mistrz parkowania – w Gorzowie Wlkp. mistrzów nie brakuje 
jak to zobaczyłem musiałem to uwiecznić. Najlepsze jest to że kierowcą okazał się starszy pan
    W Gorzowie Wlkp. mistrzów nie brakuje
    jak to zobaczyłem musiałem to uwiecznić. Najlepsze jest to że kierowcą okazał się starszy pan
    8 kwietnia 2013, 21:02 przez stanik_mkII (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Model za 700pln – I jego starszy brat za 700 tyś pln
    I jego starszy brat za 700 tyś pln
    6 kwietnia 2013, 15:13 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline GT-R – Starszy model też jest piękny
    Starszy model też jest piękny
    26 marca 2013, 19:20 przez Grzesio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z samochodami jest odwrotnie, niż z kobietami – Im starszy, tym ładniejszy
    Im starszy, tym ładniejszy
    2 marca 2013, 16:03 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    S13 i starszy brat s14 –
    11 grudnia 2012, 15:31 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    FOREVER YOUNG 126P – maluch jak wino - im starszy tym lepszy
    Maluch jak wino - im starszy tym lepszy
    22 listopada 2012, 20:47 przez witekfree (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)